12 Eylül itibariyle Halk TV’de göreve başlıyorum. Haftanın 5 günü 3’er saat sabah haberlerinde olacağım. Cuma akşamları da bir program hazırlayıp sunacağım.
— Ismail Kucukkaya (@KucukkayaIsmail) August 24, 2022
Çok iyi olmuş, Fox yerine Halk TV'de daha iyi işler yapar.
Kötü olmuş, Fox'ta alışmıştık.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
iyi karar bence
Asiprens2095 diye biri var konustu konustu snra basa cikamayinca engelledi 😂
Iste kimlerin siyaset yapmaya calistiginin kaniti 😂
Lutfen herkesi ciddiye almayin cogu boyle bunlarin
Halk TV hepten Hdp sevici. Fox halk TV kadar aleni değildi bu konuda. Gerçek yerini bulmuş yallah.
Karısını döven ismail mi iyi iyi kendi çöplüğünde ötsün
Bence onun açısından fiyatta anlaştılarsa iyi olmuş. Ancak izleyici açısından taraflı olduğunu belli etmiş.
Hayırlısı olsun kendisi için daha iyi olmuştur umarım. Bizi pek etkileyen bir şey yok kumandada 3 e basmak yerine 4e basıcaz o kadar
Artık CHP den maaşını alacak yani belediyelerden aşirdiklariyla ve Amerika ile Avrupa'dan gelen fonlarla.
Aa hirsizliktan bahsediliyor
Bunun linkini alip atalim
Kanitlayamazsa tazminat oder kasalarina para girmis olur
At at durma gerçekler zoruna gitti herhalde Muharrem inceyide at belgelerim var dedi üçlü ceteyle krt, halk TV digeride oda TV miydi CHP'nin 13. Katından maaş aldıklarına dair onu da at gücün yetiyorsa 😂😂
Aşırdıklarıyla demişsin. burada bir hırsızlık vurgusu yapmışsın. Umarım kanıtın vardır. Ve evet attım sonuçta kopyala yapıştır yapmak zor degildi linki 😄 bundan sonrası taraflar arasında beni alakadar etmez 😄
Evet CHP belediyeleri yolsuzluk yaz hepsi kaynıyor yolsuzluktan Bilecik Çanakkale aydın İzmir Hatay Edirne Tekirdağ bizde iftira yok belge var. Özel sektörden kurtulayım diye günde 8 saat ders çalışayım onlarda İBB de devlete dağda kurşun sikanlari işe doldursunlar halkın ahı çıkacak fitil fitil
Arkadasim dedigim gibi konu artik beni ilgilendirmiyor. Siz muhatapsiniz artik 😂
Sende mi götürüyon yoksa savunduğuna göre var birşeyler 😂
Aaa banada basladi. Acikca soyler misin banada asiriyorsun yazcak misin? Cunku ben asirmadigimi biliyorum bi 20bin tazminat iyi gelir :)
Duymak istiyorum hadi acik acik sole ima olmadan canim arkadasim :)
Bakim hakarette yazmadim hic karsi davada olmaz mis :)
Beni hirsizlikla yaftaliyor musun yaftalamiyor musun az net bir dille rica edeyim :)
Ss ve link alicam da :)
Yok ya samancilarla tuvalet terliğine oy verenlerle uğraşmıyorum seni tenzih ederim😂
Aaa biri nasil desem halk diliyle tukurdugunu mu yaladi 😄
Samancilar ve tuvalet terligi ile oy verenler derken bana mi dedin bu hakareti? Ya azcik net ol hadi ama ben netim :)
2 ayri hakarette haysiyet yaralayici olur manevi olarak bir tazmine ihtiyacim olabilir kendimi toparlamam icin
Cumhurbaşkanına hakaretten içeri gireni gormedim de bir guruha eleştiriden Fatih Tezcan içeri girdi adalet birilerinin yanında ondan sustum 😂
Arkadasim ben iceri girmeni istemiyorum ki zaten. Ben zarar verdigin haysiyetimin manevi tazminatinin pesindeyim. Ama iste soyle o kelimeleri bana mi ettin yoksa baskasina mi ettin? Azcik net ol hadi ama.
Zaten senin hesap linkini aldim
Hesabi kapatsan bile artik bilisimden bulunur dava acildiktan sonra. Sadece acik acik sana dedim demene ihtiyacim var :)
Menderes'i astılar Turgut Özal'ı zehirlediler Erbakan'a darbe yaptılar. Son darbede birilerine tanklar yol verip birilerini halk ellerinden aldı aliskiniz biz merak etme ülkede özgürlüğü bitiren vesayetcilere😂😂
Su an lafi dolandiriyorsun kacamak oynuyorsun. Ben sana o hakaretleri bana mi dedin yoksa demedim mi diyorum. Bir laf ettin ardinda durabilcek misin bakalim.
Bak cok basit 2 secenek var.
Evet sana ettim
ya da
Hayir sana etmedim
Hadi işine narş
Reytingi düşünce fox arka çıkışı göstermiştir. Halk tv de yol yemek asgari ücrete başlamış. Hayırlı olsun 😂😂😂😂
siyaset çok sıkıcı ama okudugum bölüm yuzunden ilgileniyorum kahretsin :D
Başka bölüm okusaydın sende
eh başka gideceği kanal mi bar duruş itibari ile dhdhdh
zaten yanci kisilerin programlarini izlemem beni pek baglamiyor
Karısına uyguladığı şiddet sonrası bir yerlerini garantiye almak istedi büyük ihtimalle daha çok taraflı olarak bu açığını kapatacağını düşündü
3 milyon transfer ücreti almış diyorlar sonrada bu tipleri destekleyen tayfa utanmadan nihat hatipoğlunun aldığı para ile yatıp kalkıyor
Tarafsız zannediyoruk (!)
Değilmiş demek ki.
Kahroldum kuran çarpsın, haber izlemem su saatten sonra
O hep onların içindeydi zaten şaşılacak bir durum yok ortada.
Değişen bir şey yok iki kanal da gaz alma kanalı bakalım programına İnceyi çağıra bilecek mi?
Zaten aynı kalıbın içinde ki şu gibiler aynı kapta olmalarına rağmen birisi dip biris yüzeyde
Yerini bulmuş... tarafsız kisvesi altında taraflı yayın yapacağına parti televizyonunda açık açık partizanlık yapması daha doğru olur...
Foxun yönetiminde bir sorun var bence. Fatih Portakalın da gidişi normal değildi. İsmail Küçükkayaya da belli ki bir şey yapılmış
bakalım orada da aynı başarıyı yaklayacak mı
ekranlarda en gcık gittiğim tipleme bu, bunun yüzünden fox haber izlemiyodum sunduğunda ilşilgisgs
Demek ki daha iyi para vermişler yoksa portakal sonrasında fox'un patronu benim rahatlığındaydı
Chp'nin a haberi diye yorumluyorum o kanalı
Akp zihnihetlisin galiba :))
Neye kanaat getirerek vardın bu karara anlat bakalım hadi?
Takılıyorum yeawww hemen cellallenme
demek ki chp kazanacak bu sefer
Ekranda görmesem aramam o kadar uzağım kendisine.
Tarafsız habercilik mi? O da neymiş ya.
Kişilik olarak kötü biri
Çok da tın layığını bulmuş, yeri oraydı ztn
vardır bir çıkarı takılma
Fox ile halk TV nin arasında bir fark yok zaten
Emekliler bile transfer oluyor normal
Çok Uyuz Olduğum Biri ve Alınganın Teki Mesleğine Son Verseler Zerre Üzülmem
Güzel olmus uzun uzun izleriz artık
bana fark etmez. halk tv ye iyi gelir ama
Taraflı haberci sevmediklerimden
Farketmiyor hepsi de aynı kanal
Ha Fox ha halk aynılar zaten
Kötü olmuş Fox a alışmıştık
Karısını dayak manyağı yapan laik İsmail
Çok güzel olmuş
Adam cok ama cok samimiyetsiz birine benziyor😄
izlenmeyen bir kanala geçiyor kötü olmuş..
Tam yerini bulmuş. Olumlu olumsuz bir fikrim yok.
Farketmez nerde olsa izlerim onu
Attan eşeğe olmamis mi fkfkfk
Neden
Hayırlı olsun
kötü olmuş
kimse izlemez
Sıkıntı yok
Ben fark eder
Ne fark eder
Aynı şeyin laciverdi
Neyin laciverti anlamadım
Bu bi deyim
çok yerinde
Nereye gitse gitsin
Fox seni özleyecek
O zaten o kafadaydi
neden
Hayırlısı bea
Tanımıyom adamı