Bizim halk neden hakkını sadece Twitter üzerinden arıyor?

Mesela başka ülkelerde en ufak bir olay olduğunda halk sokağa çıkıp tepkisini gösteriyor. Neden bizim memleketimiz korkak gibi her şeyi kabulleniyor? Ve hakkını neden sadece Twitter üzerinden arıyor olabilirler?
Bizim halk neden hakkını sadece Twitter üzerinden arıyor?
Bizim halk neden hakkını sadece Twitter üzerinden arıyor?
Cevapla