
Erzurum'da bir kadın giyim mağazasından online satış platformu aracılığıyla alınan ve kargoyla değişim için gönderilen kabanın cebinden yaklaşık 30 bin lira değerinde altın bilezik çıktı. Mağaza yetkilileri, sadece adı soyadı bulunan, iletişim bilgisi olmayan müşteriye ulaşmaya çalışıyor. Konuya ilişkin konuşan Mağaza müdürü Habibe Tok, 'Çağlagül Kılıç ismi yer alan müşteriyle ilgili herhangi bir bilgiye ulaşamadık. Müşterimizin mağdur olmaması için araştırmalarımızı sürdürüyoruz. Bileziği güvende, bize ulaşması halinde kendisine teslim ederiz' dedi.
- 30 bin lira değerinde altın bilezik bulundu
- Müşteriye ait herhangi bir telefon numarası ve adres bulamadı
- Haber Kaynağı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer