Sosyal medya yasa düzenlemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

TCK'ya “Sırf halk arasında endişe, korku veya panik yaratmak saikiyle, ülkenin iç ve dış güvenliği, kamu düzeni ve genel sağlığı ile ilgili gerçeğe aykırı bir bilgiyi, kamu barışını bozmaya elverişli şekilde alenen yayan kimse, bir yıldan üç yıla kadar hapis cezasıyla cezalandırılır.” maddesi eklendi. Cumhuriyet gazetesi yazarı Emre Kongar ise bu durum için

"Örneğin, Sağlık Bakanlığı’nın başarısızlığını gizlemek için düşük gösterdiği hasta sayılarının gerçeklerini yayımlamak...

Ya da maaş ve ücretlere düşük zam vermek için, gerçeklerin altında ilan edilen enflasyon oranının doğrusunu yayımlamak...

Bu maddeye göre hapisle cezalandırılabilir.

Özetle, medya ve toplum üzerindeki sansür baskısı bu yasayla, tam seçim öncesinde, iyice artırılıyor." diyor.

Peki siz olumlu yoksa olumsuz mu buluyorsunuz? Emre Kongar'ın ilgili yazısı için tıklayın
Olumlu
Olumsuz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sosyal medya yasa düzenlemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla