
Yeşil doktor önlüğü giyen bir şahsın hastanelere giderek ameliyathanelere girdiği belirlendi. Kendisini doktor olarak tanıtan şahsın inşaatlarda çalıştığı, boş zamanlarında ise yeşil doktor önlüğü giyerek hastanelere gittiği belirlendi. Kendisini rolüne çok kaptıran şahıs, giydiği önlük ile hastanede çıkan kavgaya müdahale edince yakayı ele verdi. Olay, dün Trabzon'da inşaat işçisi bir şahsın yeşil doktor önlüğü giyerek Karadeniz Teknik Üniversitesi Tıp Fakültesi Farabi Hastanesi'ne gitmesiyle ortaya çıktı. Burada çıkan kavgaya müdahale eden sahte doktordan güvenlik görevlileri şüphelenince gerçek kimliği ortaya çıktı. Gözaltına alınan inşaat işçisinin kendisini doktor olarak tanıtarak hastanelerin ameliyathanelerine girdiği belirlendi.
https://www.sondakika.com/haber/ -insaat-islerinde-calismak-icin-trabzon-a-gelen-doktor-15230698/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer