Alo 174 Gıda hattına gelen şikayetlerden en absürtü sence hangisi?

Merhabalar herkeseee...

Sabah dinlediğim radyoda duydum bu olayı. 😅 Benim favorim Eti cin alıp içinden cin çıkmadı diye şikayet eden.

Peki, sizin favori bulduğunuz en absürt şikayet hangisi?

#MustiEmre

Alo 174 Gıda hattına gelen şikayetlerden en absürtü sence hangisi?
Aldığım bisküvinin adı Cin fakat içinden cin çıkmadı.
9 kat gofret aldım fakat 8 kat çıktı
Öğrenciyim yalnız yaşıyorum yaptığım pilav hep lapa lapa oluyor. Pirinç pilavı tarifi alabilir miyim?
Babam fırında bana özel fare zehirli ekmek yaptırıyor.
Balı arılar yapıyor bal yapan fabrika olamaz xxx fabrikadan şikayetçiyim.
Kız istemeye giderken fındıklı çikolata aldım fakat fındıklı çikolata kurtlu çıktı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Süppper soruuu Teşekkürler @livaneli 😎☀️
Alo 174 Gıda hattına gelen şikayetlerden en absürtü sence hangisi?
Cevapla