Savaş denilince sizde neler çağrıştırıyor, neler düşünüyorsunuz?

Merhabalar herkese, hem içimi dökmek hem de başka fikirleri görmek istedim bu sorumda. Lütfen sonuna kadar okuyunuz. Türk halkı olarak hatta aslında düşününce tüm dünya genel olarak tarihteki savaşlar ile gaza gelebiliyor veya mesela bir oyunda savaş oyunu oynarken kendinden geçebiliyor. Ama genel olarak Türklerde bu savaş konusu daha çok gaza getiriyor. Bir sorun olduğunda, bir ülke ile ilgili sözlü bir çatışma olduğunda hemen savaşalim, işte biz sizi böyle yendik gibi atışmalar, yorumlar çıkıyor ortaya. Ama savaş o kadar da hoş bir şey de değil. Ortada insanlıktan kopma, birisini öldürme, zarar vermek gibi durumlar var. Bugün önüme cidden igrenc bir video çıktı savaş ile ilgili. Düşününce kim haklı olursa olsun işkence görüp ölen bir insan vardı ortada. Cidden savaşın denildiği gibi cehennem olduğunu düşünüyorum. Bence insanlar olarak savaşmayi bırakmalıyız. İçimden gecenler bunlar kısaca, sizin gorusleriniz neler? Ayrıca yazımın sonuna savaşın insanlar üzerindeki etkisini gösteren bir video bırakarak bitirmek istiyorum. İyi geceler dilerim.

https://m.youtube.com/watch?v=q388Ll1YYwA
Savaş denilince sizde neler çağrıştırıyor, neler düşünüyorsunuz?
Cevapla