Sağlık Bakanı açıklama yaptı. Maskelere döneriz gibi geliyor. Sonbahar ve kışın kısıtlamalar geri gelir bence.
“Vaka Sayısı Günlük 40 Kat Arttı” https://t.co/0ZZnNaO4qj
— VOA Türkçe (@VOATurkce) July 19, 2022
Sağlık Bakanı açıklama yaptı. Maskelere döneriz gibi geliyor. Sonbahar ve kışın kısıtlamalar geri gelir bence.
“Vaka Sayısı Günlük 40 Kat Arttı” https://t.co/0ZZnNaO4qj
— VOA Türkçe (@VOATurkce) July 19, 2022
hiç de öyle bir şey olmaz dünya birkaç yıl daha kapanmaz gündem değişti asıl gündem rusya ukrayna savaşı dua etsinler de son bahar da nükleer koruyucu maske takmasınlar rusya nükleer bomba atabilir :)) aşıları satmak dünyanın ekonomisine yön vermek isteyenler Rusya nın bombasını yemeden maske takmasın bence
Daha yeni korona geçirdim. Nereden kaptığımı bile anlamadım. Döneriz bence. şu an bile bir sürü covid pozitif dolu etraf. Maske takan üç beş kişi var onlarda büyük ihtimalle pozitif oldukları için takıyorlar 😂
Cevap
54Cevap
Muhtemelen döneriz
Çok ölen hasta olan virus kapan var çoğu söylenmiyor sebebi turizm sezonu olduğu için turistler kaçmasın diye sağlığımız çöpe atıldı Avrupa nin bazı ülkeleri yeniden maske yasağı getiriyo bizimki dalga geçiyo 1 ölen vatandas da 1 virüs kapan vatandaş da sorumlu bunlar halk saldı bunlar yüzünden
Bende son zamanlarda vaka arttikca kalabalik yerlerde maske takmaya basladim. Covid gecirdim ve zordu gercekten dikkat etmek gerek. Sokakta maske takanlarinda gormeye basladim. Bazi insanlar kendi tedbirini aliyor. Maske yine disarda, okullarda, is yerlerinde zorunlu olursa olur. Kapanacagimizi dusunmuyorum bu sefer.
Bence donmeliyiz yalnız sürekli görüyorum medyada ya da etrafımda maske takiyolar ama el ele halay cekiyolar tokalasio sariliyolar bu ne perhiz bu ne lahana tursusu
Keşke Fahrettin kocanın diğer açıklamasını da yazsaydın... hiçbir şekilde kısıtlama ve tam kapanmaya geri dönmek söz konusu değildir diye açıklama yaptı...
Ayrıca şu an daha önemli konular var mesela Yunanistan adalar sorunu gibi her an bi çatışma yaşanması söz konusu. Bunu geçtim Rusya Ukrayna savaşında nükleer bir savaşa girilmesi de an meselesiymis durum vahim yani...
Almanya Ağustos bitiminde zorunlu hale getiriyo maskeyi
Ne olursa olsun, eskisi gibi ful kısıtlama geleceğini düşünmüyorum ben. Olurda bu lanet olası virüs yeni bir varyant peydahlayıp öldürücülüğünü yükseltirse vay halimize :/
Ölümsüzlüğü buldular bu yolla dünya nüfusunu azaltmaya, dengede tutmaya ve kontrol altına almaya çalışıyorlar. Bu tarz suni salgınlar ile asıl amaç insanları güdülebilir kıvama getirmek,
Gelmesin maskeler ya ne güzel alışmıştım maskesizlige.
Bence maske gelmez de dünyanin sonu gelebilir baksanıza gidişat çok kötü😕
Asıl Tehlike Rusya Ukrayna Savaşın da ABD nin Ukraynaya Silah satmaya devam etmesi Korona morona hikaye ABD ve Küresel Güçler Aşı satmak için Salgını yaysa bile Rusyanın Nükleer tehditi onlar daha büyük tehdit
Oda var ayrı bir tehdit
Ayrı ve korona dan daha tehlikeli birileri salgın hastalıkları yayarak tehdit ediyor öyle ki ülkelerin basınına da dayatma yapıyorlar her şekilde korona haberleri ile Korkutun aşı olsunlar diye birisi de nükleer bomba atarız diye tehdit ediyor yine iki büyük güç den birisi salgın hastalıkları kasıtlı olarak yayarak hastalık yayıyor diğeri nükleer ☢️ bomba atarım diyor hadi bakalım 🤣
Rabbim sonumuzu hayr eylesin.
Valla ben dönmem isteyen dönsün ölümden de korkmuyorum Corona gelebilir bana hemen zaten 2 defa geçirdi yine gelebilir hoşgelir
Artık boku covid ilk çıktığı sıralar dışarda bi allahın kulu yoktu covid olup ölenleri yakıyolardı şimdi kimse sallamıyo 😃
Ben şu an büyük ihtimalle covid olduğum için maske dönse de dönmese de takacağım maske. Anamı ağlattı bu hastalık.
Bence şimdiden geri dönmeliyiz, bu insanlar yürek yemiş
Umarım gelmez ya daha yeni kendimize gelmeye başladık
Gerçekten merak ediyorum Gerçekten bu saçmalıklara hala inaniyor musunuz covid 19 korku salgını virüs felan yok
Ben Aşı olmadım maske takmadım hiç hasta olmadım saçmalık tamamen
Ekonomi bok gibi. Artık kimsenin umrunda olmaz kısıtlamalar.
Mecburen bazı yerlerde takılacak ama zorunlu olmayabilir
Ben kapalı yerlerde ve toplu taşımalarda maske takmaya başladım valla.
Ama hickimsede. Kalkıp bu vakalar bbasil arttı diye soran yokk
Vallahi vakalar ciddi anlamda arttı cidden. Bıktım artık bitsin artık şu lanet hastalık.
Kışın döneriz maskeleri virüs soğuk havada yayılıyor diye biliyorum
Evet nerde bir pislik var ülkemize soktular canım vatanım çöplük oldu
Allah sorsun hakkımı helal etmiyorum hiçbirine
Sokağa cikma yasagi olursa yanariz nasil para kazanacagiz
Sokağa çıkma yasağı artık gelmez ama maske tekrar gerekli olabilir
En fazla maske geri gelir sanki dahası olmaz bence hele hele ekonomi bu haldeyken
ben herhanhi bir kısıtlama beklemeden maske kullanımına geri döndüm. sonbaharı beklemek gereksiz
Sonbahar kis cok zor kotu geccekde okullar online olur insallah
Hayırlısıyla bı ölseydik ya karar verdiler yarıya indirecekler dünya nüfusunu lanet olsun ya
aekadasımın ailesi ve ben ve kardesim kovidiz
Almanya'da mesela geri geldi diye biliyorum geri gelmeli bence
mesela dünkü kabine toplantısında bunu ele almaları gerekırdı her geçen gün zarar
Zaten hicbir zaman vaka azalmadı ki. Sadece artık herkese korona testi yapmıyorlar bu da vakalar azalmis gibi gozukuyodu.
Bir halt olmaz. Aşı satmak için herkesi korona diye yazıyorlar
Ne alaka la çevremde herkes korona mk
Griple ne farkı kaldı? Yaz nezlesi olanlar bile korona
Bos konuşuyon 8 ay oldu koku alamıyom bende korona atlattım başına gelen bilir sakat kaldım ölmedim ama bu virüsü belliki hafife alıyonuz siz
Hafife almıyorum, sadece belli bir yerden yönetiliyor diyorum. Biontech'in ceosu yine aşı olmazsanız öldürücü korona geliyor diyor 2 hafta geçmiyor vakalar patlıyor.
Alakası yok adamlar sağlıkta çok iyi herseyi biliyorlar bizim gibi geride değiller kardeş yönetim felan hikaye öyle birsey olsa virusu dışarıya yayar kendi ulkelerine hic bulastırmazlar dı gelen turistleri kontrol ederler di kendileri baya kayıp verdi sonuçta
Dünyadan haberin yok senin. Ne politikadan anlıyorsun ne stratejiden.
Saf gibi inanıyorsun. Virüsü hafife alan sizsiniz ki bulaşmış. Ben hiç olmadım. Bilinçliyim bu saçmalıklara da papuç bırakmıyorum
Maske gelse nolur gelmese nolur bu virus bitmez ama normalleşti
Az kaldı keşke tekrar çalışma şartları pandemideki gibi olsa
Maskenin geri geleceğine yemin ederim ama kanıtlayamam
Maskelere geri dönmeyiz. Grip gibi seyrediyor vaka hasta demek değildir.
sonbaharda bilmem kaçıncı dalganın geleceğini söylüyorlardı ama çok etkileyici olmayacakmış.
Eylül ayı itibariyle döneceğiz muhtemelen😑
Bu sorumsuzlukla evet👍🏻
kimse s.. lemiyor artık
Geberince skler 🙂
Ulaşım kartları bedava olsun da sdşfklsş
Ben karantina seviyorum. hrmen girelim.
Ağır kapayimda ölüp gideyim sıkıldım.
Çünkü turist sezonu bitiyor yaza tekrar azalır ;)
Bence döneriz şu an karantinada yım zaten
Ya sabır geri döndük yine
İçinde benim de olmam şoku fjjdnfn
Döneriz gibi görünüyor
Zorunlu olmadıkça maske takmayacağım.
Turistler gitsin döneriz yine
o günler geride kaldı
Sana kalsın sen devam et böyle
@1ACIMASIZBİRİ bencede :)
Ben de senin gibi düşünüyorum.
Bu saatten SONRA zor kanka dönmeyiz bence
Sen donme
Sağlık bakanı kurnaz kanka turizm sezonunda donmez para akışı durur yoksa
kapanma olmasinda maskeye raziyim artik yeter
Döneriz heralde duruma baksana artmış
Gelir tabi ki hatta son bahara bile kalmaz
Kapanma olacak gibi yine
Maske zorunlu olabilir
Bence olmaz gibi sanki
Parayı çuvalla sınlar kesinlikle döneriz
ben tekrar aşı oldum :)
Ben hiç çıkarmadım zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?