
https://www.mynet.com/ogretmene-yasak--kucuk-cocuklara-egitim-veremeyecek-190101267467

Neresinden tutsak elimizde kalacak bir durum. Yani bu kişinin çocuklar üzerinde korkutucu bir etkisi var mı bununla ilgili bir çalışma var mı bilmiyorum o yüzden bir şey diyemeyeceğim. Bir yandan belki cidden korkutucudur diye düşünüyorum bir diğer yandan belki cidden çok iyi bir öğretmen ve önyargılar yüzünden mesleğini yapamıyor. Kesinlikle üzerinde çalışma yapılması gereken bir durum.
O kadar uç örneklerle haberler gerçekleştiriyorlar ki aklım almıyor. Resmen bu haber üzerinden dövme yaptırmayın algısı yaratılmış. Ya şimdi karşımıza bu tip bir ucube çıkarsa herhalde bir zahmet çocukların önüne koymasınlar zira ben çocuk olsam altıma s*çardım. Fakat göze hoş görünen ve gayet vücut üzerinde şık duran bir sürü dövme çeşidi ve bunu uygulayan insanlar var. Bu insanların herhangi bir sektörde işe alınmamasını tasvip etmem.
Bu resimdeki gibi bir dövmesi varsa tabiki ders vermemeli. Bunu gören küçük çocukların psikolojisini düşünmek lazım. Travma geçirebilir bi ömür etkilerini cekebilirler. Okula gitmek istemeye bilirler. Çocuklar için çok korkutucu bir görüntü bu
Gerçekten de katılıyorum çok doğru bir yorum bende öyle söylesem bazı insanlar yanlış buluyorlarmis teşekkürler katılıyorum
@Denizkraliçesi teşekkürler. Sağlıklı düşünebilen bir insan bu fotoğrafa bakıp neden böyle bir karar alındığını anlar bence
Hahahahahahahaha haklısın.
Bişey değil gerçekten de doğru valla ben öğrenci olmasam bile korktum öğrenciler hayli hayli korkar ya ama bazı insanlar anlamıyorlar işte
Kimsenin dövmesine, piercingine vs. karışılmaması taraftarıyım kişinin tercihidir derim ama bu arkadaşta dozunu baya kaçırmış olmamış bence mantıklı verilmiş bir karar.
Cevap
5Cevap
Gizli "Dövme" yaptırırsa verebilir.
Ama eğer ki gizli değil de, açık alenen görünen bir bölgeye "Dövme" yaptırırsa bu durum ögretmenin eğitim kariyerinde hoş ve etik durmaz.
"Şahsi Fikrim"
Neden yasaklandigini anlamiyirum ogretmenin is hayatindan baska hayati da var ozel hayatina mudahele etmek olarak gelmiyo mu size de bana mi oyle geliyo bu adama/jadına senin hayatin sadece ogretmenlik bunun disina cikamazsin bundan baska hayatin olmiycak demekten farki ne ki?
@Rauftamer okudum adamin dovmelerinin fazla oldugunu dusunuyorum fakat diyanete bagli kurumlar cocuk taciz ederken bidaha olmaz diyip islerine devam edebiliyolar bence sacma alakasiz deme biri dis gorunusu (fazla oldugunu dusunuyorum ama o kisinin kendi ozgurlugu) digeri kisinin ahlaksizligi ben mantikli bulmuyorum acikcasi
Dövme kapalıysa sorun yok ama bende alalen yapılan açık dönemlere karşıyım. Eğitimci olmanın gereği de vardır.
Öğretmenliğe yakışmıyor bence sonucta öğrenciler orada sadece matematik Türkçe öğrenmiyor, öğreticinin neyi nasıl yansıttııda önemli
Bence görünen yerde mesai saatleri içerisinde dövme / küpe / piercing olmamalı. Mesai saati dışında ne takarsa taksın.
Haberin detayini okuyunca bu öğretmene verilen cezayı doğru buldum. Mnyakligin alemi yok. Herşeyin bir sınırı var.
Şu resimdeki gibiyse bilemedim çocuklar gerçekten korkabilir ama görevden almak yerine görev değişimi düşünülebilirmiş tabi
gozleri daha korkunc bence lenslerden yargilansin😐
Yani ben de bakınca ürktüm yani. Tamam dövmesj olabilir. Ama bu cidden ürkütücü. Doğru karar bence.
Resimdeki kişi ise sıradan bir dövme değil bence. Yine de tarafsızım
Görünen yerinde var olanlar evet çocuklara kötü örnek oluyorlar çünkü
Bence evet çünkü öğretmenlik hayatı bunu gerektirir çocuklar için herşeyi yapabilmek bizim öğretmenimizin öyleydi geç giderdi ne soylesek bize yardımcı olurdu herseyimiz de en büyük destekcimizde. Kendim de öğretmenlik okuyorum ve inşallah hayatımı öğrencilerime bagislayacagim
Hanım efendi o cocuklar sizin sçocuklariniz degil öğrenciniz bu birinci bir diğer konu okulun son ders bitiş zili caldiginda kendisiniz tahtaya şarja takın o zaman ogrenciler eve gittikten sonra sizin is hayatiniz bitmis kendi hayatiniz asil size ait olan hayat baslar bu sizin tercihleriniz ve isteginiz yonunde ilerler iyice dusunmenizi tavsiye ederim madem ÇOCUKLARINİZDAN ibaret hayatiniz evinizi secerken öğrencilerinize sorun es de secerken onlara sorun sonuçta size ait degil onlara ait ya
Siz benim hayatımı nasıl yaşadığımı nereden bileceksiniz ki onları öğrencilerimi sevmek onlara her konuda ev seçerken yemek yaparken ev temizlerken bişey alırken onlara sorucagim anlamına mı gelir lütfen ya yapmayın her konuya burnunuzu sokmayın evet öğrencilerimi çok seviyorum ve onlar la çok iyi vakit geçiriyorum ben sizinle aynı düşünceye sahip olmak zorunda değilim bu bir öte yandan da dinimiz bile dövme ye karsiyken sen çocukların önünde yüzün gözün dövme onlar senin dovmelerine bakıyor sen onlara bişey anlatmaya çalışıyorsun ne saçma o yüzden sizin dusunceleriniz sizi ilgilendirir görüşümu sevmeseniz bile saygı duymanızı dilerim
Siz de benimkine saygi duyun umursamazda yorumda bulundunuz ve ben bi ogretmenin ogrencilerden baska hayati oldugunu savunurken siz benim fikrimi degersizlestirmek adina ugrastiniz simdi de benim hayatimi bilemezsiniz diyorsunuz konuyu duyguya veya duyara getirmeyin burnumu soktugumu da iddia etmeyin sizin sacma sapan hayatini benim gram umrumda degil fikir alinip verilen ve soeulan bi ortamda bulundugunuzu unutum bana sacma ithamlarda bulunmayin iyi geceler dilerim ve tekrar ederim ki ogrencileriniz sizin cocuklariniz degildir sevgi bir yere kadar siniriniz olmali goruyorum ki sizin yok
Size saygım sonsuz sizin görüşünüz de benim umrumda değil o yüzden kendi hayatım nasıl yaşamak istersem öğrencilerime nasıl davranmak istersem onu kendim bilirim ben dövme yaptırmadım bu zamana kadar su saatten sonra da yaptirmam size saçma ithamda bulunan da yok zaten benim sevgi sinirimla da işiniz olmasın zaten size de iyi geceler pozitiv bir gün ve ömür dilerim hadi bana eyvallah
Bu aksi kisiliginizi gormezden gelicem benimle tartismak istiyorsaniz tartisabilirsiniz nazikmis gibi davranmaniza hic lüzum yok ama unutmayin ki sizin sevgi siniriniz da umrumda degil ve inanin bana isinizde iyi olabilirsiniz ama okumaniz iyi degil size dovme yaptirim dedigim olmadi yaptiricakmksiniz dedigimde olmadi hele dinen onemini veya gerekliligini de sorgulamadim goruyorum ki insanlarin fikirlerini deger verip duzgunce okumuyorsunuz bile
Evet olabilir siz çok iyi görüşlü bir insansınız ya tüm toplum için yeter de artar bile benim insanlara nazikmis gibi görünme gibi çabamda yok zaten okumamla da işiniz olmasın yani mümkünse benim görüşlerime yorum yapmayın yeter ben yaticam siz insan gibi her insanın farklı düşüncelerinin olduğunu önemseyen birisi olsaydınız fikrinize mutlaka değer verilirdi ama sizin değer vermediginiz bir fikirdeki insan olarak benim de sizin fikrinize değer vermemi beklemeyin lütfen hadi şimdi size de tatlı rüyalar
San ne kardeşim ne yapacağımı sana mı soracağım
Sen rahatlık vermedin ya hadi iyi günler bana bişey yazma kardeşim senden hiç bir şekilde cevap beklemiyorum hadi eyvallah
verebilmeli... dövmeyle ne alakası var ki ya saçmalıyolar ha.
@Rauftamer zaten 6yaşından küçüklereymiş :d dediğime geliyo eğitim verebiliyomuş işte
Öğretmen görseldeki kişi mi?
evet :)
Görseli görmeden haksızlık diye düşündüm ama şimdi görseli görünce bir düşündüm açıkçası
Benim atatürk dçvmeli inglizce hocam vardı bi zararı yoktu dövmeyle ne alakası var ayrıca saçma
İsabet olmuş öğrenciye örnek oluyor çünkü
Gerçekten kötü örnek ama şimdi çocuklarda bile dövme ne gerek var ya
Bu kadarda kısıtlama olmax
dövme seven biri olarak saçmalık buluyorum..
saçma sapan şeyler yapıyorlar
Ders verebilir tabi. Çok saçma yasak olmuş
Öğrencilerin dikkatini dağıtır, güzel.
Biraz komik olmuş, ne alaka ki
Fotoğraftaki çok aşırı derecede ben bile korktum
Kötü örnek
Ne alakaaaa?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?