
Malatya'da arkadaşlarıyla birlikte gondola binen kişi, güvenlik kemerinin açılması sonucu düştü. Ağır yaralanan kişi hastanede vefat etti. Polis, olayla ilgili inceleme başlattı.

Malatya'da arkadaşlarıyla birlikte gondola binen kişi, güvenlik kemerinin açılması sonucu düştü. Ağır yaralanan kişi hastanede vefat etti. Polis, olayla ilgili inceleme başlattı.
Turkiyedeki cogu lunapark eski paslanmis dokuntu 20-25 senelik malzemeler kullaniliyor denetipler zayif calisanlar sorumsuz gecengun corluda gittim sadece carpisan arabalara bindim digerleri dokuluyordu
Basima gelen olayi anlatayim. 12 yasindaydim parka gittik biz kartla bastik odedik parayi sira bize geldi calisan adimi sordu boyumu olctu sen dedi binemezsin kucuksun. Sonra ailem biz para bastik paramizi verin dedi sirf parayi geri vermemek icin adam 180 derece donup aa yok girebilir dedi. Guvenlimi falan diye sorduk bin iste dedi. 12 yasindaydim ve ablam tutmasaydi dusuyordum
neredeyse aynı seyı yaşadım. antalyada gondola benzer uçan halı vardı. 11.5 yaşındaydım ve zayıftımda. yaşımda kilomda uymuyordu ama adam önemsemedi bile. bindim. önundeki denir 40cm önumde belki. yengem tutmuştu benı de. düşmemek için o kadar sıkı tutunmuştum ki. ve herseferınde popom 20 cm yukarı kalkıyordu. acayıp korkmuştum.
İnanmıyorum dün aynı şeyi ben yaşadım Allah korumuş beni😱😱😱
Dün zorla gondola bindirildim güvenlik kemerin açıldı tutunamadım da adama çığlık çığlığa indir beni ölüyorum diye bağırdıkça daha gaza bastı 😠
Bildiğin uçtum havada. Bir daha da kimse bindiremez ona beni yaşadığım şeyi ben bilirim 😂
Geçmiş olsun 😊
Sağol 🙂
@Funda_a 'ya ulaşır mısın, seninle yazışmak istiyor :)
Tamam🙂
Okey sağol mesajını bekliyor :) 🍀
Cevap
10Cevap
Gondol severim birde disco, bence güvenlik sağlandıktan sonra tehlikeli değil
Bostancı'daki Lunaparkta çok eski. İnşaAllah hepsinin bakımını yapıyorlardır.
Birkaç tanesi tehlikeli, diğerleri o kadar değil.
Hepsi cok tehlikeli, lunaparkta eglenmeyi sevmiyorum
Ay gondolda çok tehlikeli yaa kemer takılı bile olsa kayıp düşebilir insan
Allah rahmet eylesin. Bizim burdaki de emniyet kemeri bile yok Allah a emanet biniyoruz.
hepsi birbirinden tehlikeli
en tehlikesizi çarpışan arabalar
Ben cocukken dönen arabalar disinda hicbir oyuncaga binmedim korkardim. Hala da korkarim
Eskiden çok binerdim gondola şimdi binmiyorum güvenli bulmuyorum
Allah rahmet etsin ben binmiyorum ölmüyorum o da binmeseymiş
çocukken çok binerdim aklımızın esmediği zamanlarda ozellıkle. aklım başıma geldıkçe uzak duruyorum böyle olaylar hem üzüyor hem korkutuyor
gitme fırsatım olmadı bilmiyorum:(
Çok yazık olmuş ya Allah rahmet eylesin 😟
İyiki de korkup binmemişim 😃
Son durak gerçek olmuş
çoğu makine tehlikeli
Discovery der noktamı koyarım😅
Gondol ya
Az kalsın benim de canımı alıyordu😅ucuz kurtuldum
hepside tehlikeli
Gondol en sevdigim
Dönme dolap 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?