İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, TGRT Haber'de canlı yayında gündeme dair önemli açıklamalar yaptı. Göçle ilgili '1 milyon gönüllü geri dönüş' projesinin detaylarını açıklayan Bakan Soylu, "4 merkezde 13 proje hazırladık. 40, 60 ve 80 metrekarelik evler planlanıyor. 1 milyon Suriyeli'ye briket ev hazırlıyoruz. Bu evlerin finansmanı uluslararası yardım kuruluşlarından sağlanıyor. Yaşam, alanları, tarım alanları, sosyal donatı alanları yapılacak" dedi. 'Provokasyonların nedeni 2023 seçimleri' diyen Soylu, sosyal medyadaki paylaşımların hepsinin bir merkezden yönetildiğini söyledi. Balkan Soylu, İstanbul'a sığınmacı alınmadığını da vurguladı. 3 otoyolda hız limitinin arttırılacağını da söyleyen Bakan Soylu, Kuzey Marmara, İstanbul- İzmir ve Ankara - Niğde otoyolunda üst sınırın saatte 140 km'ye çıkarılacağını duyurdu.
Süleyman Soylu, "Provokasyonların nedeni 2023 seçimleri." dedi! AKP'ye oy verecek misin?
Hiç oy vermedim bunlara çok şükür. Artık oy alamayacakları için suriyelileri afkanları oakileri doldurdular çatır çatır ülke vatandaşlığı veriyorlar. Ülkenin anasını ağlattılar sıra başka bişey yapmaya geldi. Tarih bu insanları başa getirip pişman olmayıp hala oy verenleri affetmeyecek. Ben hakkımı helal etmiyorum.
Bu zamana kadar vermedim ama bu yüzde 50 yüzünden ülke talan edildi parsel parsel satıldı tüyü bitmemiş yetimin hakkı yendi dinnnarkozu altında milleti yine kaşidilar. Kime sorsan ben vermedim. diyor ama sonuç ortada onlar yüzünden bu zamana kadar tabiri caizse opulduk bu seçimlerde gidip ben vereceğim oy bu seferde benim. yuzumden olsun...
Şu an ülkede ekonomi berbat ve daha kotuye gidiyor tamam ama bunlar gidince yerine gelen 6 lı masa ne kadar dayanabilir Şu an bile catırdıyor diyelim secildiler İstanbul'da vaad edilenlerin hangisini yaptı ki Şu an vaat edilenleri yapacaklar yani olay iyi bulmak degil kotunun iyisini secmekte
akp 'ye oy vereceklerin akli yok bence ulkeyi ne hale getirdiler millet perisan ekonomi berbat isiszlik pahalilik enflasyon tavan yapmis hala akp'ye oy veren olursa gercekten insanlar kor ya da mal
Evet vereceğim asgari ücret 4250 oldu çünkü. Özellikle sondaki 250 çok değerli tam kupon parası. Banko 3 maç seçip basacam. Her ay böyle yaparsam hesaplamalarıma göre 65 yaşında araba alabiliyorum. Kuponlar tutmazsa kalacak yer bakacam kendime.
Doğru. Ama kendilerinin de son kurtuluşunun da 2023 seçimleri olduğunu biliyor. Biz onlardan kurtulmak için, onlar da bu saltanatın devamı için 2023'ü heyecanla bekliyoruz.
Öyle bişey yaparsam beni çek vur Güdümlü füze at üstüme Akapeye oy vereni Allah bildiği gibi yapsın Evren bildiği gibi yapsın Budha bahomet kim neye inanıyosa artık ne diyim
''Süleyman SOYLU'' diye yazılır. ''ADAM'' diye okunur. Gelmiş geçmiş en iyi bakanımız hakkında yapılan haksız yorumların hiç birine katılmıyorum. ADAM tüm terör örgütlerinin kökünü kazıyor, ülkenin güvenliği için gece-gündüz çalışıyor, operasyon yapan askerlerimizi ziyaret ediyor. Bu site üyelerinin çoğu da sırf ERDOĞAN düşmanlığından ve de iman yoksunluğundan Sayın Bakanımız'a saldırıda bulunuyorlar. Batsın sizin REİS düşmanlığınız.
Soylu birazda haddini bilse... makamına yakışır şekilde üslup takınsa.. Bu ülke ne sadece soylunun nede AKP lilerin.. Bu ülke tc kimliği taşıyan herkesin... iktidar olmak kişiliklere hararet etme hakkı vermiyor kimseye... sakın vatan hainliği gibi bir cevapla gelme... çünkü vatan hainlerini 15 Temmuz öncesi kapıları açıp feraha ulaştıranları hepiniz biliyorsunuz... sonrasıda mslum zaten... fiyasko
Keşke birazcık kuran ı kerimin ayetlerine riayet etselerde memleketimizde aç açıkta kimse kalmasa.. keşke sadece medyada gördüklerinize değilde olayın içine girip birebir yaşasanız... ama bu fanatizminiz karşınızdaki insanların fikirlerine saygı duymayı da unutturuyor sizlere
Konuyu hangi ara putpereslige getirdin yaaa... daha arada fetö falan olacaktı... bitsin bu hasret falan.. onlara nooldu... el ele kol kola gezerken iyiydii... kaybol cahil cühela. fanatik bebe... Önce Allah için saygılı ve doğru konuşmayı öğren... trollüğün sonu yok
Madem bu kadar islam düşünüyorsun ne diye mayo bikini poz veriyorsun, nerede senin muslumanligin , git suriyeli erkeklerle evlen sen , senin gibiler icin getirdiler
Asla, hele bu bitmeyen mülteci konusu asla asla asla, zamları konuşmaya bile gerek yok, bunlardan bir halt olmaz, artık yemiyor halk boşuna konuşmasinlar bir an evvel koltuğu boşaltsinlar yeter
Bunlar ceplerini doldurmak icin ulkeye siginmaci multeci aldilar olan bize oldu baska aciklamasi yok
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bu ülkeyi Arabistan'a çevirenler bir gün tarih önünde mutlaka hesap verecek. Sayın Bakan İstanbul Aksaray'ı hiç görmedi galiba. Türkçe işletme tabelası yok şu an..