AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
Tecrübe desen var...
Akıl sağlığı yerinde ise olabilir.
Sağlamaz artık. Bence dinlenmeli bu yaştan sonra.
Mezarlıktan yer beğenmesi gereken yaşta. Ama ne yapsın kadın yeni öldü.
Sistem zaten kurulu yani sembolik bir yürütücü olacak.
sanki ülke krallıkla yönetiliyor da sembolik bunlar
Sembolik olarak devletin başında olduğu için sorun yok. Annesi nasıl yönettiyse Charles de o şekilde yönetecek. Krallığı göremeden de ölebilirdi.
Şu yaşlıların koltuk sevdası bitmiyor dünya geneline belli yaş üstü siyaset yapmaz yasağı gelsin.
Herkes sembolik diyecektir lakin İngiltereden monarşinin bir ağırlığı hâlâ var. Kraliçenin hoş karşılamadığı politikalardan kaçındılar bazen
Ingiltereden bana ne ya, sömürgeci, soyguncu , 21 yüzyilda daha halen kraliyetle yönetilen yobaz bir ÜLKE
Yaşlı kimse ülke filan yönetemez anca milleti sömürür ve para yer. Genç insanlar, parlak zekalar, dinamik insanlar lazım. 40 yaşın üstünde önemli mevkiilerde kimsenin olmaması lazım.
Ya o olmasın da kim olsun? Kılışdar mı olsun? Liderlik vasfı yok bi kere
Fayda sağladığı senin ülkenle onların ülkesindeki yaşam kalitesi ve ekonomik uçurum dan anlaşılmıyor mu?
Adamın kalmış şurda 30 40 senesi daha ne emekliliği kraliçe 100 yaşındaydı demiyor kimse 😂
O kadar ülke sömürdüler öteki dünyalarını merak ediyorum
İster sağlasın ister sağlamasın beni ilgilendirmez. Garip bir düzenleri var zaten. Öylesine sembolik bir şey olacak zaten 🤦♀️
Al birini vur ötekine para yiyici yönetim şekline krallık denir.
neden sağlamasın mesele yaş değilki akıllılık ileri görüşlülük ikincisi zaten çoğu işi artık başbakanlar ahllediyor
Monarşiyi demokrasi gibi sanmanız da çok trajikomik
Ayrıca Diana da boş durmuyordu. Yemediği halt kalmamıştı evliyken
Ben 73 yaşında eğer kral ya da kraliçe vs olsam olmam ya valla uğraşamam. Oğluma kızıma devrederim o yaşta kendine hayrı var mı ülkesine hayrı olsun. Ne oluyorsa var ya neyse...
kral kraliçe nedir ya kaçıncı çağdayız çok saçma
Adam fiziken bir şey yapmayacak ki. Sadece emir verecek. Bunun için de yaşın önemi yok. Ayrıca eğer ki adam bilgili biriyse ve kendini değil de ülkesini düşünürse eğer, o zaman faydası olur tabii ki.
Daha yaşlıları var bir halta da yaramıyorlar neden olmasın ki..
Bunlar halkı yönetiyor mü ben sembolik olduklarini düşünüyodum. Sadece saygı duyuluyor falan.
bir kitapta okumuştum demokrasi aptal insanların uydurdukları bir sistemdir ailelerin yönettiği ülkelerde halklarının refah seviyesi daha yüksek dikkat edersen
@mavipenguen_ sömürge ülkeleri oldukları için olabilir mi?
Türkiye de mi 😀 Rusya da mı çin de mi
@mavipenguen_ mavi penguş ben anlamamak seni. En iyisi boşvermek.
Hahah tamam tatlım boş ver gitsin
Ne katkısı ya sanki o mu yönetiyor ülkeyi? saçma bir soru olmuş
Sembolik katkı sağlar. Elli ama onun dışında zararı da yararı da yok. Fazla takılmamak lazım.
İngiltere’de kraliyet temsilidir yani yönetim şekli değil. O yüzden halka katkı ya da zarar gibi bir durum yok
Bi katkı sağlamaz. Kendisi biraz takılır filan sonra da oğlu geçer.
Deneyimle ne alakası var ki, sistemi oturmuş olan toplumda yetkililere çok az iş düşer, bizdeki gibi herşeye karışıp burnunu sokacak değil ya
Yaşla alakalı değil ama Charles'tan bir bok olmaz isterse 100 yaşındaki adam gecsin tahta bu heriften daha iyi yönetir
Bence de bu tahttan inip sırasını alacak olan varis e veriliyor sembolik bir temsilci yani pek de bir etkisi olacağını düşünmüyorum
Şu morukların gençlerin önünü kapamalarına kıl oluyorum. Elin ing eleştiriyoruz ama bizim bakanlardan mılletvekılıne hepsı yaslı kafasız geri kafalı eskı mantık bakan. O yüzden gençler olarak mutlu degılız.
Şu morukların gençlerin önünü kapamalarına kıl oluyorum. Elin ing eleştiriyoruz ama bizim bakanlardan mılletvekılıne hepsı yaslı kafasız geri kafalı eskı mantık bakan. O yüzden gençler olarak mutlu degılız.
zaten kral kraliçe dönemimizde semboliktir. Halka bir fayda sağlamazlar. Yönetim sistemi yine parlamenter sistemdir.
Ne kadar öyle desende etkisi büyük. Kararlar kendileri ile uyusmayinca istifaya cagriyorlar
Sen öyle zannet..
23 senedir 73ünden büyük biri tahtta ise , farketmez
Yav bunlara mezarlıkta yer bakmak lazım ne krallıgı a mu aa
Ülkenin başına neden hep yaşlılar geliyor anlamıyorum.
73 yaşına geldi diye ekartemi edilmeli? Annesi 90 küsur yaşadıysa adamın suçu ne?🤣
Allah belalarını versin devletleri başlarına yikilsin
O mevki sembolik olduğundan yaşın bir önemi yok bence..
Evet sağlar, deneyimi yüksektir ama umarız ki o da Annesinin yolunda ilerlemez
Elizabeth ölmesini umutla beklemiş kendisi bekleye bekleye yaşlanmış
evet tüm gece bunu düşünmüştüm iyi oldu sorduğun
Hahahahaahah
Kılıçdaroğlu 73 yaşında Cumhurbaşkanı adayı
Emekli olsunlar bir zahmet
Göstermelik bir kraliyet yönetimle bir alakası yok
Ya zaten göstermelik bi kraliyet
Genç olunca Macron gibi oluyor 😂
Bu bir gelenek olduğu için sorun değil onlarda.
Umarım katkı sağlayacak bir kapasitededir
Yaş ile alakası yok. İş zekada biter.
Yaş ile alakası yok bence
Ee bizim ki 68 yaşında 😄
Ne tahtı bu devirde ya haha komedi
Anası gibi 96 yaşını görecekse, evet yavrum
Hiçbir faydası olmayacak
Yeni başkanın ayağı uğurlu geldi. 😒
Akıl yaşta değil baştadır😜
96 yaşındakinden iyidir
O da ölsün hepsi ölsün
Yetmişten sonra gelen her şeyin içine Ed... m