Kadın otobüs şoförüne saldırı hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz olsanız ne yapardınız?

"ESHOT Genel Müdürlüğü’ne bağlı olarak Konak-Halkapınar Metro 2 (253) hattında çalışan otobüsün kadın şoförü, araçtaki bir erkek yolcu tarafından darp edildi. Sabah saatlerinde meydana gelen olayda şoför B. A. Alsancak Gar Durağı’ndan yolcu aldıktan sonra hareket etti. Bu sırada taşıtlara kırmızı ışık yandı. Yeşil ışığın yanmasını bekleyen otobüse binmek isteyenler oldu ancak şoför B. A. yolcu ve trafik güvenliğini korumak amacıyla yasak olduğu için kapıyı açmadı. Bu sırada yolculardan G. Y. şoförden kapıyı açmasını istedi ve olumsuz yanıt alınca şoföre hakaret etti. Bunun üzerine B. A. otobüsü uygun bir yere çekerek ESHOT Şoför Destek Hattı’ndan yardım istedi. Polisin beklendiği sırada sözlü saldırının dozunu artıran zanlı, bir anda şoför koruma kapısını kırdı ve kadın şoföre yumruk attı."

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz. Sizce güvende miyiz?

Kadın otobüs şoförüne saldırı hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz olsanız ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Teşekkürler K. S
Kadın otobüs şoförüne saldırı hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla