bir de ben regl öncesi dönemdeyim ekstra üşüyorum. neyse asıl soru şu: İstanbul'da hava kaç derece görünürse görünsün hissedilen hep daha düşük oluyor. mesela kış boyunca eksilere pek düşmedi ama hissedilen hep eksilerde idi. Bunun nedeni nedir acaba. Kuzey şehri olması filan mı?
Güncellemeler
+1 yıl
ya da iklim ni değişik burada nedir
Hava 12 derece gözüküp nasıl bu kadar soğuk oluyor?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
12 derece çok sıcak değil evler daha tam ısınmadı ama dışarlar güneş alan yerler sıcak.
Havadaki nem yüzünden. İstanbul çok nemli havaya sahip.
Bencede kuzey şehrinden kaynaklanıyor ben baya üşüdüm bu sene ya
12 derece sıcak mı 🤭 🤣
değil ama sanki daha soğuk
Neresindesin istanbulun
dün zorr du