Rögar kapağı çalarken yakalandı, "Ben hırsız mıyım? Lazımdı götürdük" dedi. Hırsız olmadığına ikna oldun mu?

Erzurum'da bir vatandaş, el arabasına yüklediği rögar kapağı ile uzaklaşmak isterken polis ekiplerine yakalanmış. "Amirim, hırsızlık yapanları tutmuyorsun, bir tane kapak ne ki? Hırsız mıyım ben, hırsız mıyım amirim? Çalma değil, lazımdı götürdük. Ben bunu satmayacağım, ben vatandaşım. Kalorifercilik yapıyorum, hırsızlık yapmıyorum. Hırsız değilim" diye savunmuş kendini. :D Ben ikna oldum şahsen. :D

Rögar kapağı çalarken yakalandı, "Ben hırsız mıyım? Lazımdı götürdük" dedi. Hırsız olmadığına ikna oldun mu?
Cevapla