Ülkede son 48 saatte yaşanan iğrençlikler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Dokunsalar ağlarım gerçekten her yıl daha ne kadar kötü olabilir diyoruz daha da kötüsü geliyor hem ekonomik olarak çöküşteyiz hem ahlak olarak kusmak istiyorum gerçekten güzel ülkemin güzel insanları bunu yaşamayı hak etmiyor ya etmiyor arkadaş sizin bu konuda görüşünüz ne?
Ülkede son 48 saatte yaşanan iğrençlikler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla