Olay fransada yaşanıyor, bizim ülkemiz ne zaman bu seviyeye gelir?🙄
Fransa'da düğün konvoyunda korna çalınıp, havaya ateş açılan çiftin nikah töreni iptal edildi
— euronews Türkçe (@euronews_tr) October 11, 2022
https://t.co/MJtoJwjLGf
Olay fransada yaşanıyor, bizim ülkemiz ne zaman bu seviyeye gelir?🙄
Fransa'da düğün konvoyunda korna çalınıp, havaya ateş açılan çiftin nikah töreni iptal edildi
— euronews Türkçe (@euronews_tr) October 11, 2022
https://t.co/MJtoJwjLGf
Bence sadece yeni evlenen çifte değil, konvoya katılanlara da caydırıcı ağır cezalar verilmeliydi. Saygıdan, demokrasi kültüründen bihaber olanlar ancak cezadan anlar.
Kesinlikle
Kültür farkı. Ben de karşıyım gürültü yapmaya ve çevreyi rahatsız etmeye fakat Fransızların kültürü de sıkıntılı. Yahu zaten Avrupa ülkelerinin çoğunun kendi halkı evlenmiyor, nikahsız yaşıyor ve evlilik dışı ilişkiye giriyor. Böyle bir halka sahipken önce kendi namuslarını kurtarsınlar.
Ne namusu ya 🙄🤦🏼♂️
Bildiğiniz namus işte.
Nikahsız sevdiğin kişiyle aynı evde yaşayınca namussuz mu oluyorsun?
Bence öyle oluyor. Mesela bunu gidip de babana sorarsan o da aynısını söyleyecektir.
Yazık
Tamam işte sor babana ya da abine, söylesin kime yazık olduğunu.
Lütfen gider misin
Cevap
14Cevap
İyi olmuş umarım ceza da verirler
Konvoy yapıp korna çalmayı savunanlar beni engellesin karşılaşmayalım
Aynen
Bizde neden iptal edilsin? Insanlarimiz dügünlerini böyle yapmaktan zevk aliyorsa, mutlu oluyorsa, neden bu cekememezlik? Yani büyük caogunluk HALK karsi olur, önlem alinir ama büyük cogunluk, %99 konvoy yapiyorsa, %1 rahatsiz oluyor diye cezalandirilmalimi?
Yani siz istemiyorsaniz dügününüzü konvoysuz yapin, hattta dügünsüz yapin, hatta nikahsiz yapin ama yapan insanlari rahat birakin.
HA bu arada bende konvoyda TASKINLIK yapanlara karsiyim, yapanlar cezlandirilsin ama KONVOY yapiyorlar diye NIKAH iptal ne?
Gürültü kirliliği yaptıkları için olabilir mi acaba, ve ayrıca konvoy yapmak trafiğe zarar verdigi için...
Ulan bizim burada otobanı kapatıp davul çalıyolar. Bu seviyeye ne zaman geliriz diyon. Fazla hayal gücü iyi değil
Maalesef 😑
İyi olmuş Allah'ın yobazları Avrupa'ya giderse olacağı bu
Aynen valla , sınır dışı etseler yeridir
Keşke kızlara +18 sorular soran bir canım vardı tr ye postalamislar
Aynen ya serefsi*Z , iyi olmuş diyecem de bizim başımıza kaldı, gerçi bizde onlardan çok var ya neyse
Yakında döverler zaten merakla bekliyorum 😀
Burada yapamaz ki onu
Başka şeyler yapiyo mesela durduk yere birinin arabası biniyor, yeşil ışık yanarken arabaların yanında kafasından assagiya soğuk Su falan döküyo
Güzel bir dövseler de rahatlasak söyle kolunu bacağını bir kırsalar keşke
😂😂😂 keske
Bunlarda buzdolabi gibi yaşıyorlar. Bizdeki samimiyet eğlence yok yabancı ülkelerde. Toplu mezarlık gibi bir toplum bunlar 😄
Yok canım ne alakası var, saygı çerçevesinde eğlenmeyi de çok iyi biliyorlar
Bunu yapan ülkelerin duruşuna bayılıyorum
Böyleleri orayı mahvedemiyo istediği gibi
Aynen
Sayın başkanım lütfen bu yasayı çıkaralım size oy veririm
Bende
Oh oh ne güzel, çok sevindim. Keşke bizde de böyle olsa diyeceğim ama bizde mümkün değil, biz asla o seviyeye gelemeyiz
Düğün konvoyu yapıp korna çalma, havaya ateş etme falan sadece bir örnek, daha pek çok gürültü kirliliği yapan, insanları rahatsız eden şey var.
Egzoz patlatan itoğluitler var
Sanayiye gidip motorun egzozundaki susturucuyu çıkarttırıp ya da ayarlatıp gürültü yapan pustoğlupustlar var.
Büyük motosiklet yarış motosikletleriyle ara gaz veren düşük viteste aşırı gaz verip gürültü yapan bneoğlubneler var
Lastik yakan pçoğlupçler var
Arabaya çok büyük hoparlör taktırıp müziğin sesini sonuna kadar açan domuzlar var
Trafik akışı pek olmayan boş yolda sirenin sesini sonuna kadar açıp giden art niyetli ambülans şoförleri var...
Say say bitmez
Doğru 😒
Yapanların Türk olma ihtimalini düşünüyorum istemsizce :D
Bencede 🙄
Burada elestiriyorsunuz ama eminim sizde konvoy yaptırırsınız
Yapmamak için elimden geleni yaparım
İnşallah
Benim hiç ümidim yok, eğer bir gün olursa da benim ömrüm yetmez
Benimde öyle valla 😒
yokk bizde düğün salonunda tepinirler dört saat düğün biter
sonra gelir birde binanın önünde bir saat tepinirler.
O kadar düşmek istemem
Nasıl yani
Geleneğimizi yaşayamayacak seviyeye
Batsın öyle gelenek
Ohooo ona gelene kadar bir milyon eksiklik var
Doğru
adamlar coşkulu bi şekilde kutlayamayacak mı
😊😊
Zor gelir yasak olursa daha da artar hatta
Yoo böyle bir cezası olursa kimse göze alamaz
Milletin ülkesinde adalet var nerde adalet Türkiye
Çok iyi yapmışlar, darısı başımıza
Amin
Birde utanmadan yok efendim gelenek, yok efendim kültür falan diyorlar.
Ulan korna çalıp insanları rahatsız etmek gelenek ya da kültür olur mu hiç? Bunu düşünemiyor bazı mahluklar
Sinirlerim bozuldu ya sorma cahil kaynıyor ülke
Aynen bazı gelenekleri, adetleri dinleştirdikleri gibi. Örneğin kandiller...
Evet ya o ayrı bir saçmalık zaten
ve biliyormusun, gelenekleri dinleştirmek şirktir
Biliyorum
Ülkemde sizin gibi aklı başında insanları görmek çok güzel ve umut verici
bu seviyeye gelmeyiz
Bence de
Hiçbir zaman
Çok zor
zor ya
Baya ister
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?