Mikroçip krizini duymayan yoktur. Biz ise hala cihat ve harem derdindeyiz. Ilahi komedya
O seviyeye elbet geleceğiz
Gerek yok biz böyle iyiyiz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Öyle bir şey yok sadece öyleymiş gibi gösteriliyor Osmanlı Şeriat ile yönetilmedi işine geldikleri gibi bir Şeriat vardı. Osmanlı bizzat Kafir dediği Devletler ile İttifak yapmıştır ve onlardan Kanun almıştır. Aynı zaman da Kabir Şirki de vardır. Batılılaşma hareketleri de Osmanlı da başlamıştır
Ee bak işte Osmanli da hatasini anlamış sonunda batililaşmayi seçmiş.
Osmanli zaten Batılılaşmıştı daha Kanuni dönemin de Fransadan Kanunlar alınmış ve Fransaya Kapitülasyonlar verilmişti. Zaten Suud Hanedanlığının Osmanlı'ya isyan etmesinin sebebi de Din yani Osmanlı'nın İslam Devleti olmadığını ve kendi kendilerini Halife ilan ettiklerini söylüyor. Katolikler bile Ortodoksları Kafir olarak görür Hristiyan olarak görmezler yani herşeye öyle düz mantık bakmamak lazım
Ya ben bilime seytan icadi, her seyin çözümü dindir bakiş açısına kiziyorum. Toplum şu an öyle
2. Abdülhamid Dönemin de Bomonti Bira Fabrikasi açılıyor Abdülhamid'in Kızı Batı tarzı dans, müzik eğitimi alıyor yani işte yok Abdestsiz yere basmayan Padişah falan onlar hikaye öyle bir şey yok Alkol içen Padişahları ne yapalım Alkol Haram değil mi? Daha bir sürü İslama aykırı İslam Dinin de Yasak olupta yapılan bir çok şey sayabilirim Dürüst ve Samimi olsunlar
Bilim Adamlarının da yanlışları var Hristiyan Din Adamları suçlu olabilir Dini kendi çıkarları içib kullanmış olabilirler ama bu Dini hatalı yapmaz.
Aynen padişahlarin da aşırı hatalari var ama halk onlara peygamber gibi tapiyor cok sinir bozucu
Çünkü kültür farkı var mesela İngilizler kendi bayraklarını paspas yapmış üzerlerine basıyorlar
Bunu ilk defa duyuyorum rezalet
İşte sana göre öyle ama onlara göre değil Bayrağa o kadar önem vermiyorlar Kutsal olarak görmüyorlar sadece bir simge bez parçası yani onlara göre iç çamaşırı olarak bile kullanan var
Anliyorum
Cevap
4Cevap
Amerika marsa gitmeyi planlıyor biz sakız haram mı diye tartışıyoruz tabi ki gelişim olmaz
Bu halk ile bir yere gelemeyiz
Halk ne zaman değişmek isterse
Ülkeye gereken şey reset
Sizin kanallar bahsetmiyor bizim neler yaptığımızı. O nedenle haberiniz yok.
Çomar ve terörist olmamak da bir katkidir
Gurbetçi olduğun nasil da belli. dd
Aynen aferin kurtar vatani
Aynen aynen sana kaldi temizlik yapmasi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?