Biliyorsunuz Yunanlılar adaları kullanarak tüm ege denizini kendi egemenlik alanı ilan ediyor. Türkiyenin dibindeki meis adası 2 kilometre uzakta bizden onlardan 600 000 km uzakta. Bu ada için tüm ege denizini istiyorlar savaş uçaklarıyla bizim hava sahasına tacizde bulunuyorlar kışkırtıyorlar. Doğalgaz ve petrol arayan gemilerimizi tehdit ediyorlar denize çıkarmıyorlar. Balıkçıları bile uluslararası sulardan kovuyorlar.
Chp li eski büyükelçi Yalım Eralp : "Egedeki adalar Yunanistanın o adaların egemenliği şartlı falan verilmedi uydurmayın isterlerse silahlandırırlar istedikleri kadar deniz yetki alanları var egeye gitmek ülkemizi mitecaviz ülke konumuna sokar dedi" dedi. Yunan basını da manşetten bunu verip Türk eski büyükelçi bile bize hak veriyor dedi. Pess diyorum!!!
Zaten biliyorsunuz egedeki adalar bizimdi 2. dünya savaşından önce italyaya geçici statüde bırakmıştık geri almak üzere, sonra bize geri veriyorlardı Yunanistan da adaları kendine istiyordu. İsmet İnönü de adaların bir önemi yok maceraya girmeyeceğiz verip kurtulacağız dedi ve adaları kabul etmeyerek Yunanistana bıraktı Paris Anlaşması ile masada verdi.
Sonra birgün Kaş'ta meis adasının Türkiyeye 2 km uzakta yani dibimizde olduğunu görünce "bu kadar yakın olduğunu bilmiyordum bilseydim vermezdik" demiş!!!
Şimdi de Chp li Yalım Eralp yunanlılara hak veriyor. Uluslar arası hukuka göre silahsız olması gereken adalara silah ve asker yığan Yunanlıları haklı buluyor.
Ne düşünüyorsunuz? CHP neden böyle?
Chp li eski büyükelçi Yalım Eralp : "Egedeki adalar Yunanistanın o adaların egemenliği şartlı falan verilmedi uydurmayın isterlerse silahlandırırlar istedikleri kadar deniz yetki alanları var egeye gitmek ülkemizi mitecaviz ülke konumuna sokar dedi" dedi. Yunan basını da manşetten bunu verip Türk eski büyükelçi bile bize hak veriyor dedi. Pess diyorum!!!
Zaten biliyorsunuz egedeki adalar bizimdi 2. dünya savaşından önce italyaya geçici statüde bırakmıştık geri almak üzere, sonra bize geri veriyorlardı Yunanistan da adaları kendine istiyordu. İsmet İnönü de adaların bir önemi yok maceraya girmeyeceğiz verip kurtulacağız dedi ve adaları kabul etmeyerek Yunanistana bıraktı Paris Anlaşması ile masada verdi.
Sonra birgün Kaş'ta meis adasının Türkiyeye 2 km uzakta yani dibimizde olduğunu görünce "bu kadar yakın olduğunu bilmiyordum bilseydim vermezdik" demiş!!!
Şimdi de Chp li Yalım Eralp yunanlılara hak veriyor. Uluslar arası hukuka göre silahsız olması gereken adalara silah ve asker yığan Yunanlıları haklı buluyor.
Ne düşünüyorsunuz? CHP neden böyle?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer