Nisa Bölükbaşı Adem'i eleyip şampiyon oldu sice hak etti mi bu kız hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sosyal medyada yorumlara baktığım kadarıyla her kes bu kızın hak etmediğini düşünüyor ve pek sevmiyor bu kızı ekşide bile... Peki bu kadar oyu kim attı?

Nisa Bölükbaşı Adem'i eleyip şampiyon oldu sice hak etti mi bu kız hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla