Güncellemeler
+1 yıl
Almanyada planlanan yeni corona yasasi
-1 ekimden itibaren her yerde ffp2 maske sarti
-3 ayda bir asi sarti yoksa her yere giriste test sarti cafe restorant fitness vb yerlerde
-1 ekimden itibaren her yerde ffp2 maske sarti
-3 ayda bir asi sarti yoksa her yere giriste test sarti cafe restorant fitness vb yerlerde
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
tatil yerlerinde de bileklik var nolmus onunla alakartaya giriyoz
nasil ne olmus?
burada yeni dünya düzeni kuruyor ayrimcilik var
bu sitenin umursamazligi beni cildirtiyor
hangi yeni düzen. mavi bileklik düzeni mi
evet son 2,5 senedir yaptiklari nedir?
halki eve kapat bitmeyen dozlarda asilara zorla
dünyanin hangi döneminde bu uygulamalar oldu?
yoksa sendemi ölüm orani sadece '%0,1 olan coronadan korkuyorsun?
ee canım nasıl bir ilişki kuracaksın? milyonlarca can aldı bu grafikleri de mi yalanlayacaksın? korkmuyorum virüsten ama aşının da bir zararı yok. otistik falan yapmıyor aşılar
başka bir virüs çıksa aynısı olur bulaşhızı yüksekti covidin domuz gribi gibi değildi.
dünyada kac kisi yasiyor? 8 milyar 2,5 senede kisi kac kisi coronadan öldü 5 milyon kisi? ölenlerin dünya nüfusunun % kaci?
sen bunlari söyle
almanyada bile merkez medya asinin yan etkilerini konu etmeye basladi siz halen asi fanatikligi pesindesiniz
gecen alman televizyonunda gösteriyor 2 doz asi olan halterci 2 km yürüyemez ve 1 günde 4 paket ialca mahkum olmus
bulasi yüksekse ne olmus? sen ölüm oranina bak koskoca isvec 1 önlem almadi buna ragmen 2 , se nede 30 bin kisi öldü sadece
ee nereye bağlıyacaksın bu dediklerini? dediğin gibi umursayan var umursamayan var. demek ki hükümet bu virüsü önemli bulmuş. kendi haline bırakmak istememiş 2 yıl eve kitlediler noldu kimseye bir faydası dokunmadı. aşı yaptılar noldu? aşı şirketleri para mı kazandı amaçları bu muydu yani
mantıklı gelmiyor kulaga
isvec isvicre amerika danimarka ingiltere 1 sene önce maskeyi kaldirdi asi baskisi yapmadi buan ragmen coronadan ölüm orani almanyadan daha düsük
tamam zaten tık diye virüs kesilmez. ellerinden geldiği kadar önlem aldı hükümetler. aşı sayesinde çok yaşlı insanlar ölümden döndü. bven de diyorum ki amaçları aşı şirketlerini zengin mi etmek? sanmıyorum amaçları insanları korumak ve önlem alıp virüsü zayıflatıp bitirmek
hayir ölüm orani son senede azaldiysa virüs dahada yaifladigi icin oldu asilarin katkisi pek olmadi
wuhan varyanti disinda ilk varyant
asinin koruyuculugu ya yok ya da cok az
cünkü bu asilar 2,5 sene önce cikan virüse göre yapildi omikrona göre degil
ama halen inatla almanya bu wuhan asisini dayatiyor
Evet halen 2,5 sene önceki wuhan varyanti olsaydi haklisin derdim ama özelikle omikron sonrasi hic bir farki yok asi olmayla olmamanin ikiside ayni agirlikta geciriyor coronayi
Almanya önlem almada abartti isvicre danimarka isvec amerika danimarka hollanda gibi ülkeler almanyaya göre cok daha az önlemler aldi hollanda ve amerika ilk 1 sene maskeyi mecbur tutmadi
buna ragmen almanyadan daha az insan coronadan öldü
almanya disinda su an hangi ülke kis icin maske ve asi dayatma plani yapiyor? 1 tane örnek ver
her 3 ayda bir asi dayatiyorlarsa elbette asi sirketlerini zengin etmektir amaclari
ya da etkisini yitirmis wuahn varyanti asisini halen omikronda 4 doz uyguluyorlarsa
altı üstü aşı korkma ol acımaz söz
oldum zaten zeki 3 doz ama bir daha asla olmam