
https://www.mynet.com/ikram-edilen-pogacayi-yedi-hayatinin-sokunu-yasadi-gozlerimi-actigimda-110106957514

Bir kadın olarak dışarıda ikram edilen yiyecekleri almaya karşıyım, erkekler de dikkat etmeli. Çok kötü zihniyetli insanlar var, bu kişinin sadece malına zarar gelmiş. Çok şükür ki canına zarar vermemişler.
Yazik olmuş adama..
Kimseye güven kalmamış bu zaman da,
Yanımızda oturan bizimle seyahat eden kişiden bile artık kuşku duyacak bir zaman diliminde yaşıyorsak bu hayatta kime güveneceğiz o halde..
Polis memuru gibi GBT sorgulaması mı yapacağiz yolculukta birisi yanımıza oturunca..
Dur önce bir bakayım, GBT sicilin temiz çıkarsa gel yanıma oturmu diyeceğiz seyahat sırasında insanlara 🤣
Kendimden beklerim öyle bir şey yolculukta poğaça veren biri olsa alt tarafı poğaça diyebilecek ve sadece poğaça diyip o an hayır demeyecek olabilirim.
Ama artık poğaçalardan da korkmak lazım demek ki
😂Allahtan ayva yememiş
Manşeti atarken aklıma benim de öyle geldi 😂
Cevap
5Cevap
Hayır yemem
Aslında kimseden bir şey almayı sevmem ama poğaçaya kimse hayır diyemez ki. Demekki almamalıyız bunu gördük bu ne ya, kahkaha da tuttu şimdi ne olacak🤣😅
Nezaketen alırım ama yemem kenara koyarım midemi bahane ederim
Beni bir gülme tuttu istemsiz 🤣🤣🤣
Yolda bir şey yiyemem ben. 😃
İyi ki sadece parayıkaybetmiş😆
Yemem ya insanlk ölmüş
yememeye tercih ediyorum
Teşekkür ederim ama almam ikram edileni
hayır kesinlikle yemem..
Yemem su bile almam
Yabacılardan yiyecek ve içecek almam.
Yemem jxjxjxjx
Yemem
Tanıdıksa yerim. Yabancılardan bir şey yemem.
Hayır yemem
Yemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?