İade edilen kabanın cebinden 30 bin liralık altın bilezik çıktı! Sizce sahibi bulunur mu?

İade edilen kabanın cebinden 30 bin liralık altın bilezik çıktı! Sizce sahibi bulunur mu?

Erzurum'da bir kadın giyim mağazasından online satış platformu aracılığıyla alınan ve kargoyla değişim için gönderilen kabanın cebinden yaklaşık 30 bin lira değerinde altın bilezik çıktı. Mağaza yetkilileri, sadece adı soyadı bulunan, iletişim bilgisi olmayan müşteriye ulaşmaya çalışıyor. Konuya ilişkin konuşan Mağaza müdürü Habibe Tok, 'Çağlagül Kılıç ismi yer alan müşteriyle ilgili herhangi bir bilgiye ulaşamadık. Müşterimizin mağdur olmaması için araştırmalarımızı sürdürüyoruz. Bileziği güvende, bize ulaşması halinde kendisine teslim ederiz' dedi.

  • 30 bin lira değerinde altın bilezik bulundu
  • Müşteriye ait herhangi bir telefon numarası ve adres bulamadı
  • Haber Kaynağı

İade edilen kabanın cebinden 30 bin liralık altın bilezik çıktı! Sizce sahibi bulunur mu?
Cevapla