Mesela sadece yabancı haber sitesi takip ederek
Sadece yabancı sosyal platformlarda takılarak ya da yabancıları takip ederek
Sadece yabancılara çalışarak freelancer şekilde
Sadece yabancılardan alışveriş yaparak amazon falan
Mümkün olduğunca bağımızı kopartsak belki daha huzurlu oluruz ne dersiniz :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Dışarı çıkıp ekmek alırken bile o atmosferi yaşayacaksın ama. Kurtuluşun yok.
Melih bak bak uçağın kalkıyor Melih bak uçuyorsun New york Amerika ✈️
sokağa çıktığın an çaban yok olur boşuna uğraşma🤨
Dışarı çıkacaksın sonuçta değil mi? Bütün ömrünü evde geçirebilecek misin? Ha bir de komşular var, arkadaşlar var. En iyisi gitmek.
O kadar mı nefret ediyorsunuz?
ya mesela demin trt haberin instagramda reelsine denk geldim artık midem bulanıyor
videoya girmedim OTOBÜSTE KAVGA YER KAVGASI diye yazmışlar
midem bulanıyor artık
oyunlarda falan Türkler küfür ediyor , ortada bir şey yokken
bütün dünyadan insan giriyor oyuna , sadece türkler küfür ediyor öyle iğrenç bir ırkız maalesef
zanntmiyorum