
https://www.mynet.com/nobel-odullu-bilim-insanindan-carpici-aciklama-muslumanlarin-orucu-110106944569

İlk başlarda ki gibi değil daha çok zorlanmak değilde sıkıldım galiba her gün aç duruyorum yemiyorum akşam bu sefer su içmek istemiyorum yemek istemiyorum yani hiçbir şekilde artık yemek yemek istemiyorum
Çok şükür. Seviyorum ben orucumu.
Nefsimi terbiye etmeyi.
O kadar mükemmel bir dinim var ki, her ibadeti bir açıklaması ve mantığı var.
Çok şükür onu bana bahşeden Rabbime 🤲🤲🤲
Teşekkür ederim. 😊
Rica ederim :)
Kuran bize ışık oluyor zaten Kuran’da her şey yazıyor şimdi olacaklar yüzyıllar sonra olacaklar bile yoshinorin söylemesine gerek yok biz biliyoruz gerçi bilmeyenler için söylediği iyi olmuş.
Cevap
8Cevap
Son derece iyi gidiyor şükür , otofajiyi de gectiğimiz yıllarda duymuştum muazzam bir şey gerçekten hayran kalmamak namümkün.
Kendi adima cok iyi gidiyor. Yorumlari okudum da hic saygisiz bisey yazan olmamis hayret iyiye gidiyoruz sanirim
Oyle miydi cidden bilmiyorum yeni geldim ben , kimin neye inandigindan cok birbirimize gosterdigimiz saygi daha onemli diye dusunuyorum ondan yukaridaki yorumu yazdim
Doğru demiş oruç tutmak aç kalmak demek değildir bir irade bir sabır meselesidir
O kadar haklı ki. Rabbim bizler için ibadetinde en iyisini en güzelini nasip etmiş. Çok şükür.
Hersey'in bir sebebini vermistir bizleri var edip yaratan..
Evet tutuyorum hala iyiyim Allaha şükürler olsun ki 🤲🤲
Allah Allah! Neden şaşırtsın? Adam bunu ispat edip nobel aldı.
Engeli olmayanlar tutuyor elbette ancaak kul ve yetim hakkı yemeden
Bu adami gecen yildan biliyorum. Oruc filan da tutmuyorum.
İslam bunu binlerce yıldır söylüyor Bilim adamının demesi sizi şaşırtmasın
aklın yolu bir Allah islamiyette doğruyu göstermiş
İyi gidiyor şükür çok rahat
şu an yemek yiyorum :d
yani az yemek her zaman vücudu dinlendirir
Allaha şükür bizi musliman olarak yaratı ☺️
Kolay gidiyor
Şükür iyi gidiyor.
Çok doğru demiş👍🤗
Gayet iyi
zor ama güzel..
Her an bölünebilir benim oruç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?