
https://www.sondakika.com/haber/haber-sokakta-yururken-kopek-ordusunun-saldirisina-14908538/

Ya kanka ben köpeklerden korkuyorum Bunu ifade etmeye de korkuyorum. Yani köpeklerden korkuyorum diye Cani falan ilan ediliyorum Ben anlamıyorum bu hayvanseverleri. Tamam ben de hayvana zarar gelsin istemiyorum ben de onların sağlıklı yaşamalarını mutlu yaşamalarını istiyorum aç kalmamalarmı istiyorum sularını içmelerini istiyorum ama korkuyorum ya. Bir şeyden korkmak çekinmek çok insani bir şey değil mi? Ama bunu ifade etmekten korkuyorum ya. Neymiş hayvandan korkan gitsin tedavi olsunmuş falan filan asıl siz tedavi olun. Her şey kendinize göre düşünüyorsunuz her şeyi kendinize göre istiyorsunuz diğer insanlara bir saygınız yok yükseldim soruyu görünce kusura bakma
Yaşadığım yerde bir sürü köpek var. İlk başlarda aşırı derecede havlıyorlardu ve yanına yaklaşamıyordum. Hala bir kaçı beni sevmez onların bulunduğu bölgeden geçerken yine korkutmak istiyorlar. Bana saldırmasın diye mama koyarak hedefinin mama olmasını sağlıyorum. Beni sevmemesinin sebebi kapının önündeki köpekleri sevdiğim için sanırım onların kokusunu alıyorlar
Ben köpeğimi gezdirirken benide korkuttu benim kocaman köpeğimvar Golden arkama saklandı ben kovaaldim biraz korktum
Teşekkür ederim
Onlar her kese saldırmıyor bunu bilelim çünkü onlar hayvan sevmeyen ve kötü davrananları çok iyi hissederler.
@birdost69 Bebekle oyun oynamış demekki yoksa parcalardi bebeği.
@birdost69 Ben çok kaldım onlarla baş başa merak etme.. En tehikeli hayvan insandır en iyi öğrendiğim şey bu..
@birdost69 Hayvanları kudurtan insan denen canavar yaratıktır.
Cevap
14Cevap
Korktugunu belli etmemelisin. Saldirmaya karar verdilerse uzerlerine koşuyor gibi yap yere egil tas alir gibi yap. Mucadeleci oldugunu anlayinca birakirlar. Ama baktin hic olmuyor en yakin gordugun yere kaç ama yakınsa kaç yakin degilse senden neredeyse 2.5 kat hizli kosabileceklerinj unutma ve hemen de yorulmazlar. Çevrende bildugun seyleri kullan ozellikle kadinlar çantalarini siper edebilir yaninda parfum vs varsa kullanabilir hatta deodorant varsa cakmakla ates puskurtebilir bazi arkadaslara saka gelicek ama fantezi meselesi ben olsam denerim yani
Korkuyorum bu şekilde bir arada olduklarında. Mümkünse çok erken saatlerde bir yere çıkmıyorum. Sabahın erken saatlerinde bir köpek çetesi de bizim sokaktan geçiyor. Anlayamıyorum, normal saatte hiçbirini görmüyorum. Nerede toplanıp geliyor 8-10 köpek bir araya çözemedim. Belediye önlem almalı ama barınak şartları da kötü. Şikayetler çoğaldımi zehirleme vakaları duyuluyor. Ne yapılsa bilemedim yahu!
Bu benim de başıma geldi. İşten çıkmıştım, elimde de bi ekmek vardı, 2,3 köpek vardı yolda şansıma!! bi köpek geldi baya yakınıma ben de ekmeğin ucundan koparıp uzağa attım sonra hemen koşa koşa bi kafeye girdim, bi çocuk köpekleri kovaladı öyle uzaklaştım korkuyla eve gittim. Artık tehlikeli bir hal aldı bu durum. Mama bulundurmakla çözülmez. 20 köpeğe nasıl mama bulundurcaz? Açık ve net bir şekilde sorumluluk almıyoruz diyolar.
Korkusunu belli etmiş demek saldırmışlar köpek senin korkup korkmadığından çok iyi anlıyor ben bir ara yoldan giderken sürü sürü köpekler yanımdan geçti boyum kadardı hepsi ürkütücü başta korktum ama derin nefes alıp korkumu belli ettirmemeye çalıştım yani saldiracaksa bile elime taş ne varsa alıp atarım korkmam asla bir köpekten onu geçtim 2 ayaklı itlerden şüphem var onlar saldırabilir.
Gerçekten şehir sokakları safari gibi oldu. Saldırı anında kaçmak yerine durmak daha iyidir. Dik durarak iki bacak arası mesafesini iki karşı açık tutarak köpeğe karşı durun ama gözlerine uzun süre bakmamayı düşünün. Bazı sokak köpekleri ısırmaya kalksa da ısırmıyor. Sadece korkuları anladığında havlıyorlar. Köpeklerin bir an önce toplanıp barınaklara alınması lazım. Çoklu köpek saldırısında asla arkanıza bakmayın ve devam edin. Bu hafta bende uğradım ama köpekten korkmadığım için sorun olmadı. Bir defa da kuyruktan tutup canım sıkkın anima denk gelmişti. Yolun ortasına vurmuştum köpeği. 😃
Belediye ye kaç kere yazdım hiç bir şey yapimadilar bu yüzden belediye seçimlerinde CHP ye oy vermek istemiyorum
Cebimde bıçak olur genelde, bizim mahalle içlerinde de köpek kalabalığı var böyle üstüme gelirlerse üstlerine giderim. fakat şunu ekleyim bu köpekler toplanmalı bu kaç can yakmalari
Şimdi burada Köpeği Suclayanlar Kapasin Boş çenesini Ceksin gitsin Devlet Bi kere Hayvanlara baksa Vatandaş sevgi ilgi gösterse Kolay kolay saldırmaz ama sokakta Görüyorum Hayvanları umursayan Yok maalesef he seven bakanlar Var Allah onlardan razı olsun Tabiki de Ama hayvana şiddet Sadece suçu onda aramak Şeref (sizlik tir
Hiç bi şey sakin kalırım ve yürürüm köpeğim vardı 3 5 köpekle karşı karşıya gelince arkama saklanırdı bende bazen kucağıma alırdım
Yolumu değiştiriyorum. Ben kediden bile korkarım köpekten neden korkmayım.😂
Sadece 1 kere saldırdı onda da kaçmadım gelıp kokladı bastı gitti
Koşarım, uyumadığı sürece yolumu bile değiştiririm , öyle bir korku
Hiçbişey yapmadan aralarından geçip gidiyorum.
Onlarla korktuğumu belli etmeden.
saygı duyuyorum ve yolumu değiştiriyorum akjndjkfdş
Bu şarkıyı açıyorum telefonumdan son ses.
Köpekler bu şarkıyı duyunca saldırmaktan vazgeçip uysallaşıyorlar hemen
Kalabalıksa yolumu değiştiriyorum değilse bir şey olmaz.
Köpeklerden çok korkarım
Üstüne yürüyün artistlik yapanın lider olduğunuzu hissettirin sorun çözülsun yüz köpekte bile işe yarar
Bu köpekleri toplayıp şehirlerden uzaklaştırmaları lazım
Köpekler den korkmuyorum isterse ordu gibi çoğalıp gelsinler
Yolumu değiştiriyorum bshdhbdjs
Zaten sinir küpüyüm tekme tokat dalarım acımam
Son hızımla kaçıyorum
Kıtmirin selamı var diyorum😄
Selam verip uzaklaşıyorum ndjdjd
El Fatiha
Cakmak yakarim
Yetkililer haklı
Korktuğumu belli etmiyorum
Silahla kendimi kolluyorum
Adam parçalayan mamayla mı sakinlesecek
selam veriyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?