3. Charles'ın krallığı resmen ilan edildi. İngiltere'de Kral 3. Charles dönemi başladı.

Charles 75 yaş üstü bir insan ve Diana'ya yaptıklarından dolayı hala bazı kesimler ona tepkili. Bence yerini William'a bırakmalıydı
3. Charles'ın krallığı resmen ilan edildi. İngiltere'de Kral 3. Charles dönemi başladı.

Charles 75 yaş üstü bir insan ve Diana'ya yaptıklarından dolayı hala bazı kesimler ona tepkili. Bence yerini William'a bırakmalıydı
Prens ve kral denilmesinin bir sürü sebebi var. Aslan koyunların ne düşündüğünü umursamaz. Şu an formaliteden devam etse bu yönetim, bildigim kadariyla hangi konu olursa yalniz kral’a karşı suçlama yapılamıyor.
Dedigin iddialardan dolayı asıl onun kral olması gerekiyor, uzun süre prens kaldıktan sonra hak ettiği de ayrı bir gerçek.
Nasıl formaliteki kraliçe avam kamarasini kapattı🙂 İngiltere'ye krallar yönetir başbakan falan temsili orada
Kendimi onun yerine koyarak cevaplarsam adam senelerdir belki de bunu bekledi bırakmasını beklemek çok acımasızca ama dışardan bir göz olarak da zaten bir ayağın çukurda ne işin var senin o tahtta diyesi geliyor insanın
Cevap
48Cevap
Bırakılmalıydı
Baştan aşağı saçma geliyor bu durumlar. Sözde her ülkeye demokrasi götüren İngilizler sırf egolarından dolayı bu krallık geleneğini devam ettiriyorlar. Hiç bir işlevi olmayan bir makam ve gereksiz ritüeller.
İşlevi mi yok son söz kralda biter🙂
Sence yerini bırakmalıysa hemen söyleyelim bıraksın. Malum Şeyma boş isteklerde bulunmaz, enine boyuna düşünüp almıştır bu kadarı. Derhal Charles'ı tahtından indirin muhafızlar.
yaw sanki sen feraget ederdin fkfkf insanlar ananlarını babalarını kardeşlerini öldürüyor fkflfm taht için sen olsan sende öldürürsün
Aile arasında olanlar kimseyi ilgilendirmez. 3. Charles zaten fazla yaşamaz. O kadar veliaht kaldı, bırakın da rahat rahat krallık yaşasın.
En fazla 20 sene yaşar o da annesi gibi, biraz daha bekleyi versin William neticede babası 70 yıl bekledi :)
Bu bizim milletin seyine mi koydu da bu kadar gerdi gunlerdir bu turk milletini paylas paylas bitmiyor
Adam belkide neredeyse 50 60 senedir bunun hayalini kuruyor. Bir ayağı çukurda ardından taht oğluna kalacak zaten bence devretmemek en mantıklısıydı
Tahtıma çıkarım. Birkaç ay sonra taç giyme törenimi düzenletirim. Paralarımı bastırırım evde ha bire kendi adıma düzenlenen marşı dinler dururum
adam tam 60 yildan fazka zamandir taht bekledi. elizabette bi turlu olmedi adam nasil biraksin adamin seyi sisti beklemekten
Daha dune kadar bir devlet padişahlikla yönetilemez diyenler hala krallikla yonetiliyor.
Bizde medeniyet diye onlari ornek aliyoruz
Adam o kadar sene beklemiş, vicdan yapıp tahtı mı bırakacak? Tarihte bunun örneği var mı?
Affedersiniz ama bi atağı zaten bokta, tahtta çok durmaz, William'ı taht icin de bayağı bi hazırladılar zaten
adam kaç yıl beklemiş zaten ne kadar daha yaşar bilinmez bıraksınlar da kral olsun biraz yazık
Babası 100 yaşına kadar yaşadı öyle hemen ölmez o yaşlı gözüyle bakmayın
Olum bu adam yaşlı ölür gider bu yaa şöyle 20 lik çıtırlardan yokmuydu
Bence prenses kraliçenin ruhu yeniden dirilip tahta oturmalı
En çok o bekmedi, ennncok onun hakkı. Oğluda bekleyi versin zaten bu adam iki seneye ölür.
Ula Charles yıllardır kral olmayı bekliyor asla öyle bir şey yapıp oğluna devretmezdi
Su ungilizler ne yobaz insanlar ya, 21. yüzyila geldik, halen krallik. Birde icimizdeki bize yobaz diyenler , sözkonusu ingiliz oluncas yobazliga hayranlar.
O kadar yıl bu günü beklemiş, sevsen bırakmaz tahtı, tacı.🤣🤣
Bir ömür beklemiş bırak iki gün keyfini çıkarsın zaten o da gidici
Bunu dert edinemem kendime. İnsanlara, insan gibi davransınlar yeterli.
Ailenin teki lüks içinde yaşasın diye ne bu tantana kardeşim ve insanlar niye bu kadar ssalak a...
O dert, bu dert o da mı dert şimdi. Ne halt ederlerse etsinler
Aman neyse ne. Sembolik zaten. WilliAM kim bilmem ama sanki o daha iyi olur gibi.
Olum kim feragat eder lan öyle bir konum verilmişken?
Reise de söylesene bunu delikanlı? Yerinden feragat etsene diye.
demokrasi demokrasi demokrasi
hala monarşiye hayranlar var
hangisi olursa olsun aynı bence
Bıraksada bırakmasada farketmez adam 75 yaşında birkaç sene sonra vadesi dolacak onunda
Sorf alsatti diye kimse istemiyor. Yapmis eskiden hata napalim yani mecbur o kral olacak
charles da annesi gibi diana ya olanlardan sorumlu bencil kibirli bir insan maalesef ama sembolik krallik oldugu icin yonetimi etkileyecegini sanmiyorum
Dünyada daha önemli konular var bence kafa yorulacak
Adamların bir ananesi var ve bunu izliyorlar
1 hiç bi ülkenin umrunda değil 2 ingilizlerin bile umrunda değil kraliyeti kaldırmamalarının tek sebebi turizmle tonla sazan avlamak
Bizde olsa milet ayaklanirdi demokrasi diye İngilizlerin biri çıkıp demiyor kralikla yönetilmek istemiyoruz
Diyorlar bu arada onlara giden gelirin çok gereksiz olduğunu söyleyen bir kesim var İngiltere'de gerisi gelenek yaşatma olarak görüyor
O kesim yüzde bir bile değil ki onları kale bile almıyorlar düşünsene şu an Osmanlı torunlarınin malikane yat kat veriliyor devletin cumhurbaşkanının kararlarini değiştirme yetkisi olduğunu bizimkiler çıldırır 😂
Hay bunların krallagına goyam yeter lan günlerdir anladık
Adam 50 senedir bu anı bekliyor yahu nşye versin😂😂
Çok kral adammış 😀
Bi tur otursun o tahta sonra iner
Sana ne bana ne abicim ya
Bence David Beckham’a bırakmalılar
bence harrye biraksin
bana bıraksaydı iki saniyede hallederdim
Adam bunca yıldır bu günü beklemiş bırakır mı hiç
Zaten gidici hevesini alsın William geçer
Sen geçmelisin
Adam 75 sene beklemiş. Birakir mi
Biri gider biri gelir boş ver
Yerini bırakmasın otursun iyice
60 yıldır bekliyor adam bırakır mı :D
kim bırakır o lüks yaşamı
Ya adam kaç yıl beklemiş 😂😂😂
60 yıldır bunu bekliyordu, feragat etmezdi.
😁😁 küreselci bir kral kardeşim yedik avrupa
ya kaydı avrupanin sövdük kardesim yazmis
Bizim sorunumuz degil bence. Çok önemli de değil.
herkes kendi sırasını beklesin ljlj
Yeni kral iyi. kalsın.
Zerre alakadar etmiyor beni
neden bıraksınnn :D ki adam akıllı birisi normalde
Tek kral erdoğan.
Kral Benim
inanır mısın hiç takip etmedim onları
Daha çok gencmis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?