Kralların herşeye sahip olması kötü görülüyordu şuansa kapitalistler herşeyin sahibi bunu neden kötü görmüyorlar?

bundan sonra dünyanın ve insanların sahibi kapitalistler, aslında onlar herseyin sahibi bilimin, eğitimin, sağlığın, askeriyenin, hükümetlerin, politikacıların, sanatçıların, medyanın, yazar çizerlerin, hatta muhalif gözükenlerin, yardımsever veya aktivistlerin bile.. çünkü onlar herşeyi çift kutuplu tez ve antitezle yönetiyor.. beyniniz yıkandığı için netfliz izliyorsunuz beyniniz yıkandığı için lüks ve moda peşinde koşuyorsunuz beyniniz yıkandıgı için sağlıksız olmasına rağmen lezetli gelen yemekleri yiyorsunuz sonuçta kazandığınız herşeyi zaten onlara geri iade ediyorsunuz ve şu an kapitalizminde sonu geldi bundan sonra post kapitalizm çağı başlıyor herşeyi resetleyip yeni düzene geçiyorlar ve bu düzen korona ile basladı rus ıkrayna savası ile devam ediyor..

Kralların herşeye sahip olması kötü görülüyordu şuansa kapitalistler herşeyin sahibi bunu neden kötü görmüyorlar?
Cevapla