Haber Türk: 36 ay taksitle kaban ve mont kredisi verilecek.

Evet, çekebilirim. Başka türlü alamıyorum.
Saçmalık.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Haber Türk: 36 ay taksitle kaban ve mont kredisi verilecek.

İnsanların fuzuli değil, genel ihtiyaçlarını bile bu kadar zorluk çekerek alması geldiğimiz noktanın artık iyice aşırı vahim olduğunu gösteriyor. Rezalet bir hâl. Başka ülkelerde pedler bedava verilirken biz alacağımız pedi indiririmli bulma derdindeyiz, giymek zorunda olduğumuz montu kabanı taksitle almaya başlıyoruz falan. Yazıkkkk
Ülkenin bir montun borcunu 36 ayda ödeyebileceğini düşünenler çözüm olarak kredi seçeneğini mi bulmuşlar? Gerçekten şu gencecik yaşımda omuzlarıma kopek gibi çalışma yükünü , ele avuca sığmayan şeyleri alabilmek için borç batağına itilmeyi , yatırım için değil de ele güne muhtaç olmamak için evlatlarımızı ele güne muhtaç etmemek için üstü başı düzgün olsun diğerlerine boynu bükük bakmasın diye bozdurduğumuz altınları ve en önemlisi de bir evlat sahibi olabilmek adına 1 daire parası kadar para harcadığımız bu zamanda gerçekten bulunabilen çözüm bu mudur? Benim bu gencecik yaşımda sırtıma ne kadar ağır yükler yüklediğinizi hiçbir zaman anlamayacak hiçbir zaman benim tarafımdan bakıp çözüm bulamayacaksınız. Keşke yıllar önce doğup genç olsaydım da sırtımda taşıyacağım yük kendi tarlamın bahçemin tahıl çuvalları olsaydı.
Ulan vallahi billahi helal olsun bu kadar mı güzel anlatılır bir durum 👏👏👏👏👏
Anlatılacak, söylenecek çok şey var bu sadece küçük bir kısmı, teşekkürler
Anlatırsan hain oluyorsun bu ülkede
Hain ilan ettikleri insanlar hep şunu söylemişlerdir gururumla yaşadım şerefimle ölürüm. Kesinlikle benim için de öyle gururumla yaşar şerefimle ölürüm.
Bu ülkenin bu insanlara bir gençlik bir insanlık borcu var, soya soya bitiremediler, olmuyor yani çözüm ararken daha çok batışa geçiriyorlar, buna belki sevinen kitle de olacaktır hani taksitle aldık iyi falan ama zaten bunlar çok para tutmuyor paranın değeri yok, insanlar neden biz bunu 36ay taksitle alabiliyorz diye bi düşünmeliler bence, nefret ettim yemin ediyorum, ne haber izliyorum ne dinliyorum o kadar soğuttular
Gayet güzel devlet dört dörtlük çalışıyor nankörlük etmeyin ben bak eskiden bir kazağım vardı yıllarca giydim ve yeri geldi yamalık yapıp giydim ama asla isyan etmedim şükür ettim hep şimdi ise insanlar hergün kıyafet almak istiyor böyle şey mi olur ve taksit seçeneği sundular artık neden insanların sürekli kıyafet değiştirme isteklerini karşılayabilmek için 😆😂
Cevap
62Cevap
Şaka gibi haber dedikleri bu olsa gerek
En güçlü silahımız din olmasaydı hâlâ ona inanmaya körkütük devam eden teyzelerimiz amcalarımız dayılarımız babalarımız var ne yazıkki. Bu ülke biz gençlere gelecek borçlu ben senelerdir aynı kıyafetleri aynı çantaları aynı şalları kullanıyorum millet şıkır şıkır giyiniyor ben herkese bakmak zorunda içimde kalmak zorunda bırakılıyorum. Sırf bir şey görürüm beğenirim alamam da içimde kalır diye dışarı çıkmıyorum. Araplar avmleri talan ediyorlar onlar keş para binlerce liralar harcarken benim bi montu kaç taksitle ödemem gerektiğini düşündüğüm için utanıyorum.
Dinle alakasi ne anlayamadim?
Devletimiz zeval görmesin nasıl düşünceliler. Sıradaki beklentim kahvaltılık ve temel gıda ürünleri için de 36 ay vadeli kredi vermeleri yönünde. İnşiaalah bu günler de yakın. Durmak yok yola devam.
Başta, ülke insanı tebrik ediyorum.
Bize bu güzel medeniyet gelişiminde her seçimde katkıda bulunduğu için oy kullanan her bir insanımıza tek tek teşekkür ediyor başarılarının devamını biliyorum.
Ağlanacak halimize gülüyoruz. Geçen gün kaban bakayım dedim en marka olmayanlar bile 1500 tl.🥲
Bku yedik
@Tomjerry31 valla yedik
@ademmm59 durumu olan kaçsın gitsin.
Lamba partisi bidaha kazanır sa yr... Yiycez bundan sonra knk🥲
İyi len en pahalısından alalım, o bahaneyle en pahalı mont, kababdan giyelim. Bot da dahil mi acaba? Şaka gibi ülke. Faizi kaç olacak acaba çok düşükse pahalı montlardan alalım.
bir hakiki deri kaban aldım 8700₺ .5000₺ altında fiyat yok. imkanı olan alsın olmayan uygun modeller alsın.36 ayda kaban ödemek saçma geldi
bu ne kadar vahim bir mesele.. geldiğimiz noktada memleketin halini sorgulamamak kabul edilemez
Dünyanın en saçma şeyi
Bir kaban mont için kredi çekmek
Kim bu ülkenin başına bela olduysa 7 ceddini
Apple iphone için kredi çekip sabahın köründe sıraya giren embesilleri bankaya gönderin 🤣 kaban ve montlara ısırılmış elma logosu koyulsun
👏👏👏👏👍👍👍👍
Kredi vermek ne kadar kolaylaştı. Her şeye kredi verilir oldu. Ekonomimiz düşündüğümüzden de iyi, uçuyoruz.
Gelsinler ben o kredi verenlere kredi vereyim :D faiz koymam ama kağıt üzerinde öyle bir değiştirilebilir madde eklerim ki KLFKSDKDD
İçler acısı bir durum. Bir mont için o kadar borca ve sıkıntıya girmeye değer mi?
İnsanların su gösterişten uzaklaşması lazım artık.
Mont bi şnsanın ihtiyacıdır fakat ihtiyaçlarımızı bile karşılayamaz taksitle krediyle alır hale geldik. Rezalet bi durum bu başka bi açıklaması olamaz
Yemin ediyorum artık bizimle dalga geçiyolar bu millet temel ihtiyaçlarınıda alamıyorsa daha ne diyelim dimi
:D yakında çok yakında yarın kadar yakın bir zaman da ekmeği krediyle alacağız ekonomi müthiş yaa
Öyle aptal bir ülkede yaşıyoruz ki şu haber de kanıtı! Bu kadar vahim durumumuz.
Bu bir şaka mı :d biri ekranı mı hekledi :d vat dı hek
Gerçekten çok vahim durumumuz ülke olarak ağlanacak hale gülüyoruz.
Her geçen gün fakirleşiyor ülke. Alım gücü her geçen gün düşüyor ama durmak yok yola devam
Kaç bin TL bir kaban ve mont? Ona göre 3-4 kişi danaya girer gibi gireriz?
mngydumun hükumeti hani uçuyorduk gtvrnler Allahdan revamı ln bu dalga geçiyorlar resmen
Ekonomi gözlerdeki ışıldamadır. Voltran oluşturalım.
ama sorsan ekonomi nasıl iyi :D öyle böyle değil
yani tamamına imkanım yetmiyorsa başka ne yapılabilirki...
Temel ihtiyaçlara bile ulaşmak git gide zorlaşıyor...
(B) Saçmalık.
Mont Almak için kredi çekeceğime eskisi ile yaşar keyfime bakarım
Yok daha neler! Mont ne kadar para tutabilir ki? Pahalısından almazsın olur biter
şu vaziyette bile hâlâ çoluk çocuk çıkaranlara şaşıyorum
Tabiki saçmalık bu ülkeyi bu millet bu hale getirdi
Sefaletiyle gurur duyan insanlar yüzünden ülke yaşanmaz hale geldi
biz paha biçilen fiyatlara tamam dediğimiz için zaten özellikle bu kadar artış yaşanıyor
Rezillik başka bir şey değil milletin çektiği çilenin başka bir örneği
De get Allah aşkına 😂 tam komedi bir haber jfjffjjff 36 ay diyor bi de
Haber doğru mu bilmem ama sayın ekonomist cb ile hersey mümkün 🤣🤣
Bunu yayınlarken nası utanmıyolar yayınlamaya çok merak ediyorım
Eskileri giymeye devam gösteriş o kadar önemli değil benim için
kredi çekip motor almayı dusunen ben montu görüyorum vah vahv vah
Yok artık bu nedir yaw. Ekonomiye bak, krediyle yaşa, borçlu kal gibi
Kaşe kaban bakayım dedim minimum 2500-3000. Yuh lan tabi kredi lazım.
Kredi cekip iphone alirsaniz kredi cekip araba alirsaniz kredi cekip mont alirsaniz daha cok duzerler sizi herseyin en guzelini hakediyoruz o ayri ama birazda ekonomisinin ustunde lukse kacanlar yuzunden bu haldeyiz
Hiç bir şey için kredi çekmem faizli her şeye karşıyım donarak ölürüm giymem
Çok şükür henüz o kadara ihtiyaç yok ama olursa mecbur çekicez donak mı aga
Beylikdüzü ctesi pazarında 250 TL ye mont var ne gerek var isteyen alsın
Bu ülkenin gençlerine gelecek borçlular yazık valla
Açıkçası onun yerine çalışıp iyi bir meslek sahibi olup çalışsam 36 ay taksiti yapmak yerine taksitsiz satın alırım daha iyi
Ne var yani almanya da yaşayanlar aynı montu 48 ay taksitlerle alıyor 🤣güleriz ağlanacak halimize!
Ne duruma düştük krediyle Mont alma devri insanların alım güçlerinin nasıl yok ettiklerinin ispatı 😞
Hükumet değişmediği sürece gıda kredisi de çekeriz yakinda
Tabi tefeciye bile bulaşırız Bi mont için olmazsa olmaz muhakkak pahalı olmalı yoksa donarız..
Ne hallerdeyiz ya ya ağlanacak halimiz dünyada eşi benzeri yoktur heralde
Allahtan geçen sene 350 ye almıştım onunda idare ederim 🙂
Yakında Ekmek Almak İçin de Kredi Cekicez Böyle Giderse
Avrupa bizi kıskanıyeah
İnsan haber yapmaya utanır
İşin suyu çıkıyor, hayırlısı.
eskilerle idare ederiz biz dikip dikip giyeriz 😂
Çok büyük saçmalık ceket giyerim en kötü
Ülkenin düştüğü rezilliğe bak.
Ülkenin geldiği duruma bak ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?