Nobel ödüllü Yoshinori Oshumi, "Oruç tut, sıhhat bul." dedi! Oruç nasıl gidiyor?

Nobel ödüllü Yoshinori Oshumi, Oruç tut, sıhhat bul. dedi! Oruç nasıl gidiyor?
Dün bir açıklama yapan Nobel ödüllü bilim insanı Oshumi "Oruç tut sıhat bul" diyerek orucun tüm hastalıklara şifa olduğu kanıtlandı dedi. Yoshinori Oshumi; Japon biyolog ve bilim insanı. 2016'da İsveç Nobel Vakfı tarafından, hücrelerin kendi kendini sindirmesi olarak bilinen otofaji alanındaki çalışmaları nedeniyle Nobel Ödülüne layık görülen bilim insanı, oruç tutmanın sağlığa faydalarını bilimsel olarak ispat etti. Genlerdeki mutasyonlar hastalıklara neden olurken, aç kalma süreçlerinin kanser ve nörolojik hastalıklar gibi bazı vakalarda düzelmelere sebep olduğu gerçeğini ve sağlığa katkılarını kanıtladı. Müslümanların orucu adeta bir yenilenme programı olarak karşımıza çıkıyor. Her derde deva oluyor. Elbette oruç tutmamız buyrulduysa bize büyük faydası vardır dedi.
https://www.mynet.com/nobel-odullu-bilim-insanindan-carpici-aciklama-muslumanlarin-orucu-110106944569
Nobel ödüllü Yoshinori Oshumi, "Oruç tut, sıhhat bul." dedi! Oruç nasıl gidiyor?
Cevapla