İzmir, İstanbul paralı otoyolu zenginler için mi yapıldı?

Son 2 günde 2 defa bu yoldan geçtim.
Yaz günü olmasına rağmen yol bomboş ve olan özel araçların da büyük çoğunluğu lüks segmentte olan pahalı araçlar.
Aklıma doğrudan gelen şu oldu. Zengin olmayan geniş halk kesimlerinin vergileriyle, zengin kesime rahat, konforlu, güvenli yaşam standartları sağlıyoruz.

Peki bu köprüsü ve otoyolu ücretsiz olsa da bütün halk bunu kullansa ne olurdu? Zaten vergilerimizle imalatçı mutahite ödeme yapıyoruz.
Veya gerçekten düşük ücretle geçiş sağlanıp, vergilere bile gerek kalmadan sürümden dolayı finansmanın tamamı buradan ödenebilir.
Hesap bu kadar açıkken neden böyle oluyor da bu devasa yatırımlardan çok büyük oranda zenginler faydalanıyor?
İzmir, İstanbul paralı otoyolu zenginler için mi yapıldı?
İzmir, İstanbul paralı otoyolu zenginler için mi yapıldı?
Cevapla