Teşekkürler K. S
Kadın otobüs şoförüne saldırı hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz olsanız ne yapardınız?
Teşekkürler K. S
"ESHOT Genel Müdürlüğü’ne bağlı olarak Konak-Halkapınar Metro 2 (253) hattında çalışan otobüsün kadın şoförü, araçtaki bir erkek yolcu tarafından darp edildi. Sabah saatlerinde meydana gelen olayda şoför B. A. Alsancak Gar Durağı’ndan yolcu aldıktan sonra hareket etti. Bu sırada taşıtlara kırmızı ışık yandı. Yeşil ışığın yanmasını bekleyen otobüse binmek isteyenler oldu ancak şoför B. A. yolcu ve trafik güvenliğini korumak amacıyla yasak olduğu için kapıyı açmadı. Bu sırada yolculardan G. Y. şoförden kapıyı açmasını istedi ve olumsuz yanıt alınca şoföre hakaret etti. Bunun üzerine B. A. otobüsü uygun bir yere çekerek ESHOT Şoför Destek Hattı’ndan yardım istedi. Polisin beklendiği sırada sözlü saldırının dozunu artıran zanlı, bir anda şoför koruma kapısını kırdı ve kadın şoföre yumruk attı."
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz. Sizce güvende miyiz?

Insanları zombileştirdiler. Kim bilir hangi borcun hangi derdin patlamasıydı cinnet gecirdi en son alakasız yerde patladı. Videosunu izledim adam ağlayarak bişeyler söylüyordu. Derdinin bambaşka olduğu çok belli. Asla hak vermiyorum ama insanları aç çaresiz beş kuruşsuz bırakıp sonra insanlık bekleyemezsiniz. Kimsede gram tahammül kalmadı herkesin psikolojisi bozuk. Ölmeden. Öldürmeden 1 sene daha dayansak yeter
Videoyu izledim başka bir soruda, ben de bunu dedim. Şoför sadece bağırıyor hala nezaket, bir tane de kendisi neden yapistırmıyor, oradakiler de öyle araya girselerde bir tane yapıştıran yok o kadın ben olsam asla karşılık vermeden yapamazdım. Birde video da adam ağlamaklı bunun nedenini çözemedim, hem saldıran o hem ağlayan o...
Tabiki olmaması gereken durum hatta şoför erkek olsa saldıran kadın olsa sadece bağırır çağırır yumruk sallamaz yani erkekler kadını güçsüz görüp rahatça müdahale edebileceğini sanıyor bu yüzden biber gazı her kadına şart. Yanında olmalıydı şoförün fakat diğer yolcular da duyarsız böyle mi araya girilir, gidip geri geliyor saldırı sonrası bile yeniden teşebbüs ediyor bu da engellenebilirdi
O yorumcu zaten gri. zekali engelledim böyle aptallar için yapılması gereken bu. Sözleri de kendi gibi değersiz
İşte görüyorsun,
bu cahil,
medeniyetsiz,
ahlaksız,
toplum kurallarından habersiz,
varlıkların gücü bir tek kadınlara yetiyor.
Bunu hiçbir zaman unutmayın.
Zekanın tükendiği yerde, şiddet başlar...
Saldıran erkek mi diye baktım da , erkek ama adam değil , bi kadınla tartışabilirsin ama darp etmek insanlığa sığmaz , bende tartıştım bana vuran da oldu ama ben karşılık vermem
Cevap
7Cevap
Şiddetin her türlüsü kötüdür kime yapıldığı önemli değil
Ah bir anlasalar
Tartışma filan bahane, insanlar bir şeyden sinirini öfkesini çıkarmak istiyorlar. Tolum gergin ve hiç iyi durumda değil.
Şoförün kadın olduğunu neden vurguluyorsunuz 😄 haber otobüs şoförünün hakarete uğraması değil de kadın şoförün hakarete uğraması olmuş. Her yerde bağırıyorsunuz kadın erkek eşit kadın her yerde olmalı her işte çalışmaya uygun diye o halde bu tarz olaylarda kadın duyarı kasmayacaksınız
Ağzına sağlık. ❤👌👏👏
Allah belasını versin pisliğin
Yazıklar olsun başka bisi demiyorum
kavşak oğlu kavşak
Kesin bir şey yapmıştır o kadın. Durduk yerde mi yumruk attı. Bir de adamdan dinleyelim. Biraz erkek düşmanlığı kokusu alıyorum bu haberde. Daha bugün bir kadın tarafından sözlü tacize uğradım.
Bir şey yapmış olması şiddeti meşru kılar mı?
Kılar. Ben senin anana bacına sülalene en ağır küfürleri etsem bana şiddet uygulamaya kalkmaz mıydın?
Üzgünüm aynı düşüncede değilim seninle. Karşında eşit olduğun bir kişi yok. Fiziksel güçle çok rahat ezebileceğin bir kadın var hatta üzerine bu kadının kullandığı otobüse binip hizmet alıyorsun ve şiddet uyguluyorsun. Bunun meşru bir yanı yok
Karaktersizin önde gideni
neden saldırmış
Yazıklar olsun. Bir bitmediler.
Pislik
Şoför erkek olsaydı haber olmazdı
Doğru söylüyor. Bir de haberin veriliş şekli bile saçma. Kadın şoför ne a... m... k. Şoför şofördür.
Kadına şiddet ifadesi bile cinsiyetçi. Erkeğe şiddet olunca neden medya kanalları erkeğe şiddet diye başlık atmıyor?
Şoför erkek diye başlık yok ama
Bununla ilgili bir istatislik yok veya haber
Sanmam
Hıcbısı cok cins oluyolwr iyi olmus
Kadınlar şoför olanlar bnde İzmir’de yasıorum kadın soforler ayyas gıbı kullanıyo arabayı kac kişiyi kapıya sıkıstırdılar yolculardan yani hak etmıs
orada degıldık bilemeyix uslubu cok irite edici kadınların kendilerini bi bok sanıyolsr ayar etmıstir adamı
He
Forenkman Kardeşim, sen dünyayı toz pembe zannediyorsun. Kadınların dokunulmazlığı yok, tanrı falan da değiller. Kalkıp komaya sokmazsın ama 2-3 tokat atılmasından da bir şey olmaz.
Durduk yere cinnet gecırmıyot bu insanlar
@Strong_Warrior doktoru dövelim, öğretmeni dövelim, kadın şoförü dövelim... Sonra Başak Cengiz gibi insanlar öldürülüyor diye ağlayalım. Bu bana samimi gelmiyor. Sorunu kökünden çözmedikce devamı hep gelir. Banyodaki bir hamam böceği için ilaçlama yapmazsan mutfağını sardiktan sonra bir anlam kalmıyor ilaclamanin
Cinnet geçirmenin herhangi bir cezai ehliyeti yok o zaman doğru mudur? Serbest bırakalım kadın katillerini o halde?
http://anitsayac.com/
Bak bunların katilleri cinnet geçirmiştir...
Anıt sayaç erkek düşmanı bir oluşumdur. Beyni yıkanmış feministlerin başkalarının da beynini yıkamak, kadınları toplumsal olayların tek mağduru gibi göstermek için kurulmuş bir yapılanma. Dişi kedi cinayetleri demek kadar saçma. Erkekler daha çok katlediliyor.
Onu bunu bilmem kaıdnların çoğu itici gıcık ben bir kadın olarak bunu dıyorsam vardır bi bildiğim
Off tamam haklısın aynen
Kes
Aynen askım 😘
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?