Bu kez Antalya'da yol ortasında çıplak yürüyen kadın ve çocuk! Ne düşünüyorsunuz?


Bebek Sahilindeki olaydan sonra Antalya'da bir kadın ve küçük çocuğun caddede çıplak şekilde yürümesi dikkat çekti.
Bu kez Antalyada yol ortasında çıplak yürüyen kadın ve çocuk! Ne düşünüyorsunuz?
Video ve sansürsüz görselleri burada paylaşmak yasak olduğu için Twitter'da arama kısmına Manavgat yazıp ulaşabilirsiniz.
Bu kadın neyin kafasını yaşıyor? Bebekteki olaydan sonra bir de bu.
Bu kez Antalya'da yol ortasında çıplak yürüyen kadın ve çocuk! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla