- Gündem konusunda 913 cevap paylaştı.
+1 yılİki çocuk babasıyım, mühendisim vesaire.
Bu toplum bütün enerjisini yaptığı her şeye meşru zemin aramakla geçiyor. Mk tacizcisi yakalanınca ''Ben gayet makbul bir insanım bana acıyın ben saygın bir neferim'' edebiyatı yapıyor. Çoluğunu çocuğunu bahane edip onların arkasına saklanarak yırtmaya uğraşıyor çünkü kaçması, inkar etmesi mümkün değil.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılArkadaslar burada insan fitratina inecek olursak soylebi laf vardir ya hani erkek kadinla kadin altinla altin atesle erir bu erkegin yaptigi asla kabul edilebilir bisey degil ama kadin bedenini gorunce de erkilenip vahsi icguduyle tahrik olan iradesiz bi cok erkek var... bizim toplumumuzda gibi seks bi tabu bu avrupalilar gibi rahat ve doya doya yasayamayip bilinc altina iten insan surusu bi noktadan sonra bilincalti patlamasiyla su yuzune vuruyor bugun yasanan olay gibi hicbi kadin giyim kusaimdan dolayi bu yasanilani haketmiyor ancak isin sosyolojik temelleri de buni desteklemiyor ne yazik ki
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİdam Cezası Gelirse Son Bulur Maalesef Ancak Bir bitmedjler Şu Rezil iğrenç Sapık mahluklar Hem Tecavüze zaten ağır idam gelmeli Tamam Birde Şu orasını burasını Haddinden fazla açan kadınlara da Yasak gelmeli Tecavüzcülerden de özgürlük diyerek orasını burasını Açanlara yeter artık nerde ahlak namus Edep Özgürlüğün bu kadarı da. Fazla Diyorum ben özgürüm diye ne ayıp olmanin gereği yok
00 Yorumla
Libido müsilajcılarının ortak noktaları, çocukluk ya da ergenlikteki duygusal ve cinsel tramvalar, temel sorun bu.
2 çocuk babası olsan ne olacak? Evli barklı adamsın, neredeyse kızın yaşındaki birinin bacaklarından tahrik olup, bunu kayda almanın ne gibi bir savunması olabilir ki?00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Gündem konusunda 901 cevap paylaştı. Memesi hoşuna gitse gidip sıkacak mi yani?
Özrü kabahatinden büyük.00 Yorumla- Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı.
u +1 yılMaalesef bu sapıklar her yerde var ciddi cezalar uygulanmadıkça bu tarz haber olabilir
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKadınlar giyinmeyi öğrendiği zaman!!! Olayı bilmiyorum videoyu izlemedim!! Geneli baz alarak söylüyorum arkadaşlar ben de açığım istediğiniz kadar sövün aksini iddia edin ama götü başı açmadıkça normal giyindikçe mental sağlığı yerinde olan erkekler dik dik bakmıyorr uzun boylu fiziği idare eden bir insanım bana niye böyleleri denk gelmiyor? Gidip şifon tül mini elbiseler giyiyorsunuz neredeyse külodunuz gözüküyor sonra ağlıyorsunuz deli misiniz? Öyle bir elbiseyi insan ancak karşısındakini azdırmak için giyer neyi niye yaptığınızı sorgulayın azıcık...
38 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru Bi tespit 👏
- +1 yıl
Ben hiç bakmiyorum neolursa olsun bakma hakki olmuyor bir erkeğin. Hem emin ol sanada bakiyolardir uzulerek soyluyorum ama bu gercek
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılLaik anayasaya göre göz altına alınır. Bir daha yapma çocuğum tamam mı der serbest bırakılır. Kadını öldürüp, çocuklara tecavüz ederler. Laik anayasaya şen kadın mı öldürdün şen. Sana şimdi 2 yıl hapis cezası vereyim de gör. Toplu katliam ile 3 kadın öldürsen, bir de tecavüz etsen. Laik anayasa: şen toplu katliam mı yaptın şen. Sana şimdi mühebbet hapis ödülü vereceğim. Bu sayede ekmek bedava, yemek bedava, yatak ve barınak bedava yaşayacaksın. Bu kıyağımı unutma bak. Dışarda kalmış olsaydın ekmeğe para verecektin. Ben sana bedava veriyorum her şeyi daha ne istiyorsun. Fatih Sultan Mehmet dönemindeki ülkeye bak, bir de şimdi ki ülkeye bak. Nereden nereye getirdiler ülkeyi.
00 Yorumla
+1 yılÇok saçma ya beğendi diye fotoğraf çekmesi. Evde kendi karısına bakmaz, gider dışarıdaki kadınlara bakar. Aynı şey kendi karısına kızına yapılsa daha büyük tepki verirdi. Ya ben anlamıyorum nasıl bir bacağa bakıp a. zabiliyor bunlar? Hiç bir kadının, erkek şort giydi diye bacağına bakıp a. zdığını gördünüz mü? İşte bu düşünce kadar saçma bazı erkeklerin bu yaptığı ve düşündükleri.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu olaydan çok adamı savunanlar kanımı dondurdu. Bu insanlar aile kurup çocuk yetiştiriyor ya kanım donuyor. Kadın erkek fark etmeksizin sapkın biriyle diğer sapık kişiliğinden bihaber hayatını birleştirip çocuk yapmak bence çok korkutucu. Allah herkesi kendi gönlüne göre olanla tanıştırsın. Çocukları belki de çok şerefli babam var zannediyor. Yüreğim sıkıştı.
314 Yorumla- +1 yıl
esas korkutucu olan kadınlar olaylari abartma konusunda medeniyetsizce bi tutum icerisindesiniz.. adami verirsin polise biter is siz kimsiniz adama yargi koyacak.. adalet istiyosaniz böyle adalet saglanmaz.. aha böyle her olayda öter zirvalarsiniz sonra korkudan disari cikamaz erkek arkadas edinemezsiniz.. topluma etkisi bu.. adalet yoksa siz saglayamazsiniz zaten
- +1 yıl
@bymemolifeboy bir kadının mahremiyetini çeken bir ahlak yoksununa hak ettiğini vermek suç mu? Empati yeteneğiniz yok hasasiyetiniz yok ayrıca bir erkekten neden korksunlar niye dışarı çıkmasınlar sen hemcinslerini gözünde fazla büyütmüşsün bu da ataerkilliğin getirdiği g. t kaldırması
- +1 yıl
hak ettigine sen karar veremezsin.. adalet verir.. haddini bilicen ilk önce.. bu ulke esas kici kalkanlar kadınlar.. kendini bi halt saniyolar.. medeniyetten ozgurlukten zirvalayip erkekleri otekilesiriyolar.. bu hicbisey gormediginizi gosteriyor.. ilk once medeni olacaksin.. biz kizlarin gizli gizli sanalda olsun disarlarda onun bunun evinde az cok ne haltlar yedigini duyuyoruz.. onun icin kimse masum degil.. burada ahlak bekciligini kesin
- +1 yıl
@bymemolifeboy senin bahsettiğin o kızlara cinsiyetsizce bakarsan ne olduğunu görebilirsin bir kadın olduğunu düşün giymişsin hazırlanmışsın dostlarınla buluşucaksın herifin teki senin bacağının fotoğrafını çekiyor nasıl hissedersin? Sen bişey hissetmezsin anlayamadığın için ama bir kadın açısından iğrenç, küçük düşürücü, korkunç bişey ayrıca esas adaleti söylüyorum ben kendi yasam değil ayrıca erkekleri değil sapık pe.. venkleri ötekileştiriyoruz ki kız kardeşimizden, ablamızdan, dostumuzdan, tanımadığım bir hemcinsimden uzak dursun ve kadınlık gururunu yıkmasın diye medeniyetle uzaktan yakından hiç bir alakası yok bacağını çeken bir herife teşekkür mü etsin anlayamadım?
- +1 yıl
anirmayin bu toplumda açlık var zaten biliyoruz.. ama olay varsa polise verirsin.. adami linc edip rezil etmek medeniyetsizce
- +1 yıl
kadina niye empati kurayim.. kadin degil erkek suclu.. erkege empati kurup yaklasican
- +1 yıl
kadin söz konusu degil zaten bizim toplumun olaylara yaklasimi bozuk..
- +1 yıl
tayyip kac senedir etininizi tuyunuzu yoldu ses yok.. bu toplumu essek yerine koyan kazaniyo
Cevap sahibi+1 yıl@Lenalavi ben cahille tartışmam sana da öneririm. Kafayı mi yiyeyim? Ha ama bu sorundur der tarihe not düşerim artık sosyolog mu çalışır üstünde kim çalışırsa çalışsın.
- +1 yıl
bu ulkeyi kimse duzeltemez.. bu zamana kadar duzelmediyse
- +1 yıl
biz duzelticez. ozmn
+1 yılEskiden böyle olaylarda sapık olanı ortadan ikiye bölerlerdi. Milleti sindire sindire, tacizcileri sala sala adaletin de, insanlığında içinden geçtiler. Böyle pislikleri ibreti alem için hadım edeceksin. Orada o kadar insan var, polis gelene kadar kırsaydılar kafasını gözünü.
20 Yorumla
+1 yılBen de birkac kez farkettim cekildigimi ama emin olamiyor insan. Herkes herkesin telefonuna bakmalı kzellikle erkeklerin. Anca bu sapiklar boyle yakalanir ifsalanir. İnternete yaz arat bak cok bakmak istiyorsan bu nedir ya. Gormemis mi bunlar magarada mı yaşıyor allah askina ya! Gebersin itler.
20 Yorumla
+1 yılHaysiyetsiz, şerefsiz ırz düşmanı...
Gerekli yaptırımlar, bilinç oluşturulmadıkça bunun gibi ırz düşmanı daha çok yüz bulur!!!
Bir de utanmadan 2 çocuk babası olduğunu söylüyor! O çocuklara üzüldüm. Böyle sapıklar evlenip çoluğa çocuğa karışıp abazanlıklarından ödün vermiyor!!!
Bunun gibi abazanlar bu illet sitede kol geziyor!!!214 Yorumla- +1 yıl
sen cokmu haysiyetlisin.. ilk önce kadınlara terbiye lazim bu ulkede
- +1 yıl
@bymemolifeboy Aynısı senin ananın bacına gelince de aynı tezi savunacak omurga bekliyorum senden!
- +1 yıl
adama para cezasi verilmeliydi.. salivermisler bak bende tav oldum su ulkenin adaleti niye calismiyor ya resmen çöp
- +1 yıl
1 once kadinlar giyimine dikkat etmeli..2 erkeklere adamlik dersi verilmeli..
- +1 yıl
@bymemolifeboy İlk önce adamlık dersi verilmeli. Abazanlar yüzünden biz kadınlar mağdur oluyoruz. Pipiniz tarafından yönetildiğiniz için giyimine dikkat (!) etmiyen kadın görünce salyanız akıyor!
Para cezasıymış mış mış!!! Hadımle beraber ağırlaştırılmış müebbet gerek bu haysiyetsiz ırz düşmanına!!! - +1 yıl
kadinlara da ahlak dersi verilmeli.. oyle konusmayla bi insan hayatini bitiremezsin. herkesin bi hayati var kadinlardan oluyo ne oluyosa
- +1 yıl
@bymemolifeboy Sana giren çıkan yok da o yüzden tuzun kuru...
Zihniyetin batsın senin - +1 yıl
sizin zihniyetiniz batsin asil.. nerde ne yapacaginizi bilmiyosunuz.. gelmisiniz cahil sapik siz okumus esseksiniz onlarin yaninda
- +1 yıl
@bymemolifeboy Eşek sensin asıl. Kimse bizim kıyafetimize karışamaz. Abazan abazan dolaştırmıyıcaklar bunları. Nefsimize hakim olacaksınız. Pipinizle düşünmiyiceksiniz
- +1 yıl
neyin kafasini yasiyosun.. giyme bakmasinlar.. hem azmettiriyosunuz hemde zirliyosunuz mustehak size
- +1 yıl
@bymemolifeboy S! k kafalılara destek veriyorsun. Birisi açsa sen de azarsın o zaman
- +1 yıl
kimseye destek verdigimiz yok.. ama ilk terbiye kadinlara sart.. bu kadar sacilmamalilar daha makul giyinmeliler.. giyinmeyide beceremiyolar zaten.. ciplak gezseler bu kadar olmaz..
- +1 yıl
@bymemolifeboy Sana mı sorucaklardı
- +1 yıl
o zaman anirin aha böyle.. açan suclu degil bakan suçlu.. yersen.. hepiniz sahtekar
Amerikada bir uygulama var en iyi çözüm o aslında
Böyle insanların simkartları özel olacak. Devlete ait bir siteden çevrende böyleleri varken bakıp görebileceksin. İsimleri ve yüzleri görünecek
böyle 7-24 ifşa edilseler bunu yapan kimse kalmaz10 YorumlaGündem konusunda 360 cevap paylaştı. Şu an Nilüfer dinliyorum "Dünya Dönüyor" üstüne de şu haber ve videoyu izledim biz ne ara bu hale geldik diyorum. Şarkının çıktığı zamanları düşündüm o dönem herkesin herkese saygısı varken şimdi gelen hale bak. Adamın gtüm ayağı yapıp pişmanlığına ne demeli 2 çocuk babası bir de ne diyim Allah ıslah etsin eğitim eğitim eğitim o kadar diyorum.
10 Yorumla- Gündem konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılAdam ahlaksiz da adama küfür etmekle çözülmüyor bu meseleler toplumsal tabanda ahlak gelisimine olan ihtiyacimiz surekli olarak gozunuzun onune geliyor.
Kadinlar erkekelrin fotoğrafını çektiginde boyle kavgalar olmuyor... Kadinlar yaomaz demeyin cok defa gördüm.
Ahlak hepimize lazim. Allah bizi boylelerinden korusun00 Yorumla - Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılBoşu boşuna tepki var Gülşen konser veriyor göğüsleri açıp millet olmuyor ona tepki yok buna mı tepki var hangi o.. c.. lari tepki gostermis buna baska seylere gelince alkış buna gelince mi tepki oluyor bu millet düzelmedikce ahlak edep haya ar namus bilmedikce hic bir sey duzelmeyecek zaten bu sapkınlıklar yanlışlara doğru dendigi icin oluyor bu millete hersey müstehak beter olsun bu millet
00 Yorumla
+1 yılİki tanede çocuğu varmış , hiç utanmalari da yok. Bacaktan ne anlıyor onu da anlamadım sanirim ben erkek zihniyetini anlayamayacam hiç bir zaman öğğhhgk
60 YorumlaTerbiyesiz şerefsize bak mühendisim diyor napalım mühendissen? ay ne kadar üzüldüm ya şu ülkede kadın olacağına gökyüzünde bir taş ol daha mutlu bi hayatın olur.
50 YorumlaBenim başıma öyle bir şey gelse onu orada kafasını cama vura vura gebertirim. Allah belasını versin böyle iğrenç yaratıkların.
30 YorumlaBu sapkınlıklar bilerek yapılıyor. Amaç topluma bir mesaj vermek. Afkanistana pakistana suriyeye dönüştürmek Türkiyeyi. Adım adım ilerliyorlar. Keşke Atatürk bir 10 yıl daha yaşasaydı diyorum hep. Özlemle 🧡❤️
211 Yorumla- +1 yıl
Şeriatı getirmek amaç dimi
- +1 yıl
@berkayalperdogan hakkaten kafan güzel...
- +1 yıl
- +1 yıl
@berkayalperdogan yorumum sana değil ilk yorumu yapan kişiye idi yanlış anlamışsın
- +1 yıl
- +1 yıl
@deren2121 üç beş sapığın ki ülkede her zaman maalesef olan tiplerden getirdiğin türkiyeyi afganistanlaştırmak için yapılıyor demek için geceden iyice demlenmek yoksa da militan düzeyde çapulcu bir zihniyette olmak veya bu zihniyette yetişmek gerekiyor. aksi zor.
- +1 yıl
@berkayalperdogan istediğine inanabilirsin sana kalmış
Gizli Üye(30-35)+1 yılbu sahsin yaptigi tabi dogru degil bir anlik dürtuye kapilmis olabilir. o kadsr hosuna gittiyse göxlerinle bak kimsede ne bakiyon diyemez ona da bir sey derseniz robot degil erkekler bakar.2 cocuk babasiyim muhendisim falan diyor bu saldilar ama iyi rezil oldu tanidiklarina.
00 Yorumla
+1 yılBeden dili çok avam dikkat ettiniz mi ona korunma mekanizmasi sadece kendisi için sırf ifşa olmamak adına kasılıp geriliyo oysa yaptığı pervasizliktan zerre pişmanlik görünmüyo muhtemelen devlet memuru
10 Yorumlafena rezil olmuş böyle acemi ve utanacaktıysa yapmasaydı daha iyidi :d çocuklarım var bi de diyo bari onu demeyeydi
42 Yorumla- +1 yıl
Aynen saçmalık basit bi bacak ya
+1 yılBöyle şrfszlere sessiz kaldıkça hiç bitmeyecekler! kadınları obje olarak gören assagilik zavalli yaratıklar sadece toplumda değil ki sanalda her yerdeler bıktık Artık!!! Kendi ailesinden herhangi birine aynı şeyi yapsalar Namus derdine düşerler Azıcık empati Yahu!
20 Yorumla
+1 yılYani vizyonsuz ve akıl sahibi olmayan insanların düştükleri durumu görüyoruz
Umarım İyi bir ceza alır ve ibret olur
Eğer ki adalet masasında oturanlar adaletli ise20 Yorumla- Gündem konusunda 472 cevap paylaştı.
+1 yılBu ülkede bu cezalar olduğu müddetçe kesinlikle bunların ardı arkası kesilmez.. Ceza sistemi ne ki bunlar yaptıkları şeyin farkında olup geri dursunlar.. Yazıklar olsun ş... siz..
20 Yorumla
+1 yılGüzele bakmak sevaptır kavramını çok uç noktalara taşımış rezil herif. Bir de adli kontrol şartı ile salıyorlar ki sapıklığının dozunu arttırabilsin. Cezasını vatandaş olarak biz mi keselim istiyorlar böylelerinin anlamıyorum vallahi.
00 Yorumla
+1 yılBu arsızlığın son bulacağına pek inanmıyorum. Zaten kanunlar bir hayli zayıf ya da gereği yerine getirilmiyor. Toplumun birbirini kollaması lazım. Benim bulunduğum bir yerde böyle bir şey yapılsa başım belaya girene kadar döverim.
00 Yorumla
+1 yılOhhh cok iyi olmus birde cekme diyor sen cekerken iyidi di mi
50 Yorumla
+1 yılSuyu çıktı artık. Bi de gerekçesi var insansı yaratık 🙄
50 Yorumla
+1 yılOnların bir çoğu burada instagramda millete yazanlar işte. Aslında üşenmeyip tek tek hepsinin dm sini şikayet edip hepsini rezil etse kadınlar, tazminatları da kitlese ve bu tarz tacizlerde ağır yaptırımlar olsa artık çekinir korkarlar yapmaya
00 Yorumla
+1 yılArkadaşlar her gün bu sitede sadece bi ton kadın erkekler tarafından sözlü ve fotoğraflı tacize uğruyor. Umarım onlarda aynı sonu yaşar.
30 Yorumla
+1 yılallah sapıklardan korusun. Bir de utanmadan kendini savunuyor
20 Yorumla
+1 yılDüzgün bir adalet sistemi olmadıkça asla düzelmicek millet artık sapıklığını gizlemiyor çünkü doğru düzgün ceza alanı yok.
30 YorumlaBu nedir ya 🤦♀️
Bide serbest bırakılmış. İşte tekrar yapılsın diye salıvermişler.
Bunun gibiler doğru düzgün ceza olmadığı için bu kadar rahatlar..10 Yorumla
+1 yılbu nasıl bir yokluktur nasıl bu kadar kolay yükselebiliyorsunuz bu adamların hayvandan hiç bir farkı yok evrimini tamamlayamamış primatlar döneminden kalmış ucube hepsi
10 Yorumla
+1 yılKızlarım var ve mühendisim diyor.. Ne yapalım? " Aaa tamam sen mühendissin, evlisin de olsun olsun. " diyip boş mu bırakalım?
Abazalıkta level atlıyor ülke.10 YorumlaKıyamet kopana kadar bulmaz
Amerika da çeksen bir şey demezler orası özgür ülke insanları özgür birine zorla bir şey etmediğin sürece çek rahatsız oluyorsa o ayrı kişiden kişiye değişir00 Yorumla
+1 yılYa arkadaşım ben daha hayatım boyunca tek bir kızın fotosunu telinde tasimadim asla.. sonra.. ama bu insanlar genelde p*rno sitelerde paylaşıyorlar sinir oluyorum
00 Yorumla- Gündem konusunda 635 cevap paylaştı.
+1 yılHoşuna gitti diye fotoğraf çekme hakkını kendınde nasıl bulmuş?
İnsanlar gereğinden fazla cesaretli olmaya başladı. Yanımda yapılsa o telefonu ona entegre eder , anal yoldan rontgenını cekerım01 Yorumla- +1 yıl
Yok öyle bişey başlık ilgi çeksin diye konulmuş videoyu izle adam yalvarıyo ne cesareti :D
- Gündem konusunda 741 cevap paylaştı.
+1 yılBir tanesini ibreti alem için meydanda ıslatip hortumla döveceksin ki bir daha olmasın
31 Yorumla
+1 yılValla bizde böyle insanların eşşek sudan gelene kadar dayak yediğinde çekmeyi seviyoruz napalim..😒
30 YorumlaBu p*ştlar yüzünden giyecek bir şey bulamıyoruz cidden allah belalarını versin ya
30 Yorumla- Gündem konusunda 387 cevap paylaştı.
+1 yılBenimde fotomu çekiyordu öküzün biri farkettim elinden tel aldım fırlattım kırıldı galiba😂 canım güya kendini çekiyormuş bende salagim
17 Yorumla- +1 yıl
Zaten kendini cekiyor olsaydi senin agzini burnunu dagitmisti😂sanirim seni cekmis
- +1 yıl
Sildim telefonu vericegimi sandı fırlattım😂😂
- +1 yıl
Ha sen eline aldin gordun yani 😅
- +1 yıl
Attım baskasinada yapmasın iyi yaptim
- +1 yıl
Oh olsun pis abazana. Gönül isterdi ki o telefonu münasip bir tarafına yapıştırmak. Linç etmek
- +1 yıl
@genegeldimmm 😂insanlar baska seylerede olan sinirlerini ondan cikartir 😂
- +1 yıl
@Bladeruner Çıkartsın.
Bunlar nasıl insan ya. Birisi senin karına, eşine, sevgiline böyle bişey yapsa ne hissederdin. İnsanlarda hiç empati duygusu da kalmamış
10 YorumlaGündem konusunda 689 cevap paylaştı. Yahu yalvarınca da insanın merhanetine oynuyor işte. Genö bir kadın ayrıca diz üstü ya bacakta yok ortada. Gerçekten ne hale gelmiş millet böyle. Umarım iyi bir ders olur
00 Yorumla
+1 yılEvet ya bende gördüm cidden irençlesiyor artık bazıları okadar mi kudurdunuz böyleleri direkt idam edilmeli
10 Yorumla- Gündem konusunda 500 cevap paylaştı.
+1 yılMaalesef Ba.. Bu olaylar son bulmaz. Caydırıcı cezalar lazım
20 Yorumla
+1 yılSapık severler ülkedeki mevkisini kaybedip hal ettiği cezayı aldıklarında
22 Yorumla- +1 yıl
+1 yılsavunmaya bak kusacağım ya gerçekten şaka gibi. bunun karısı çocukları ne yapacak şimdi. baban, kocan sapık diye dışlanacaklar yazık değil mi
21 Yorumla- +1 yıl
Her şeyi kadin düşünüyor işte az da erkek düşünse sonu böyle olmayacak. Boşuna demiyorlar 2 düşün 1 söyle ya da 2 düşün 1 yap diye
- Gündem konusunda 350 cevap paylaştı.
+1 yılinsan bazen diyecek söz bulamıyor . hemcinsin böyle bir şey yapması nasıl bir iğrençliktir ya . sokağa hiç çıkmayalım .
00 Yorumla
+1 yılHem eğitim hem toplumsal baskının Cinsellik üzerinde azaltılması gerekiyor. Bir de bunu yapanlar için cezalar arttırılmalı
00 YorumlaGündem konusunda 906 cevap paylaştı. buraya yorum yazan coğu kişi kızları elek gibi süzmüştür bende dahil olmak üzere klavyede show a devam :D
00 Yorumla
+1 yılMk abazaları bu yaratıklar yüzünden oturup bir kızla iki kelam edemiyoruz. Korkmaları ve çekinmeleri çok normal allah yardımcıları olsun
00 Yorumla
+1 yılHalk adaletini kendisi sağlamalı.. onu orada toplumun gözü önünde öldürene kadar döveceksin ki ibret olsun herkese
00 Yorumlavalla ne denir ki bu sapıklara Allah belalarını versin bitmediler ya yeminle bitmediler
10 YorumlaGündem konusunda 714 cevap paylaştı. Twitter de gördüm de çocuğunun eşinin suçu ne keşke ifşalamasardi
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAblamin eski kocası gizlice (dekoltesi) göğüslerim in fotosunu çekmişti yanlislikla olmuş diyip siyrilmisti ama fotoğrafları silmeyi bilgisayara aktardı.
14 Yorumla- +1 yıl
Sen nasil bunlardan haberdar oldun peki
Cevap sahibi+1 yıl@masumgunahkar gördüm telefonda sonra başka Bi gün PC de gördüm
- +1 yıl
Dusun iste abi diyebilecegin en yakinindaki bi insan bile nelere dusunmeye musait bu yuzden karsidaki insan kim olursa olsun sizi baldiz kuzen vesaire degil de bi kadin olarak gorur endisesiyle oyle davranmaniz en mantiklisi😒
Cevap sahibi+1 yıl@masumgunahkar maalesef öyle.
+1 yılİnsanoğlu ne zaman ki alt organıyla üst organını doğru yere yerleştirir, işte o zaman son bulacak
10 Yorumla
+1 yılSapıklığın da anlamı yok ki.
Ne bu yani. Kadınlar otobüste bile gidemeyecek hale geliyor.10 YorumlaÖyle bir yalvarmış ki başına ne geleceğini biliyor. Yanlış olduğunu biliyordum diyor birde garip..
10 Yorumlabunlar şimdilerde türemedi hep vardı
sadece bu kadar yansıtılmıyordu. hiçbir zaman13 Yorumla- +1 yıl
Eskiden böyle manzaralar yoktu ben eskileri bilirim hem eskiler genelde tesettürlü giyinir di
- +1 yıl
Vardı ahlaksz ama şimdiki yeni nesil kadar bol ahlaksz yoktu tek tük vardı ben 2000 leri iyi biliyorum
- Gündem konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılCaydırıcı cezalar gelmediği sürece bunlar devam eder.
00 Yorumla - Devamını Gör (98)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer