KScanlar Süleyman Soylu’nun açıklamalarına göre 12 kasımda tüm ülkede afet tatbikatı yapılacak. Telefonlar televizyonkar ve radyolara mesajlar yayınlar yapılacak. Telaş yapıp halkın paniğe kapılmaması için farkında olmak önemli diye düşünüyorum. Bana yine de Çok enteresan geldi ne düşünüyorsunuz?
12 Kasım'da tüm ülkede aynı anda afet tatbikatı yapılacak. TV ve radyolardan bile anons geçilecek. Hayra alamet mi?
Bu Türkiye de Nerde Bir şey Bulurum Onun Derdin de Afet Yardım güzel bir şey tabiki ama Ah bi şu ekonomiye çözüm getirseniz bi halk ne halde sürünüyor her şey Ateş Pahası Olmuş Tabi normal diyenin tuzu kuru ya zengin ya ciddi yardımlar alıyor dur Normal vatandaş aklı olan şikayetçi olur bu durumdan Türkiye çöktü Tam anlamıyla ki bu devlete zerre sevgin saygım kalmadı
⭐ Tatbikat tedbire tedbir kurtuluşa dahildir. Allah ülkemizi tüm afetlerden korusun amin. Bilinçli, yüksek farkındalığa sahip, tedbirleri zerre ihmale getirmeyen insanlarımız çoğalırlar umarım. Tedbir almamak başımıza bişey gelmeyecek, tatbikat yapmak da kesin arkasından bişey çıkacak demek değildir. Olması gereken yapılıyor.⭐
Marmara depremi öncesi hazırlık yapılıyor ama ne kadar faydalı olur bilinmez binaların halı ortada zaten insanlar bilinçli olsa ne olur o büyük depremde çok fazla can kaybı olabilir daha farklı önlemler alınmalı tatbikatla bu iş olur mu
Sırayla her ilde yapılsa anlarım da tüm ülkede aynı anda biraz afaki sanki nasil denetleyip hataları yanlışları bulacaklar ki böyle şehir şehir yapılsa daha kolay olurdu
Ama bu benim fikrim uzmanlar daha iyisini bilir, uzmanlara sormuşlardır dimiiii birilerinin cebi dolsun diye yapılmıyordur dimii
Tatbikat yapılsın, bunda olumsuz bir durum görmüyorum.
Fakat, deprem bilimci yığınla uzmanın adeta yalvarışlarını yıllarca göz ardı ederek İstanbul başta olmak üzere ülkenin her yerinde denetimsiz, yıkılmaya fazlasıyla elverişli yapı bolluğu var.
Ve acı olan bir diğer önemli nokta; olası bir depremde ülkede aktif rol oynayacak nitelikte personel ve teknolojik ekipman yatırımı hâlâ yapılmıyor!
Gölcük Depremi sonrası Büyük Marmara Depremi için gün sayılıyor, depremin İstanbul'un adeta içinden geçeceği, yüz binlerce kişinin öleceği, bir o kadarının yararlanacağı, daha fazlasının ise sonra çıkacak olan kaos ortamı ile birlikte ciddi fiziksel, ruhsal ve mental yıkıma uğrayacağı, ülke ekonomisinin korkunç şekilde etkileyeceği biliniyor ama cidden dişe ve kayda değer hiçbir adım atılmıyor.
Kısacası tatbikat yapılır ama o tatbikatın gerekliliğini önce teminat altına almak esastır!
Bence depreme dayanıksız binalar yıkılıp yerlerine depreme dayanıklı yeni binalar inşa edilmeli. Yeni yapılan binalarda denetlenmeli dayanıklı olup olmadığı. Tatbikata uymayacak toplumumuz şova dönüşterecek bunu bazıları evler boş diye hırsızlık bile yapacak. Açıkçası biz katılmayı düşünmüyoruz bilinçliyiz şahsen evimizi fırsatçılara karşı boş bırakmak istemeyiz.
Geldi yine yüzünü çok sevdiğim soylu , soy ismiyle çelişkili yaşayan insanları anlatmışımdır, dikkat çekmek istiyor amcamın oğlu , bakmayın samimi konuştuğuma çok seviyorum SOYLUYU , hele o dedemin bıyıkları gibi olan bıyıkları yokmu 🙃
Allahtan uyardın yoksa TV ve radyo dinlemiyorum haber bile okumuyorum artık o kadar soğudum ki yalan haberlerden en azından 12 Kasım'da rahat bir uyku çekeceğim ayakta uyutuluyoruz neticede 😂
20 senelik iktidarda 1 kez bile bunu yapmamışlar, seçime yakın gt, baş ayrı oynuyor. Yavv bırakın bu işleri, siz artık yolcusunuz, iktidar bitince nasıl hesap vereceğinizi düşünün.
Doğal afet olduğundaki toplanma alanlarına yaptıkları binalar AVM'de buluşuruz.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Saçma sapan işler onun yerine kaç yıllık iktidar neden eski evleri yıkıp yeni yapmamış kaçak evleri imar barışı altında yasallastir sonra tatbikat yap depremde eski evinden çıkamayan ne yapacak
Tamamen komedi. Gölcük Düzce İzmir depremlerinden sonra şunu bunu yapacaz dediler. Yarısı hikaye. Daha toplanma alanları bile yok. Yerlerine koca koca avm yapıldı.
@Laqwze şimdiye kadar niye yapmıyorlardı tiktoktan takip et tayyip hep önde olmuyor kaybetme ihtimali arttı seçim tarihi daha belli değil 2023 büyük yıl 100 yıllık anlaşma bitecek
Bence bi olay cikacak da secimle alakali degil zaten secim mecim olmaz 2023de adamlarin niyeti yeni dunya duzeni ve savas olcaktir isterse secim 2024de olsun ben daha secim yapilcagini dusunmuyorum sahsen