
https://www.mynet.com/liseli-kizlar-sokak-ortasinda-kavga-etti-ortalik-savas-alanina-dondu-110106945958



İki kişi konuşurken üçüncü kişiye tamam düşer diye bir sözümüz var. Başıma bela almak istemem doğrusu ne halleri varsa görsünler, can ciğer kuzu sarması olurlarken iyiydi de kavga edince mi kötü oldular. Zaten güçsüzüm, kendime hayrım yok kavgayı nasıl ayırayım?
Mk Sultanbeylisinin kamera kayıtları bile kalitesiz.
Liseli kız saçmalamaları. Türk kızlarının viyaklamalarından irrite oluyorum valla keşke biri hepsini sıra dayağına çekseymiş.
Ayrıca, sanırım bunlar hep Türk. Sultanbeyli'nde o kadar Türk nereden birbirini bulmuş da kavga edebilmiş normalde hep arap oralar. Hatta Sancaktepe taraflarında Türkçe konuşulmuyor resmen.
Ben her zaman erkek kavgasından korkarım.
Çünkü erkek kavgasının sonu bazen üzücü ve ölümcül bitebiliyor.
Kadın kavgası görünce durur izlerim.
En fazla saç, baş yolarlar içlerindeki enerjiyi ve stresi atarlar birbirlerine ölümcül zararlar vermezler.
Araya girmem arada kalırsam dayağı ben yerim 🤣
Hayatımda hiç kavga etmediğim için bana kavga eden insanlar hep ilginç gelmiştir yorumsuzum.
Cevap
21Cevap
tanıdığım kişilerse belki ama genelde karışmam, görmezden gelirim. çoook önemsediğim tipler olması lazım.
Çok komik yaa😅 olayın çıkış noktası kesin erkek kavgasıdır yemin edebilirim ama ıspatlayamam. Yılmaz’ı msn’den sileceksin! 😂😂
Hayır, ayırmam. Yesinler birbirini. Yaralanma olursa kavga bittiğinde ilk yardım müdahalesi ederim sadece.
Ya uzaktan izlerim ya da yoluma devam ederim. Ayırmaya cesaret edemem genelde arada kalan yiyor dayağı :)
Konuyu cok merak ettim. 20 ser bolunecek sekilde ne olabilir aralarinda
Gaffar çekirdeğini çitleyip gülerek yorumları okuyordur
şahsen kavga ayırmaya girmem ayırmaya giren herkes temiz dayak yiyip çıkıyor bunu çok iyi öğrendim
Sultanbeyli'deyim şu an, saat kaçta olmuş? İzlemeye giderdim ya üff.
ne ayıracagız izleriz.
adamlar fight girl izlemek için para ödüyor :)
Güzel kızlar kavga ederse araya girip ayırırdım ama güzel değilse banane 😂
Trajikomik. Bir insan kendine neden değer vermez 🤷♀️
Utanarak okudum haberi. Kavga ayırmam da izlemem de. Arada gidiyor insan.
Hiç böyle bir kavgada bulunamadım ama ihtiyacım var sanki😄
Oda iyiymiş
İzlemesi keyifli şu an bi kavga olsa da izlesem moralimin düzelmesi lazım
Yesinler birbirini boşverin doğal seçilim bunu gerektirir
İşim olmaz. Her koyun kendi bacağından asılır, ben kasap bıçağımı bilerim...
Kız kavgası mı kaldı artık ya
yok kafes dövüşü
Oldu olacak çekirdek de çitleyelm tam olsn
Ben olsam bende oturur izlerdim. Zaten videoda da görülüyor birbirlerini soyuyorlar. Kız kavgası güzeldir 😂
erkek erkeğe veya kadın kadına olan kavgayı ayırmam..
Patlamış mısırımı alıp, izledikten sonra olanları arkadaşlara anlatırım
Gaffar mi gaffar isimli biri nasil hayvan bir cazibesi olabilir ki...40 kiz sultanbeyliyi savas alanina döndürsun... saka gibi olay da saka da degil
Ne s. k meraklısı g*rizekalı hemcinslerim var ya değer mi bir erkek için
hayır saçımı çekerler yaa. Uzaktan keyifli bir şekilde izlerim sadece :))
fiziksel kavga çok itici ve kezbanca bi durum bence ya aciz insanların işi
Şunu öğrendim bu hayatta kadınla kavga etme, kadın kavgasına girme...
Ahh şu liseli ergenler. Hormonları ve duyguları hep , zaten az olan akıllarını iyice yok ediyor.
Bunların okuyacağı okulun mk ben. Bu z kuşağını ortadan kaldırmamız lazım yoksa ülke elden gidecek.
Allah akıl versin bunlara hey Allah ım..
ulan gaffar nelere màl olmuşssun
Sultanbeyli yi görünce normal karşıladım
Ne diyeyim ki medeniyet iyice çöktü ..
Önceden evet ama şimdi ne boş olduklarını anladım
Vay Gaffar vay.. ne hallere getirmiş kızları😄
Karisilmaz kiz kavgasina 😊
Mazallah ortada kaynar gidersiniz 😂
Vayy gaffar vayy
Gaffur’un gurur tavan 😂
Yuh ya şimdiki kızlar canavar 😄
Ay yok izlerim kenardan
Sen neymişsin be Gaffar👏👏👏
Izlemem yoluma devam ederim hatta hizla gecerim
Ayıranın kaşı ayrılır
Ayırmam , geçer giderim.
Biber gazı her derde deva dir😁
Ne ayirmasi izlemek varken
Yok ayırmam sonra arada kim vurduya giderim.
Sultanbeyli'de sıradan bir gün*
ahaha Sultanbeyliden her şey çıkar
hayret edilesi
Hayır karışmam
Hayır izliyorum
Hepsi mal
o semmte oluyor hep
Takmıyorum
Patlamış mısırlar hazır kavga nerde
ayırmam
Hahahaha bunlar kim
Hayır kaçıyorum
😄😄
İzlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?