
https://www.milligazete.com.tr/haber/10074096/akpli-baskandan-depremzedeye-skandal-soz-evinde-dusakabin-mi-vardi

Duşa kabinleri akepe içat ettiği için bakanın bu soruyu sorması normal.
Ayrıca o insanlar yıllarca sağ görüşe oy verdiler bu gün bu muameleyi görmeyi hak ediyorlar.
Yoğdu, hiçbir şeyimiz yoğdu!
Cevap
5Cevap
çok kabalar hiçbiri şaşırtmıyo bunların ne fena. yok bu arada :D camları eksik ljafhsdlkjfhsdf yarım olarak var evet
akp öncesi ne duş vardı ne banyo,
çayda çimiyorduk...
ama bu elazığ a çok iyi oluyor o ayrı konu
Böyle başkan müsveddelerin konuşma şekline acayip uyuz oluyorum. 😠
Bıktım artık bu zihniyetten.
sayın erdoğan bu tipleri nasıl aday gösterip koltuğa oturtuyor çok şaşırıyorum ::) kendisi bile bunlarla çok konusmuyordur
Bunları duymak görmek istemiyorum artik.
Elazig milletine iyi olmuş. oy vermeye devam etsinler
Ulan beyin israfı oksijen israfisiniz
Evet var
Zenginmişiz 🤪
Duşakabinim de var küvetim de.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?