Muharrem İnce "Adam kazandı diye takanlar aptallardır" diyor sizce haklı mı?

İnce adam kazandı diye takanlar aptallardır diyor sizce haklımı ayrıca seçimde yaşadığı sorunları açıklıyor. Chp sandıklara gözlemci koymamış diyor doğrumu
Muharrem İnce "Adam kazandı diye takanlar aptallardır" diyor sizce haklı mı?
Cevapla