

Evet, iyi ve sağlam bir iş bulabilmek için olurum
Hayır asla olmam
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Kesinlikle olmam da, tavsiye de etmem. Mutlaka geçmişinizde kara leke gibi kalır. Sicilinize işlendiği zaman her daim karşınıza çıkar iş hayatınızda. Baştakiler her zaman gelip geçici.
O partinin sonsuza dek iktidarda kalabileceğine inanırsam olurum.
Böyle bir şey de mümkün olmadığına göre... Ak Parti'ye üye olup bir işe girersin 50.000 dolar maaş alırsın sonra şlaps diye çıkar Fatih Erbakan falan filan artık neyse biri iktidara geçer "Ya Masal hanım işte siz Ak Parti döneminde şu kişinin referansıyla işe girmişsiniz ama artık iktidar bizim oldu bizden birinin referansı ile sizin yerinize başka birini almak mecburiyetindeyiz bu sebeple size bay bay diyoruz" şeklinde şeylerle karşılaşırız o yüzden hiiç gerek yok kdkdkdkd
Aynen çok doğru...:)
Cevap
7Cevap
Ahan bizim mahallede akp gençlik kolundan bir vasıfsız itfaiyeci şimdi kardeşi de bonzaici ama zabıta oldu klasik TR :D
Bir parti partiye üye diye iş buluyor ise o parti değil kabile ve halk düşmanı bir kabiledir.
ben onursuz insan değilim ki siyasi partiye üye olup torpille yolsuzlukla işim olsun
emek denilen şeye inanıyorum ben
Çok güzel açıklamışsınız...
teşekkürler
Ben daha çok siyasi partinin kendisini kurtarmak için üye oluyorum.😀
Üye olmadığım için şimdiki işimi yapıyorum
Herkes hayır demiş ama herkes oluyor ndjdj
Düşünmek lazım
Yani son nokta gibi aslında...
Olmadım olmam da..
Olmaz ya çok sıkıntı olur maalesef 🙄
kendi fikirlerime uyan bir partiyse olabilirim.
hayır olmam..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?