Konya'da düzenlenen konser sırasında sahneye atlayan bir kişi: "Konya uyan artık, AK Parti'ye oy verme." pic.twitter.com/8S3jnrAvjX
— Pusholder (@pusholder) August 17, 2022

Konya'da düzenlenen konser sırasında sahneye atlayan bir kişi: "Konya uyan artık, AK Parti'ye oy verme." pic.twitter.com/8S3jnrAvjX
— Pusholder (@pusholder) August 17, 2022

Akıllı olup hakkın olanı talep etmeyi bilmezsen elindekine bile göz dikerler, sonra yiyecek ekmeği bile zor bulursun. Her millet hak ettiği şekilde yönetilir...

Woww iban istememişler...
Bu iş akp ile ilgili değil akp ye bu kadar yetkiyi halk verdi halkın öncelikli olarak kendisine değer vermesi lazım kalkıp elin somalilisi kenyalısı en kolay sınavla türkiyede iyi üniversitelere girerken türk öğrenciler yıllarını vermek zorundalar ondan sonra gereksiz bir yabancı hayranlığımız var ondan kurtulmamız lazım ne biliyim italyan süper alman süper amerikalı şöyle bizim batıdan alacağımız tek şey bilim ve teknoloji olması lazım toplumun siyasileri tanrılaştırmaması lazım yoksa dediğim gibi akp de gitse aynısı farklı isimler ile gelir çünkü toplum kendisini ucuz insan gibi görüyor en ufak lafta hemen o tarafa bu tarafa gidiyor
ak partiye kurban olsun..

boyle olmadık diye mi bu nefret.. ırak Afganistan suriye yemen cezayir tunus olmadık diyemi bu öfkeler warr..
bu resmi ırak ta çektim..
@mert12356 sanki değill,
2023 te bile tek amaçları budur..
@mert12356 ben sana diyorum, basit bir yönetim olsaydı, kimse ayakta kalmazdı.. hiç deme soylenme ve onumuzdeki senelere bak, inşallah kimler bize yanaşacak ve saygı duracak.. amerika dan bağıımsı bir reis bir ak parti war.. ben ak partili de değilim.. ama Allah'a çok şükür..
Türkiye Cumhuriyeti'ni sadece seçilmiş iktidar yönetmez. Kötü bir yönetim de gelse Orta Doğu ülkeleri gibi olmayız. Onların millet anlayışı yok. Ülkede ne ezan sesi susar, ne de bayrak iner merak etmeyin. Bu ülkenin bütün maddi varlıkları yıllarca korunup, Akp döneminde yabancı sermayeye satıldı. Hatta Tank Palet fabrikası bile.
@mert12356 haklısın by..
Önceden hazırlanmış üzerine çalışılmış gibi geldi..
Herkesin kendi hür iradesi var perdenin arkasına geçtikten sonra kim kimi istiyorsa ona basar kaşesini. Bu CHP olur AKP olur DEVA olur vs ama şimdi şöyle bir şey var gelenin öyle biri olması lazım kiiii ülke düzlüğe çıksın ben öyle birini göremiyorum ne yazıkki al birini vur ötekine aynı şeyin laciverti hepsi.
Cevap
80Cevap
Bu saatten sonra uyansa ne olur
Bilmiyor ki. Genclere en cok yatirim yapan Ak parti iktidaridir.
Ama zamanla ogrenecekler. Sadece sosyal medyanin gazi ile hareket ediyorlar.
Normla şartlarda yanlış ama. burasi Türkiye doğru düzgün kendini ifade edemediğin fikirlerini söyleyemediğin igrnec bir ülke, bu Gençte iyice bunalmış olmalı ki anlık fikrini belirtmiş...
İnsanları çıldırttılar artık, ben normal karşılıyorum.
Ki çocuğu güvenlikler dövmüş diye biliyorum, sonra ifadesi alınıp bırakılmıştı galiba
Gençlere en çok yatırım yapan AKP iktidarı mi ahahahahahahahahahhaahahahhaahhahahahahaha bugün burada gördüğüm en komik şaka
Büyük cesaret işiymiş ama lokasyon konya olunca pek başarılı olacağını düşünmediğim eylem türü olmuş.
Doğru demiş. Kral çıplak demek cesaret ister. Cesur çocukmuş.
Doğru demiş ama maalesef Konya ak partinin kalesi. En çok oy veren ildi %76 lık bi dilimle. Bu saatten sonra da pek değişeceğini sanmıyorum.
Konuyu siyasetin disinda degerlendiriyorum...
Sahnede ki sanatciya ve izleyiciye saygisizliktir bu...
CHP gençlik kollarına üye olduğu ve hakkında on yüz milyon baloncuk suç kaydı olduğu tespit edildi. Ahaber. 😃😃
😂😂😂 Söyleyen adam uyandı Konya uyanır mı bilemem 😂
Bir de adamlar nasıl şok yaşadı ise öylece bakıyorlar 😂
Allah Allah..
Konya gibi koyunlarla dolu bir şehirden böyle gençlerin çıkması şaşırttı. Helal olsun, yüreğine kurban.
Güzel şeyler olacak diye umuyorum. Bi millethiç mi sıkılmaz 20 yıl mk
Afyonun kaymağı konyanın manyağı dedikleri manyak bu olsa gerek
Vallahi cesaret işi gerçekten dogrusu bu ve doğru olani yapmış tebrik ediyorum kendisini
Helal olsun her ilde boyle delikanlilari gormek isteriz
Bunun yeri mi kardeşim uslu uslu dinle konserini çok istiyorsan izin al konuşma için.
AKP'ye oy vermemek gerekir de bunun yeri burası değil.
Sokak röportajı gibi başladı general gibi bitirdi
Çocuk aynı bizim gibi illalah etmiş demekki anasını satim
Tam olarak saygısız kural tanımaz yol yordam bilmez Bi z kuşağı örneği.
Tüm Konya halkı hep bir ağızdan
"peki"
Dünyayı ergenler batıracak.
Rte açılışında nasıl ufak çocuğu kullandılarsa bu da normal bence iyi demiş aferin
Tayip konyalıları skse sesleri çıkmaz bu ne diyor yaw cdfsgs
Bu saatten sonra uyansan nolur ülke satılmış
helall olsun koyun bol ama anlıyacaklarını sanmıyorum
Oy verenler iyice inadına verecek, vermeyenler de zaten vermeyecekti. Bişeyi değiştirmedi.
helal olsun yüreği büyük çocuk ayrıca tez zamanda içerden çıkar umarım :/
satılık bir chp trolü beyinsiz cahil saygısız bir hiç.
Alkol almış ve birileri gaz vermiş şimdi oylar daha çok artar 😅
Bu ve bunun gibi tiplerin oy verdigi bir secmene kalinca ulke kalkinacak mi merak ediyor ve sabirla bekliyorum🙂
Sanki başka partiye verse her şey süper olacak. Ekrem e oy verenler her şey çok güzel olacak demişti. Sonuç hüsran
Helal
Ben de konyalıyım ' uyanın demek istemiş genç haksız mı?
Kimi kime şikayet ediyorki? Cukkasini alip oyle oy veriyorlar
Kendi vermiyosa vermesin ama millete akıl vermesi tuhaf. Başkalarına akıl verirken kalanı sana yetmiyosa kimse için riske girme demişler🤷
acayip güldüm. artık ne yasadiysa içinde daha fazla tutamayıp sahneye çıkma gereği hissetmiş😂
Çocuğun isyanı son derece haklı ama geleceğini bitirirler.
Daha ne kadar bitsin geleceği. Okula gitse yurda yerleşecek mi belli değil, yerleşti diyelim yurtlarda yemekler parali (surilere beleş) hadi burs alamadı kredi alsın faiz bindirirler. Ülkede iş bulmak hayal oldu. Ev araba almasi için bu çocuk kaç sene eşeklik yapacak belli değil, ülkedeki kaçaklar güvenlik sorunu, bu çocuk evlenmek istese evini dizecek parayı zor bulacak, sağlıklı besleneyim dese 200 lira etle bakışıp kalacak, yaz ortasında 20 liraya domates alamayacak, türk malı alayım dese ürün bulamayacak. Hadi bir nefes alayım dese siyaset boğazını boğazını sıkacak. Ne yapsın bu çocuk, daha geleceği ne kadar batsın?
Ülkemizde cahil ve boş insanlar olduğu sürece bu düzen devam eder. Ekonomi ne? Milli değerler ne? Bunları bilmeyen insanlarla ile aynı toplum içinde yaşamak zorundayız.
20 senede toplum hiç olmayacak şekilde yozlasti. Ben geldiğimiz noktaya su an inanamıyorum. Eğitimde devasa bir yara var resmen kapanmıyor, bu kadar kötü bir sistem olamaz, sağlık desen ona keza. Devlet dairelerinde torpiller dönüyor, sistem bitik, çarklar dönmüyor. Hiçbir şey olması gerektiği gibi değil ve hala destekleyen kişiler olduğu sürece kurtulamayacak gençler ne yazık ki. Zeki olup iyi üniversite bitiren herkesin hayali yurt dışı, biz niye kaybedelim kendimiz büyüttüğümüz gençleri? Neden onlara hak ettiği verilmiyor? Bu ülkenin kaymağını yiyen bir tabaka var ve ülkenin artık ne kaymağı ne sütü kalmadı.
Ben ekonominin gidişatı yüzünden bir şeylerin değişeceğinden umutluyum. Boş tencerenin devirmedigi düzen yoktur. Umarım ülkece hakettiğimiz günleri yaşarız. Bu güzelim ülke bunları haketmiyor.
Diploma alan ve güzel iş imkanı ile okuyan koca bir nesil şu an kuryelik yapıyor veya başka işler kovalıyor. Torpil varsa diploman bile olmasa müdür başkan oluyorsun. Rezalet...
Norm Ender sandım :) epey benziyor. Birilerinin tepki vermesi güzel yine de
O sırada konserde bulunan halk: SÜÜÜÜÜÜÜÜÜ
Destekliyorum
Bende destekliyorum @memurkiz
Ekrem abüsini örnek almış şov yapmış pıtırcık
çok haklı çöp bidonuna oy var erdoğana yok
çok yerinde ve doğru buldum.
Ahahah çocuğu içeri atmasalar iyi
Oyunu Ülkeyi satacaklara ver :))
Ne varsa Z kuşağında var
Böyle hareketlere gerek yoktu.
Oy moy yok herkes kendi partisini kursun mk
hakli ama hareketi aptalca
Fenomen olmak maksadıyla atılan adımlar.
Konyalılar bunu beğendik sandıkta yine sonuç yanı
Orayı sosyal medya sandı galiba 😂
Kekdjdjfjdjdjfj napmış la
Halk uyanıyor.
Ben olsam AAG diye bağırırdım
Konyada dediginj yapacak.
TAM BİR İDOL DSJSDNLFKJMFDKŞLDF
Ahaha 😂 Afferin ona👏👏
🙄 simdi kesin vermezler
Haklı helal olsun gerçekten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?