AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
Cehalet diz boyu, kimin gücü kime yetiyorsa, resmen durum bu.. Bu insanlar mı herşeye sebep? Sistem önceliği veriyorsa tabiki almalılar, kim almaz ki zaten? Doğru mecraya söylenseydi bu sözler, zaten bu durumda olmazdı toplum.. O yüzden pardon ama genel manada toplum, verdiği kararın sonuçlarını yaşıyor, bu kadar basit ve net
Kurunun yanında yaş da yanar. Tepkilerin gereksiz fazla olması kimseyi ilgilendirmez. Sanki hiç gereksiz yere yanmamış gibi konuşmayı bırakın.
Hayır bütün suç Suriyeliyi adam yerine koyup mikrafon uzatan kardeşim
Onları istememiz normal bende istemiyorum gitsinler ama o kadar insanın 17 yaşında çocuğa karşı tutumu yakışık olmamış
Bende nefret ediyorum onlardan bana yakın olmasınlar yeter
önce suriyelilerin topluma ne kazancı var bu tartışılmalı keşke japonlar gelseydi
Ne olmuş bilmiyorum ama suriyelileri skseler hak veririm. Sekterip gitsinler. İnsanlıklarını mikeyim
Hayır yeter milyonlarca kişi gelsin ülkeye trollerde savunsun bu kadar onursuzluk hainlik olmaz kalsın diyenlere bakın hiç biri türk değildir ya kurt ya çerkez araptir
Çocuğa yapılan tabi ki de ırkçılık aksi iddia edilemez. Gösterilen tepki hükümete olmalıydı şahıslara değil
İsterse ağlasın zırlasın tepinsin hepsi gideceklerrrr
Keşke tepkilerini başımıza bela edenlere verselerdi şimdi bunların hiçbiri de başımıza gelmezdi. 17 çocuğa verilen tepkileri yanlış buluyorum.
insanligini kalkip boş ver olup gidip kodugumun suriyesinde yapabilir burada sonuna kadar irkci bi millet var. gitsinler
ki objektif olarak sorarsan bunun irkcilikla alakasi yok.. misafir dediler okey dedik yerlestiler vatandaslik aliyolar bedavaya bide sorun çıkarıyorlar.. yeter gina geldi
Evet ırkçılıktır. Ahlaksızlıktır. Almanyada bir türkün başına almanların toplanıp bunu yaptığını bir düşünün bakalım.
Yapan var
@serenay1995 nah var. Almanyada böyle almanların bir kişinin başına toplanıp bunu yaptığını göremezsin.
www.tiktok.com/.../7062409047777070341
Bu olay benim Yasadigim sehirde berlinde yasanmisti, 17 yasindaki kiza (Türk) bir grup Alman saldirmisti
@serenay1995 hangisi çoğunlukta? Almanyada türkler gitsin diye her gün bağırıyor mu almanlar? Ama türkiyede her gün hashtag açılıyor twitterda suriyeliler gitsin diye. İkisi aynı mi? Allahın mali.
Konu bu degil, konu almanlarda yapiyor sen yapmiyor dedin diye gösterdim. Baska birseye yorum yapmadim ama sunuda diyim burada bir parti var „AFD“ yabanci düsmani yani yabancilara karsi bir parti 😂 siz ne saniyordunuz ya burayi cennet saniyorsunuz Harbi
Arkadaşım Nişanlandı Almanya'dan bir kızla ama Almanya'ya girmesi için sınav varmış önüne geleni almıyorlar yeteri kadar dil bilmesi gerekiyormuş şu an Almanca kursu alıyor peki suriyeliler ne yapıyor elini kolunu sallayarak Türkiye'ye giriyor bu yüzden kıyaslaman çok yanlış olmuş
@met96 bunu suriyelilere değil, kendi devletine söyleyeceksin. Bunun sorumlusu suriyeliler mi? Aptal herif. Senin devletin de devlet olsun da göç bakanlığı kurup mültecileri kontrol etsin.
@met96 ben buna birsey mi dedim? Ben sadece „Almanlarda yapiyor“ dedim diger hic birseye yorum yapmadim relax
Tepki hem suriyelilere hem devlete zaten beyinsiz
En son yazdigina yüzde yüz katiliyorum
Kendin Almanya da yaşıyorsun Türkiye de Suriyeliler umrunda değil tabi küvete su koyup girecem yazmışsın sorunda Rokkie99 orada keyif yaparak yorum yapmak kolay gel burada sen uğraş Suriyelilerle beyinsiz varlık
@met96 ben almanyada yasiyorum hem burdaki hem türkiyedeki suriyelilerden rahatsiz oluyorum? Nerden uyduruyorsun bunlari
Senin için demedim yorum yapan eleman küvete girecem yazmış almanya da yaşıyormuş
@met96 ama suriyeliler yüzünden küvete su doldurup girmek niye yanlis olsun ki 😂😂 bende yapiyorum arada
Arapları sevmem ama asla kimseyi küçük düşürmem, çocuğun henüz 17 yaşında olması bambaşka olay üzerine gitmeleri aşırı saçma olmuş.
Kimseye zararı olmayan bir insan ve daha çok genç, zaten kendine ait olmayan bir ülkede sığınmacı... İnsanımız bu kadar vicdansız olmamalı.
şu an ülkede 10 milyon üzeri mülteci var vicdanlı olduğumuz için bu haldeyiz ne kadar rahat vermez ve huzursuz edersek o kadar kolay defolup giderler ayrıca sığınacak bir şey kalmadı bayramda gezmeye gidiyorlarsa savaş yok demektir ayrıca Esat dönmeleri için çağrıda yaptı dertleri can korkusu değil Türkiye de yaşama isteği
Senin fikrin, saygı duyarım 🙂
Bunun adı ırkçılık değil vatanseverlik , bakış açısıyla alakalı
Kafatası ırkçılığına lanet olsun dünynım neresinden kim kime yapıyorsa...
Evet. O tepkiyi hakeden suriyeli modeli bu çocuk değildi çok üzüldüm cidden.
Hükümetin yanlış politikalarının faturasını çocuktan çıkarmayın
Batıya uydukca hayvanlasiyoruz, onlar gibi igrenclesiyoruz😐 ilk defa Türk olduğum için utandım
her millettin yavsagi var yapmayin şunu sucsuz gunahsiz insanlara
Bu konuda yorum yapmak istemiyorum çünkü linçlenmek istemiyorum
Kesinlikle, sözde bizler de insanız. Evet fazlasıyla varlar ama bunu tek bi kişiye yıkamayız.
Peki Tek bir Çocuğun bir topluluktan daha olgun olması … of of daha çok işimiz var bizim
Birebir bu tarz diyaloglara girmek kargaşadan başka bir şey getirmez.
Çok üzücü kimse isteyerek gelmiyor ve tam anlamıyla ne yaşadıklarını bilmiyoruz
Evet öyledir. Bizim millet Almanya'da kendisine yapılınca zoruna giden şeyi başkasına yapıyor.
Suriyelilerle vatanımı paylaşmak istemiyorum nokta. Hepsi geldikleri yere geri gitsinler
Ayy bunlar ne biçim insanlar ırkçılar pislikler bu çocuğun suçu yok onların vatanına giden tayibin suucu var o onları buraya getirdi çocuğun suçu ne
Suçu nasıl da Erdoğan'a attın. Aferin + aldın
@duvarmenkeroş o getirdi ülkeye canımsın
Beynini kullan biraz
Ulkeye kim getirdi
O getirdi hicbir ulke almadi bu aldi
Zaten yol geçen hanı yaptı ülkeyi
@xdenizx898 katılıyorum bunlar anlamaz boş ver hiç kendini yorma
Gizli üye kadina katılıyorum suc tayibin suriyeli mi zamları yaptı intihar eden öğretmenler kimin yüzünden intihar etti bir düşünün reis dedikleri adama yapsanıza ırkçılık poponuzz yemiyot mu asıl tepki reis dediğinize olmali
Reis diyorlar bide ya gülmemek elde değil
Adam ülkelerini batirmis bunlar reis reis reis dur dur o reis bunlarin basina daha ne çoraplar örecek ben bizim gibilere uzuluyorum
@Dinar03Suçıkan kesinlikle ağzına sağlık ama yemiyor işte anca yalakalık yapsınlar 🙏 Hakkımız haram olsun ona oy verene de ona da
@xdenizx898 bende bize üzülüyorm Allah belalarını versin ona oy verenlerin de
Zehir zikkim olsun onlara her sey
Bogazlarinda kalsin
Koyun köpek mi hayvanca biliyor muydunuz? Bana da ofretsenize
Havlama hadi reis beslesin seni hoşt
Ben fanatik de değilim merak etme
Fark etmez vatan hainisin
Vatan hainliğinin bahanesi olmaz fanatik veya baska şey hain misin hainsin
Sizin gibi insanlar hakaret eder gidin kendizine bakın. Allah herkesin kalbini görüyor. Haram zıkkım mı
Sizin gibi fanatik insanlar yüzünden bu halde Türkiye sadece plandaki bir piyonsunuz bütün AKP CHP fanatikleri birer piyon. Sen sızım gibi hakaret edecek kadar zayıf değilim. Laf çalmasıni da iyi bilirim de kızlara laf atmayın pek uygun bulmuyorum hadi iyi günler.
Sen ne anlarsın vatan millyetten darbe olurken bile evinde oturuyordun belki de gelmişsin konuşuyorsun. Ne anlarsın darbeden ben bile bu yaşta... yeter cahillerle tartışılmaz
Darbeyi siz yaptiniz siz cikardiniz siz kapattiniz ne darbesi ya😄😄 akp fetullahla kankaydi ne oldu sonra dusman oldu darbeyi kendileri yapti kendileri oynuyor kendileri bozuyor darbeymiş
Neyin darbesi en buyuk darbeyi ülkeye bunlar vurdu zaten şu an millet açlıktan ne halde
Saray yaptirdi halkı acliktan kan agliyor artik uyanin
O sarayında keyif surerken biz fakirlikten oluyoruz sizin gibi cahil millet yok ya gercekten yok yani
İngilizler almanlar eleştiriyorlarda çok haklılar beyin yoksunları çok fazla
Sen darbeden ne anlarsın ki zaten. Kimse fetonun gerçek yüzünü bilmiyordu o zamanlar araştırdım merak etme. Çalışan herkes mutlu. ODTÜ İTÜ den mezun olan herkes zengin oluyor fakir olanlar da var bunu gayet iyi biliyorum ama çalışan herkes düzeltiyorum köpek gibi çalışan herkes bu ülkede hatta ABD ye gidiyor bunu da gayet iyi biliyorum. Cahil mi cahil olmadığımdan eminim sana ABD tarihini türk tarihinin Avrupa tarihini Çin'in planlarını Ukrayna Rusya hattını anlatabilirim kimin cahil olup olmadığı belli olmaz. Bence de beyin yoksunu çok fazla kabul ediyorum bunu parti ayırmadan kabul ediyorum. Ama önüne gelen her zıt partiliyi de eleştirmekten vazgeçin. İyi günler
@xdenizx898 ağzına sağlık darbe tiyatroydu ☺️
Ölen 250 kişiyde rol icabı öldü dimi... Ne halimiz varsa görün. Tiyatroymus.
Canım kendileri yapti millette koyun gibi dinledi adam sokaga cikin diyo emrediyor kendi niye cikmiyor
Kendi oğlu torunuda ciksin
Kendisi niye cikmiyo madem cok seviyo halkini ulkesini ciksaydi
Senin bi cehalet ne anlar ülkeden ne anlar yönetimden
Fetullahla kankaydi ne oldu kendi her seyi yapti kankaydi kankalik bitti darbe oldu millete diyor disari cikin hadi ordan
Kendin yaptin kendin çık halkı ne diye karistiriyosun
Eee cikar mi onun cani tatli sizin gibi enayiler cikar anca
Bi adamın kölesi olmuşsunuz
Ülkeyi sattı araplara afganı suriyeliyi doldurdu
Millet aç kendisi sarayda milletin bebeği çocuğu aç ülkeyi yedi batırdı sen burada hâlâ savunma yap cahilsin olum cahil senin gibiler ülkeden ve stratejiden ne anlar
Senin ve senin gibiler ailesinden ne gördüyse uygulayan geri kafalı sığ dusunceli bireyler
Aç tarih oku kitap oku sonra gel benimle dans et
@xdenizx898 ağzına sağlık sonrada haşa diyor ya komedi orada uçakta yok askerler gelmiş bunu görmemiş yersen 🤣🤣🤣 peygamberin ya beyefendi
@xdenizx898 aynen bunlar tam enayi piyonlar
Peygamberimiz sanıyor kendini böyle enayiler var diye
Orada haklısın ben o konuyu tartışmıyorum seninle sen kim oluyorsun da beni vatan haini ilan ediyorsun o yetkiyi verdi sana
Fetullah... Sen biliyor muydun onun kötü olduğunu herkesi kandırdı boş konuşma kanlanmış sanki biliyordu
Ben çıkmadım yaşım küçüktü ve asıl enayi de sensin cahilsin gelip insanlara vatan haini muamelesi yapacak kadar akıllı sanıyorsun kendisi. Boş tenekesin. Seninle saygılı konuşmaya çalıştım ama bana vatan haini dedin ya işte o zaman cahil olduğunu kendini büyük sanan bir cahil olduğunu anladım. Kölesi mı olmuşum dediğim gibi ben seni gibi muhalefet kölesi değilim iktidar kölesi de, benim kararlarım objektiftir. Ekonomi bilmeyen aklınla yorum yapıyorsun çok biliyorsan sen olsaydın bakan ya da ekonomist, senin gibiler ne görürse ne duyarsa hemen inanır. Ben satmasına karşıyım ama hiçbir şey bilemeden de yargılayacak kadar ahmak değilim en azından. Millet açmış. Milletin bir bölümü aç haberin olsun adam gibi çalışan çok çalışan çok ama çok çalışan herkesin keyfî yerinde sen merak etme gidip kız peşinde koşup s. x peşinde koşup bok gibi üniveriste bitirenlerin keyfi yerinde olmaz zaten. Sana bütün dünya tarihini anlatırım Rusya Ukrayna yi anlatırım teknoloji anlatırım matematik anlatırım bir de cahilim sen kendine bak ilk önce hiçbir şey bildiğin yok türkülerin tarihini bile bilir misin ondan emin değilim. Ben aileme göre hareket etmem ve büyük insanların hayat tecrübelerine göre yaşarım. Senin gibi olmadığıma şükürler olsun. Ailenden gördüğün şeylere bakınca ne kadar sığ olduğun belli oluyor gidip s. x yapmayı iyi bilir senin gibi... tövbe tövbe ağzımı açtırma benim. Sen kendine bak bir ya gelmiş konuşuyorsun. Sen mi benimle tarih mi, seni parmağımda oynatırım ben bir de tarih bilgisinde bana meydan okuyor başka konu bulamadın ehsjjzjdjw. Git bir gusül abdesti al sen iyi bilirsin nasıl alındığını çok alıyorsundur sen imanlısın ya. hhshhdiisjd
Piyon kelimesini bile benden görüp kullanacak kadar kelime haznen zayıf. Gelmiş konuşuyorsun. Bilgisiz cahil kendini bir şey sanan bir kızsın. Sizin gibi dinden çıkmadım. Boş tenekesiniz halinize açıyorum sadece. Bilgisiz cahiller topluluğu. Benim gibi birisini bile bir kıza böyle konuşturdun ya. Ne halin varsa gör.
Heye irkciyim. Bunu. İrkcilika ne alakası var sitirrip gitsinler mmmmkkk
Ben yersiz bulmuyorum gitsin tepkisini ülkesinde yapsın
ben de parkta gordum.. bulgar gocmeni bir kadin, bir cocugu suriyeli diye hirpaladi. daha 4 veya 5 yasinda cocuk.
Irkçılık değil bence hakeden hakettiğini buluyo ülkelerinin yarışı temiz madem burada ırkçılığa magruz kaldığıni iddia ediyolar donsunler o zaman
Ukraynalı biri olsa aynı tepkiyi verirmiydi bu cahiller merak ediyprum
Gence gösterilen tepki bence fazlasıyla yersiz.
İnsanlar şunu düşünsün, Almanya'da almanlar aynı şeyi türkler için düşünüyorlar. Bu hoşunuza gitmiyorsa Suriyelilere de aynı şeyi yapmayın
😃 bb
Kanka herhalde sende bir mültecisin 😳
@açıkgetireyim kim?
Almanya'daki Türkler ile kıyaslaman yanlış. Neden mi? Öncelikle Türkler Almanya'ya elini kolunu sallayarak giremiyor, Almanya sınır kapısını açıp herkese ( normal, hırsız, katil, sapık, tecavüzcü, savaş suçlusu vs. ) gelin gelin herkes gelsin demiyor. Hiç bir türke kontrolsüzce vatandaşlık vermiyor, belirli bir seviyede almanca ve alman tarihi bilmeyenler türkleri vatandaşlığa kabul etmiyor, türklerin %100 türkçe tabelalar asmasına müsade etmiyor vs vs. uzayıp gider ama bizim ülkede suriyelilere bunların hiç biri yapılmıyor, aramızda kimler geziyor hiç bilmiyoruz belki yanından her gün onlarca savaş suçlusu, katil geçip gidiyor ama sen bunu bilmiyorsun bile.
Aynı şeyi rus kızı söyleseydi yine ülkene dön denilcekmiydi acaba?
Onada karşıyız tatil bölgerinde tüm Türkiyede yabancı ya mülk satışı yasaklanmalı tüm satılanlara el konulmalı ne var ne yoksa ve Ermeni ve Rumların dava açıp hile hurda ile dava ile aldığı mallara da el konulmalı.
Gerçekten umrumda değil ister bebek olsun beni ilgilendirmiyor, birçoğumuz onlar yüzünden ırkçı olduk önyargılı olmamız normal fakat yine de tek suçlu onlar değil kim hepimiz çok iyi biliyoruz
İnsansın evet ama turkiyede zaten çok fazla insan var
aynı tepkiyi suriyede sen yapsan ne olur?
herhangi biri burdan gitmiş
işler tam tersi olsa?
daha sınrıda kafan klaır mıydı?
Suriyeli istemiyorum isterse bebek olsun
Rus olsa çıtları çıkmazdı ırkçılık tabiki
birileri yine algı operasyonu peşinde.
Kusura bakma kimse ülkesinde mülteci istemiyor neden bizim milletimiz işşiz kalsın onlarıbedava çalıştırıyorlar sonra millet ne yapacak bunlar yüzünden istediği paraya işe bile giremiyor milletimiz Suriyeliler Suriye'ye
@Osmanaltıntaş ben de ondan bahsediyorum, bulmuşlar birini mültecileri masum göstermeye çalışıyorlar, yemezler. Misafirliğin kısası makbuldur.
şu an kurtulan bölgeler var Suriye'de gitsinler artık kimse bedel ödemek zorunda değil
Biz olsak bir kaşık suda boğarlar bizi
Akp algı çalışması yapıyor
Durumun vahim
Ama artık yetti canımıza ya her yerdelerrrrrr
Allah kimseyi vatanindan etmesin. Boylelerin diline eline duşurmesin..
Amin
Irkçılık yapan kendi ırkını biliyor. mu acaba? ya da her insanı yaratanın Alla h olduğunu
Merak etmeyin cok degıl 2-3 seneye ırkcılıga uğrayan biz oluruz Suriyeli degılız diye
Suriyelilerin artık ülkeye yerleşmesi nedir peki?
Suriyeli istemiyorum savunma onlari
Defolsunlar gitsinler hepsi
Ülke cehalet çukurunda fasizanlik prim yapiyor
Bu ülkeye her kötülük müstehak! Deprem yangın sel kriz..
Evet ırkçılık suriyelilerde insan saygı duymalisiniz
Yanlışa yanlış şekilde tepki verilmiş..
Millet kafayı yedi
kesinlikle ırkçılık
Yürüyüp gitsin soxarım derdine
Suri afkan ise ırkçılık değil
Hayır
Gidicekler
Istemiyiruz
Suriyeli kardeşime bu zulmü yapanlar hesap versin.
Dayanıklık testindeki
Ne kadar?