Eskişehir, Odunpazarı'nda CİMER'e gelen şikayet üzerine yoganın yasaklanmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Eskişehir'de şok bir yasak daha! Yoga yapmaları engellendiEskişehir Odunpazarı ilçesi Vişnelik Mahallesi'ndeki Dede Korkut Parkı'nda yoga yapanlar Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER)'e şikayet edildi. Emniyet güçleri yoga yapan kadınlara müdahale ederek yoga yapmalarını engelledi.
Eskişehir, Odunpazarında CİMERe gelen şikayet üzerine yoganın yasaklanmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Odunpazari belediye baskani "Eskişehir Valiliğinin sorumluluğundaki Dede Korkut Parkında yoga yapanlar Cimer’e şikayet edilmiş. Güvenlik görevlisi yoga yapanları engellemiş. Bu da mı yasak oldu? Gerekçeniz ne? Siz şaka mısınız? Değerli arkadaşlar, tüm parklarımız sizindir. Özgürce yoga yapabilirsiniz. İstediğiniz parkımızı kullanabilirsiniz. Kimseden çekinmeyin. Bir ihtiyacınız olursa söyleyin. Spor İşleri Müdürlüğümüz temin eder. Sizleri ziyarete geleceğim. Çok sevgiler, selamlar." sözleriyle duruma sitemini ve desteğini verdi.

https://www.google.com/amp/s/www.eskisehirekspres.net/eskisehirde-sok-bir-yasak-daha-yoga-yapmalari-engellendi/amp
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu süper soru yaparken keşke "yorgan"ı "Yoga" diye düzeltseydiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruya gelip, gizli hakkını kullanarak kimse bir grup ya da kişiler hakkında hakarette bulunamaz.
Bu hak bunun için sizlere verilmedi. Söyleyeceklerinizi edebinizle söyleyin.

Yorumda bulunan arkadaşlara da teşekkürler.
Eskişehir, Odunpazarı'nda CİMER'e gelen şikayet üzerine yoganın yasaklanmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Cevapla