Pakistanlı göçmenin itirafı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Pakistanlı göçmenin itirafı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Mohammad Ayyub ismi ile Twitter’dan bir hesap açan Pakistanlı; “Atatürk’ten ve laiklikten nefret ediyorum” yazarak silahlı fotoğrafını paylaştı. Ayyub, paylaştığı bir Tweet’in altına, “Maşallah bugün Antalya’ya Pakistan’dan yeni bir silah kaçırdı. Cihat tek bir kafir kalıncaya kadar devam eder” yazdı altına da bir kişinin silahlı fotoğrafını ekledi. “Pakistan makamlarından Pakistan vatandaşlarının Türkiye’ye vizesiz girişine izin vermelerini talep ediyorum. Herhangi bir İslam ülkesinde yaşamak bizim doğuştan hakkımızdır” diyen Ayyub, hesabından paylaştığı bir videonun altına “Bu güzel ülkeye daha fazla Pakistanlı gelmeli. Her Pakistanlı Türkiye’ye vizesiz gelip kalıcı olarak yerleşmek için bu videoyu izlemeli”
Güncellemeler
+1 yıl
Demek ki bir amaç için buraya getiriliyorlar.
Pakistanlı göçmenin itirafı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla