Gündem konusunda 1b cevap paylaştı. Normal Diyorum Çünkü Araplar da Var Ben Arap Düşmani değilim Ve Arap Düşmani benim de düşmanım dir Tamam İçlerinde Zalimlere Tabiki de düşmanızdir Ama Hepsi Kötü Değil ki Be Kardeşim Yanlış Anlamayın Size Demiyorum Arap Düşmanligi genelleme yapilmasina kızıyorum Bizim toplum sanki sütten çıkmış ak kaşık mi tecavüzü Cinayeti ayrı artı bizde bide serbest bırakma olayı var herif taciz eder serbest bırakılır ama Adamsan Arabistan da et bakalım ne oluyor kellen uçar Müslüman Olan Ve İyi güzel insan hangi ırk olduğunu Farketmezsin kardeşimiz dir 😊
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gündem konusunda 3,8b cevap paylaştı. Deveye sormuşlar boynun neden eğri diye. Nerem doğru ki demiş.
Bizdeki de o misal, "neremiz, hangi işimiz doğru ki"
Önce şu hırsız partiyi bir gönderelim, umarım az da olsa dogrularimiz olmaya, biraz nefes almaya başlarız. Yoksa bu ülkede hayat gerçekten çok bunaltıcı..
00 Yorumla
- Gündem konusunda 26,6b cevap paylaştı.
u +1 yılKürkçe tabi ki olabilir ama bu ülke de a*apça yazı ya da tabela görmek istemiyorum
114 Yorumla
Soran+1 yılKürtçe olmasa da olur Türkiye sonuçta Türkçe yazı yeterli İngilizce dünya dili olduğu için oda oluyor tabii ki normal ama benim kastettiğim insanların kürtçe konuşması bile maalesef ırkçı insanlara batıyor Muhasebe kursunda ders işlerken hocam bana nerelisin diye sormuştu ben de memleketi söylemiştim Oda bana kürt müsün demişti evet demiştim
Ekstra +1 dil bilmen senin için çok güzel bir durum demişti bu şekilde insanlara çeviri bile yapabilirsin bunun işini bile yapabilirsin demişti
Bense hocamın ırkçı olabileceğini düşünmüştüm yani ön yargı her alanda kötü bir durum 😇
- +1 yıl
Maalesef ırkçı insanlar çok zaten olmak zorunda dememiştim sadece olabilir demiştim sonuçta burada kürt insanlarda var aynı ülkede yaşıyoruz ingilizce zaten evrensel bir dil yani her ülkede ingilizce var ama başka bir dilin ülkemizde yaygınlaşmasını ya da halka aşılanmasına karşıyım ben :)
Soran+1 yılAynen öyle haklısın teşekkür ederim
Soran+1 yılİşte aynı ülkede yaşadığımız için daha çok birbirimize saygı duymamız lazım kültür ırk ayrımı yapmamız lazım yeni nesile de bu şekilde yetiştirmemiz gerek
- +1 yıl
Peki sen ne düşünüyorsun bu konuda? arapça tabela yani
- +1 yıl
Ben seviyorum kürtleri zaten bence samimi ve iyi insanlar kürt arkadaşlarımda olmuştu benim
Soran+1 yılArapça tabelaları ilk plajda gördüm ve sanki ilk defa Türkiye gelmişim de bir garip hissettim gibi oldu
Yani fazla abartı buluyorum sanırım Arap insanlara yapılmış bir yalaka diye düşünüyorum Araplardan
Parabol geliyor sanırım
Ekonomiyi mi zenginleştiriyor insanları mı fakirleştirıyor bilemedim
Soran+1 yılEvet ne güzel ben hiçbir zaman hayatımda ben şu Alevi sevmedim şu Zaza’yı sevmedim işte şu lazı sevmedim diye bir kelime kullanmadım
Bunlar kötü kültürler veya kötü ırklar değiller kötü olan insanlar- +1 yıl
Katılıyorum haklısın kesinlikle bende öyle hiç bir zaman kürt laz alevi türk diye ayırmadım hep insan olarak baktım benim için her zaman iyi bir kişiliğe sahip olmak önemliydi
Soran+1 yılAynen öyle haklısın her dilde her şehirde her ülkede saygı duymayı bilmedikten sonra o insan cahildir Cahil kalmaya hükümlüdür mesela Amerika’da veya diğer yabancı ülkelerde siyahilere hep ırkçılık yapıyorlar bu insanları kim özene bilir bunlarda cahil
- +1 yıl
Evet bu tarz insanları asla desteklemiyorum hiç amerikayı sevsem de zamanında çok ırkçlık yapmışlardı
Soran+1 yılEvet öyle gerçekten ırkçı olmayan tatlı insanlara her zaman saygım var
Kim olduğu önemsiz- +1 yıl
Teşekkürler :)
Soran+1 yılRica ederim 🍀
+1 yılÜlkede Türk göremiyorum ki zaten. Herkes yabanci. Zaten. Avrupa nin Amerika nin bimilyoncusuyuz. Herkes parasini harcanmaya buraya geliyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılBu güzeldi😅
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
+1 yılAkp zaten arap milliyetçisi. Fatih bölgesinde Türkten çok arap var. Böyle giderse demografimiz iyice değişecek. Türkler Arapların açtığı dükkanlarda iş de bulamıyor. Kendi adamlarını çalıştırıyorlar. İşsizlik de artıyor, ev kiraları da. Bence yanlış uygulama.
10 YorumlaBir ülkede sadece 2 dil kullanılır; biri o ülkenin resmi dili biri de İngilizce. Ülkeye giren herkesin dilini sağa sola yazalım o zaman, ne güzel iş.
13 Yorumla
Soran+1 yılAynen anlatmaya çalıştığımda buydu insanlar beni hıristiyan yaptı resmen tövbe yarabbim
- +1 yıl
Anlama kıtlığı var bizimkilerde
Soran+1 yılBunu yazanların bu ülkede turist olduğunu düşünmek istiyorum başka bir şey düşünmek istemiyorum
Yani bir insan yoksa neden söylenir ki😅
+1 yılülkemde arapları da tabelalarını da görmek istemiyorum s. olup gitsinler ülkelerine de bi ülkemizin kendi insanını görelim aw bizim gibi giyinip kamufle oluyolar bi de ayırt da edemiyoruz artık
15 Yorumla
Soran+1 yılMillet ne derse desin sanırım daha da ileriye gidecek gibi duruyor geçen gün alışveriş merkezinde kendi milletimi aradım
Soran+1 yılO derece sanki Türkiye satılıyor muş gibi geliyor 😅
- +1 yıl
istanbuldayım ben ve aksaray civarlarında türk bulamazsın imkanı yok arap dükkanları dolmus 20 senedir doğduğum sehrin yabancısıyım
Soran+1 yılEvet gerçekten geçen gün ben de çıktım çok tuhaf hissettim sanki Bambaşka bir yerdeyim gibi yabancılık hissettim ya😂
Soran+1 yılÖzellikle İstanbul’da var ben İstanbul’da yaşıyorum
- Gündem konusunda 362 cevap paylaştı.
+1 yılUlan kürtçe konuşuyoruz diye yıllarca dışlandık. şimdi bu Arap millete tabela asıyorlar. çoğuda suriyeli köpekler. yazacak çok şey varda.
21 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle haklısın
Çok uzak değil böyle giderse Türkçe tabelalar kalkıp sadece Arapça tabelalar gelecek. Biz de Arapların uşağı olacağız maalesef
11 Yorumla
Soran+1 yılumarım yaşanmaz
+1 yılMisafir olmaları başka turist olmaları başka ama yerli olmalarını kabul etmiyorum, çünkü her ikamet eden arap insanı, birilerinin işine aşına ortak olarak yaşam şartlarını dahada zorlaştırıyor. Tabelalar bana bunu anlatıyor.
10 Yorumla- Gündem konusunda 568 cevap paylaştı.
+1 yılÖnceden nereye baksan ingilizce Almanca Rusça hatta yazardı şimdi her yer arapça. Bir ülke ancak bu kadar geriye gidebilir. Toplumu, toprakları her yeri Arap hale getirilmesi bilinçli yapılan bir durum.
10 Yorumla
+1 yılaraplar ilk oldugundan beri dunyanin basina dert olmustur oyuzdende turkiyede hepsi uzaklastirilmali gerekiyorsa yaptirim gerekiyirsa soykirim ama ne gerekli ise o yapilmasi lazim
10 Yorumla
+1 yılKürt türk olayı farklı reis, zamanında çok kanlı iç savaşlara sebebiyet verdi. 80’lerde ki sağ-sol çatışması gibi, zorunlu darbe yapıldı hatta.
Nasıl ing tabelalar varsa arapça da var. Ha ileride onlarda iç savaş çıkarırsa ozaman düşünürler.13 Yorumla
Soran+1 yılEvet tabii ki bu olaylar eskiden daha kötü şeylere sebebiyet verdi ama bunu yapan insanlar da cahil kalmaya hükümlü kaldılar kendileri oyuna geldiler
- +1 yıl
Türkler cahil kalmadı cahil kalmayı seçtiler diye bir söz vardır bilir misin :)
Soran+1 yılEvet haklısın öyle zaten önemli olan gözünü açmak yeni nesilden umut ediyoruz ama bakalım😅
Gündem konusunda 609 cevap paylaştı. İngilizce içinde aynı şey denmeli o zaman ya da Fransızca Almanca içinde denmeli
14 Yorumla
Soran+1 yılO zaman en başta yıllardır ırkçılık yapan insanlar için de dönmedim
Soran+1 yılDenmeli
Soran+1 yılİşte anlatmaya çalıştığım buydu yıllardır kendi insanlarına neler ettiler şimdi yabancılarla uğraşamıyorlar başlarına çıktı
Türkiye halkı değil türk
Bizi bu arap zulmüne maruz bırakan herkesi Allah a havale ediyorum
10 Yorumla
+1 yılTuristlik yerlerde olması normal ama heryerde olması iyiye işaret değil... kendi ülkemizde yabancılaşmaya doğru hızla ilerliyoruz sanki...
10 YorumlaÜlke elden gidiyor işte başka ne açıklaması olabilir ki?
10 Yorumla
+1 yılArkadaşlar hayırlı olsun ülkemiz artık arapların elinde.
10 Yorumla
+1 yılTuristlerin gelmesi yönünden normal ama mülteciler içinse iğreti bir durum.
10 Yorumla
+1 yılsebep olanları göz yumanları destekleyenleri kutluyoruz! Eserinizle övünebilirsiniz.
10 YorumlaArapların bu ülkeye girmeleri yasaklanmalı. Türkiye Cumhuriyeti Araplarla ilişkilerini kesmeli.
10 Yorumla
+1 yıl1 tane Kürt tabelaya demedikleri kalmamıştı şimdi onlar düşünsün 👍
10 Yorumlaoha devletin tabelaları oha yok artıkk yazık be günah
10 YorumlaGündem konusunda 665 cevap paylaştı. Turist olasalar bir şey demem de mülteciler den dolayı olduğu için sinir oluyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKürtlere karşı Türk halkı düşman olmadi durduk yere; ayrılıkçı hareketlerle bunu oluşturdular... Arap değil Ortadoğulu dicem çünkü sığınmacilar karışık Milletler bu Zateb Türkiye'yi bitirme projesi iktidar ise bunun piyonu
126 Yorumla
Soran+1 yılOluşturan kişiler oldu geçen gün bile arkadaşımla oturduğum vakit ailesinin hala ırkçı olduğunu söyledi yani sevmediğini söyledi bunu sen değiştirebilirsin dedim hayır ben değiştiremem dedi bu onların kafasında kurulmuş bir kere ama arkadaşımda böyle bir şey yok yani demek o ki insanın kendini geliştirmesi ile alakalı bir şey cahillikten başka bir şey değil
Soran+1 yılSöylediğinize gelirsem evet sanırım maalesef Yakında Türkiye çok farklı bir ülke haline gelebilir
Cevap sahibi+1 yılYanlış politikalar ile ilgili evet.. ama durduk yere değil kardeşim.. kaç milyon Kürt seçmen var HDP kaçının oyunu alıyor?
Soran+1 yılBen kürt olarak HDP‘yi desteklemiyorum
Bu benim Kürt olmadığımı göstermez
İnsanlar buna saygı duymak zorunda bir parti bir insanın kültürünü belirlemez
Soran+1 yılİşte bunu oluşturan insanlar içimizdeki insanlar bunu yapıyor belki de en başta bir oyun olarak yaptılar insanların beynini yıkadılar
Cevap sahibi+1 yılSaygı duyulamaz HDP terörün siyasi uzantısıdır.. normal bir parti değil
Soran+1 yılAynen ben de öyle düşünüyorum hepsi menfaatçi hiçbir partiyi tutmuyorum
Cevap sahibi+1 yılTürk ırkçılık yapamaz zaten etnik olarak karışık millettir bu topraklardaki vatandasi Türk kabul eder anayasa Atatürk ile başlamıstir ayrılıkçı hareketlerlerlb kasinmasini engeller bu tutum
Cevap sahibi+1 yılHepsi menfaatci dersen su yöndn doğrudur siyaset çoğu zaman kim dogru değil kim daha iyi yalanci bilimidir en iyi yalan söyleyen kazanır
Soran+1 yılYani öyle olması gerekiyor sonuçta beraber ticaret yapıyorlar birlik olmak zorundalar birbirlerine düşman olurlarsa dağılmaların an mesele olur Ve sanırım Dağlıyor
Soran+1 yılEvet o yüzden samimi gelmediği için desteklemiyorum hiçbirini
Cevap sahibi+1 yılABD den itibaren batinin kasidigi yara bu sığınmacilar olmadan türk kürdü bölemediler bu bir Mİ6 raporudur
Soran+1 yılEvet ben de hep onu düşündüm yıllarca yani neden bir insan bir insana kötülük görmediği taktirde düşman olsun en başta da bir oyundu diye düşünüyorum yıllarca bunu sürdürdüler ve başarılı oldular şimdi insanlar yeni gençlik yeni nesil biraz bu algıyı yıktı gibi geliyor
Cevap sahibi+1 yılEvet Osmanlı imp böyle yok edildi Atatürk onu küllerinden doğurdu Türkiye Cumhuriyeti başına Menderes itibarı ile bir çok hain piyon geçmiştir
Soran+1 yılEvet zamanında Çok dolaplar dönmüştürde işte kimse bilmez
Cevap sahibi+1 yılBilinir aslında Surilerib zararlı düşman olduğunu Cemal paşa ve Ortadoğu 1915 cepheleri okunarak bilinir
Soran+1 yılTarihi bilginiz bayağı var sanırım
Soran+1 yılBu söylediklerinizi hiç bilmiyordum mesela hiç araştırmadım belkide o yüzden
Cevap sahibi+1 yılBayağı demeyelim Uzman değilim.. ama merakım fazladır bayağı demek İlber Ortaylı Halil İnalcık vb hocalara çok saygısızlık olur
Soran+1 yılAnladım olsun en azından araştırmışsınız doğru araştırmak doğru öğrenmek doğru bilmek kadar güzel bir zenginlik yok bence en azından senden sonra gelen nesili doğru yetiştirebilirsin
Cevap sahibi+1 yılÖyle umuyorum bende bir parti üyesiyim ama ne yalancı iktidar nede yalancı sarı 6 li muhalefet e
Soran+1 yılAnladım yorumunuz İçin teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılRica ederim iyi niyetli birisiniz gözlemim bu ama burası Ortadoğu bunu unutmayın lütfen
Soran+1 yılTeşekkür ederim kendimizi korumaz isek kötü niyetli olmaya mağduruz
Bunun bilincindeyim
Cevap sahibi+1 yılZalim. degilim ama Bismarck 1800 lerse kan ve demir demeseydi bugün o refah Almanyası ve Avrupası olmazdi bizde mecburuz.. çünkü biz iyi olursak komple yok olmaya mahkumuz
Soran+1 yılAynen öyle haklısınız🪷
Yakında bizde Arap ülkesi olarak anılırsak hiç şaşmayalım😅
10 YorumlaGündem konusunda 878 cevap paylaştı. Turkiyede Türkçe tabelaların varlığına şükrediyoruz
10 YorumlaO bu yazıları silmek için çalıştı biz geri getiriyoruz üzülüyorum bu duruma
10 YorumlaArapça çevremizdeki ülkelerin ortak dili bile değil. Tabelaya bunu yazanların, yazdıranların.
11 Yorumla
Soran+1 yıl🌸
- Gündem konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılArap vatandaşlarımız olduğuna göre Arapça da bu ülkenin dilidir. Resmi dil de olacak İnşallah.
00 Yorumla - Gündem konusunda 371 cevap paylaştı.
+1 yılSadece arapça mi var? Ingilizceler? Trakyada bukgarcalar?
010 Yorumla- +1 yıl
Nerde bu tabela?
Soran+1 yılİstanbul’un merkezinde
- +1 yıl
Konum ver
Soran+1 yılNapcaksın tabelayı sökmeye mi gideceksin
- +1 yıl
Kontrol edeceğim. Provokasyon gibi duruyor
- +1 yıl
Ama inşallah dogrudur
Soran+1 yılHayır ben İstanbul’da oturuyorum geçen gün ben bile bunun gibi tabela gördüm
Soran+1 yılNeden inşallah
Soran+1 yıl😅
- +1 yıl
Bu biraz medeni olduğumuz anlamına gelir
oy verenlerin sayesinde umarım evleri barklarındanda olurlar da anlarlar
20 YorumlaHepsi gidecekler. Seve seve olmazsa s*ke s*ke...
10 Yorumla
+1 yılTürkiye toplama kampına döndü semtler bile değişti artık yakında Türkleri gönderirler kimin olursa artık
10 YorumlaTürkiyenin kürtçe disinda her dile her tabelaya yeri var bi kürtçeyi kabullenemediler daha dün gelen suriyeliler bile tamamen yerleşti
10 YorumlaTürkiye değilde turiye iyi olur :)
11 Yorumla
Soran+1 yılHshsh
+1 yılBen bu olayı çok yanlış buluyorum. Onlar bana uysun Türkçe öğrensin ben niye onlara entegre edip ülkemi bokluycam ya
10 YorumlaAraplaştık iyice cjfjfj
12 Yorumla
Soran+1 yılSosyete Araplaştık hshs
Yallah Arabistan’a
11 Yorumla
Soran+1 yılHahsh Türkçeyi oraya götürelim
Yabancıların ve turistlerin ülkeye akın ettiğini düşünüyorum
10 Yorumla
+1 yılArtık şaşırmıyorum bence sizde alışın yakında Türkçe ve İngilizce tabela dahi kalmayacak
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİyi oluyor Turkler ermeni rum ve Kürtlerin kıymetini bilmedi. Şimdi fitil fitil burunlarinda çıkıyor baş belası Araplar 400 milyon ve çoğu Arap ülkeleri iç savaş var Türkiye'ye gelebilirler hepsi
10 Yorumla
+1 yılÇok iyi oldu iyi ki araplar geldi recep babama çok teşekkür ediyorum bu araplar acayip abaza sayelerinde paraya para demiyorum allah hepsinden razı olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAynı tepkiyi ingilizce için de verdin mi :)
14 Yorumla
Soran+1 yılİngilizce bir dünya dili kimse karışmaz güncellemeye bak istersen
Cevap sahibi+1 yılArapçayı da araştır istersen dünyada en çok konuşulan kaçıncı dilmiş. İkincisi de ülkene yoğun şekilde arap turist geliyor tabiki asacaksın. Direkt desenize biz islama karşı olduğumuz için arapçadan nefret ediyoruz diye :)
Başka türlü rahatsız olmanın bir mantığı yok çünkü
Soran+1 yılİslam’a düşman değilim
Ülkeme her yerden turist geliyor
Hiç bir yerde bu kadar abartılmadı
Darbe yapıldığı nda Araplar mı ülkeyi kurtarıyo hayır Tabii ki çoğunluk Türkiye’deki insanlar
Yani bu ülkenin içindeki insanlar kendi kardeşlerini bu kadar yer vermedi dışladı ırkçılık yaptı benim demek istediğim bu Araplara bir nefretim yok
Anlatmaya çalıştığımı
umarım anlamışsınızdır
Cevap sahibi+1 yılPekala
- Gündem konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılülkeyi mülteciler sardı tatlım
20 Yorumla
+1 yılAr*pların ya yeter vallaha
10 YorumlaOlması gereken bu Suriyeliler nasıl yol bulacak
10 Yorumla
+1 yılÜlkeyi araplaştırdılar moralim bozuldu
10 YorumlaKendi ülkemizde yabancı olduk hay böyle işin
10 Yorumla
+1 yılSaçma buluyorum.
10 YorumlaGündem konusunda 689 cevap paylaştı. Yakında tabelelarda tükçe kalmazsa şaşırmam
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe zaman gidiyor bu suriler
10 Yorumla- Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılİmamoğluna sormak lazım. Bu ne rezillik diye
10 Yorumla Gündem konusunda 619 cevap paylaştı. Yakında biz bu ülkede köle olacagiz
10 Yorumla
+1 yılRahatsızım
20 Yorumla- Gündem konusunda 343 cevap paylaştı.
+1 yılİğrenç
10 Yorumla - Gündem konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılSıkıntı büyük
10 Yorumla Yakında Suriye olacağımız için no problem
10 Yorumla
+1 yılTürkiye değil artık Suriye jszgsbb
10 Yorumla
+1 yılKelimenin bittiği yerdeyim
10 Yorumla
+1 yılKorkunç
10 Yorumla
+1 yılKaldırılmalı.
10 Yorumla
+1 yılNe güzel
00 Yorumla
+1 yılZihniyet 🤦
00 Yorumla- Devamını Gör (2)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 