Hava 12 derece gözüküp nasıl bu kadar soğuk oluyor?

bir de ben regl öncesi dönemdeyim ekstra üşüyorum. neyse asıl soru şu: İstanbul'da hava kaç derece görünürse görünsün hissedilen hep daha düşük oluyor. mesela kış boyunca eksilere pek düşmedi ama hissedilen hep eksilerde idi. Bunun nedeni nedir acaba. Kuzey şehri olması filan mı?
Güncellemeler
+1 yıl
ya da iklim ni değişik burada nedir
Hava 12 derece gözüküp nasıl bu kadar soğuk oluyor?
Cevapla