Göçmenler Defolsun Diyen Türk Gençliği Neden Göç Etmek İstiyor?

Kendi ülkesinde savaşmak yerine kaçan bize gelmesin diyen Türk gençleri neden Avrupa’ya kaçmanın yollarını arıyor? Oy bile kullanmazken ve siyasi bir fikri bile yokken sadece yan gelip yatmak amacıyla batıya gitmek istiyor?

Bence ortada silahlı çatışma riski düşük olduğu için biz gerekirse savaşırız demek kolay, daha ekonomik sıkıntı baş gösterince bile bıktım artık Playstation alamıyorum diyip Almanya’ya nasıl giderim diye soranlar var…

Sizce bu kişilerin ülkesini bir terör örgütü ele geçirse, savaşıp can veren ve ailesini öksüz bırakan asilerden mi olurlardı, tabana kuvvet Türkiye’ye yürüyüp hayalim Almanya diyen, nargile içen mültecilerden mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Beni Ak Partili sananlar olmuş sanırım, bir de göçmenler eğitimsiz ama bizim gençlerimiz tahsil görmüş diyenler… Okuduğunuz taşra bir üniversiteyse batıda hiçbir değeriniz yok. Ayrıca gençlerin ezici çoğunluğu bunu istese de kalifiye kısım tamamen azınlık, belki binde bir. Bir de parayı orada kazanıp Türkiye’de yiyeceğim var mı itirazın diyen olmuş…

Ben sadece diyorum ki bu kadar donanımlıysanız gitmeyip demokrasi için mücadele etmeniz gerekir. Yoksa başkasının mültecisi olanlara itiraz etmeyin
Güncellemeler
+1 yıl
Son güncellememi açıklamaya ayırayım: Benim eleştirim aslında sığınmacıları eleştirenlere değil. Sığınmacı olmak isteyenlere. Özellikle seçim bu kadar yakınken ve ülkeyi yeniden yükseltme şansı adım adım yaklaşırken sırf kendini kurtarmak için kolayı seçen, oy bile kullanmayan kaprisli gençlere… Atatürk daha umutsuz bir durumdaydı ve Fransa’ya göç etmiş olsaydı şu anda belki de bir meclisi bile konuşamıyor olurduk.

Yolunuz açık olsun. Avrupa’ya da sığamayıp döndüğünüzde görüşürüz.
Göçmenler Defolsun Diyen Türk Gençliği Neden Göç Etmek İstiyor?
Cevapla