
https://www.haberler.com/yasam/annesinin-karnindan-yeni-cikan-buzagin-14905277-haberi/
https://www.sondakika.com/haber/haber-yeni-dogan-buzagin-kafasindaki-rakam-gorenleri-14905306/

ama çok tatlı duruyor yaa
ayrıca sayılara anlam yüklemedim bu uğur getiriyor filan gibi
Cevap
10Cevap
Mucizelerle dolu hayat. Her doğum mucize. 7 rakamıyla doğması bana ilginç gelmedi. Nedendir bilmem ama ben de 8 severim. Şekli güzel filan.
Benim tüm okul hayatımda okul numaralarımda hep 3 ve 5 numaraları vardı.. O nedenle bu iki sayıyı uğurlu görürüm
yaşam sayim 4 muş bu siteden bi arkadasim ogretmisti
hatta kafamda 4 yaziyor
süphanallah ateistleri bunu açıklamaya davet ediyorum
Ne yedirdilerse artık hayvancağıza. Bi de Allah derse 🤔
insanlar abartmayı anlam yüklemeyi seviyor xkskxsk saçma
Uğurlu sayım; 8
günüm; Perşembe
rengim; kırmızı ))
Biri şunlara Kuran da 7 nin böyle yazılmadığını söylesin lütfen.
Eig hak ediyorsunuz
7 Harry Potter'la sembolleştiği için sanırım 7 favorim
Belki C. ronaldo hayranidir sahibi cr7
Uğurlu sayım yok. Öyle hurafelere inanmam hiç 😊
2 ama pek bi uğurunu göremedik
Doğuştan Cristiano Ronaldo hayranı
Uğurlu sayım yok görsel çok şirin,🤗
Sayilara hic anlam yuklemedim bu zamana kadar
Bir ugru yok olmasa da 9
16, birinin doğum gününden geliyor.16 Eylül den.
Uğurlu gelen her sayı
Ülkemizin Hindistan olmadığına şükredelim biz..
2 çünkü 2. cocugum ben
Her b*ku abartın zaten
Bişeylere anlam katma seviyem 🤦🏼♀️
Sanki 5 ugurluymus gibi
Dokuz
8 dır benim ki
7ydi artık 4
13 asko
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar