Türkiye Amerikan mandasında olsaydı yaşam nasıl olurdu?

Türkiye AMERİKAN MANDASINDA olsaydı yaşam nasıl olurdu? Bence:
Paramız türk doları olurdu. 1 türk doları 0,55 abd doları. Asgari ücret 3.055 türk doları olurdu.
Nüfusumuz 36 milyon olurdu.
Ekonomi 1.3 trilyon ile 1.5 trilyon dolar arası olurdu.
Resmi dil ing-türkçe olurdu
Başkent İstanbul olurdu. Sizce nasıl olurdu?
Türkiye Amerikan mandasında olsaydı yaşam nasıl olurdu?
Cevapla