Taliban "Gereksiz" diyerek İnsan Hakları Komisyonu'nu kapatmış. Sence, bizde hangi kurumlar gereksiz?

Nakit sıkıntısı çeken Taliban rejimi 500 milyon dolarlık bütçe açığıyla karşı karşıya kalınca bazı kurumları kapatmış. Bunlardan biri de İnsan Hakları Komisyonu'ymuş. Çok manidar. :D
Bence Tarım Bakanlığı gereksiz. Zaten ülkede tarım kalmadı. 😢
Taliban "Gereksiz" diyerek İnsan Hakları Komisyonu'nu kapatmış. Sence, bizde hangi kurumlar gereksiz?
Cevapla