Hiç bir ülke ile aramız iyi değil , ekonomi desen bok , ne olacak böyle?

Yurt dışına çıksan türküsün diye ikinci sınıf muamele görüyorsun , yolsuzluk , hırsızlık , cinayet , nasıl lanet bir döneme denk geldik anlamadım gitti , herifler hala ucuyoruz kaçıyoruz diyor , lan hadi bunlar der bunlara inanan kitle var ya , vallahi billahi onların o hali daha vahim malsin net mal
Hiç bir ülke ile aramız iyi değil , ekonomi desen bok , ne olacak böyle?
Cevapla