İnşaat işçisi, yeşil doktor önlüğüyle ameliyata girdi! En son ne zaman doktora göründünüz?

İnşaat işçisi, yeşil doktor önlüğüyle ameliyata girdi! En son ne zaman doktora göründünüz?

Yeşil doktor önlüğü giyen bir şahsın hastanelere giderek ameliyathanelere girdiği belirlendi. Kendisini doktor olarak tanıtan şahsın inşaatlarda çalıştığı, boş zamanlarında ise yeşil doktor önlüğü giyerek hastanelere gittiği belirlendi. Kendisini rolüne çok kaptıran şahıs, giydiği önlük ile hastanede çıkan kavgaya müdahale edince yakayı ele verdi. Olay, dün Trabzon'da inşaat işçisi bir şahsın yeşil doktor önlüğü giyerek Karadeniz Teknik Üniversitesi Tıp Fakültesi Farabi Hastanesi'ne gitmesiyle ortaya çıktı. Burada çıkan kavgaya müdahale eden sahte doktordan güvenlik görevlileri şüphelenince gerçek kimliği ortaya çıktı. Gözaltına alınan inşaat işçisinin kendisini doktor olarak tanıtarak hastanelerin ameliyathanelerine girdiği belirlendi.

https://www.sondakika.com/haber/ -insaat-islerinde-calismak-icin-trabzon-a-gelen-doktor-15230698/

İnşaat işçisi, yeşil doktor önlüğüyle ameliyata girdi! En son ne zaman doktora göründünüz?
Cevapla