
https://www.sondakika.com/haber/haber-sosyal-medyada-ogretmenimi-paket-ediyorum-14827125/

Böyle şaka olmaz, öğretmenin ciddiyeti nerde, öğrencinin saygısı nerde?
Öğrencinin disiplinin cezası alması gerekir. Böyle bir saçmalığa MEB in böyle bir açıklama getirmesi olayları görmezden gelmek ve öğrencileri bu tür olaylara teşviktir.
Kabul edilemez olaylar bunlar. Veli olarak benim çocuğum bunu yapsa kendimi sorgularım nerede yanlış yaptım bu çocuk böyle terbiyesiz ve saygısız diye.
Öğretmen, öğrenci ve MEB kendine çeki düzen vermeli herkes yerini ve görevlerini yerine getirsin. Bu saçmalıklar bu gidişle çoğalır yazıklar olsun...
Şakanında bir dozu olmalı. Bu resmen saygısızlık ve terbiyesizlik. Öğretmenin bir önemi kalmamış. Oysaki tüm nesil onların elinden geçiyor. Bu nasıl bir sistem? Ne öğretmen öğretmenliğini biliyor ne de öğrenci öğrenciliğini. Eski öğretmenler bunları görse mezarlarında ters dönerlerdi. Cidden çok yazık!
Biraz öğretmenin öğrencilerine karşı olan zafiyeti..
Birazda velinin çocuğuna karşı olan zafiyetini harmanlayınca işte ortaya karışık böyle bir nesil ortaya çıkıyor maalesef..
Sonuçta çocuklar önce ailesi sonra çevresine bakarak şekil alıyorlar
Ya kimsede demiyor ki sizin yetiştireceğiniz çocuğun sıfatını sevsinler diye. Lise öğrencisi o kadar da çocuk değildir. Bizi kendi aramızda ki kavgadan okuldan uzaklaştırır atarlardı.
Böylelerinin örgün eğitim hayatına son vereceksin sonra kimsenin yapmaya totosu yemeyecek.
Şöyle hareketleri bırak ailemden birisi sülale de birisi yapsa cezasız bırakmam. Böyle büyüyen bir çocuk ileri de bir b. k olamaz.
Cevap
10Cevap
Neden artik ogretmenlere hic saygi yok?
Anne babalar terbiye vermeye kalksa çocuk iftira atıyor anne babasını sürüm sürüm süründürüyor. Devletin çıkardığı kanunlar şimdi ve yarın da devletin yani milletin canını yakacak.
Aile içinde terbiye edilmemiş çocuk herkesin başına bela olur. Bu çocuk daha büyüyecek, daha kimlerin canını yakacak kim bilir...
Tiktok denen g. zkalı uygulamanın kaldırılmasına az kaldı 💃🏻💃🏻
Trump amerikada yasaklamıştı. Baktı malların önünü alamıyor ortalığı batırıp birde ülkeyi rezil ediyorlar. En çok kullananlar sırasıyla 1. hindistan,2. amerika,3. türkiye idi şimdi türkiye 2. sırada
3. cüden 2. ci oldu zaten
Birisi politik bir şey yazmış diye koskoca wikipedia gibi bir bilgi hazinesi kapatılmıştı evet, İyi olan şeyler engellenir, zararlı şeyler şişirilir. Trump harbi ulusalcıydı şirket yönetir gibi devlet yönetiyordu ama o şirketin sahibi kendisi değil millet gibi yönetiyordu kendisi bu şirketin seçilmiş müdürü gibiysi. Biden zamanında amerikanın enflayonu tarihi rekor kırarak %7 oldu kura çarpsan Türkiyedeki enflasyonun gerçeğide ortaya çıkıyor. Amerikalılar pişman oldu ama geç akıllandılar.
Bi öğrenci öğretmeniyle bu şekilde şakalaşamaz. Aynı şekilde öğretmen de. Video kaydı alınamaz.
Meb yine olayı toparlamaya çalışmış ama yakında patlar
Ne kadar ayıp şu hale bak bu çocukları bu hale getiren biz veliler olduk yazık çok yazık
Edebi öğretmenler değil aileler öğretir. Geç kalınmış maalesef.
bu öğretmen değilmiş, öğrenciler ders arasında kendi aralarında şakalaşmışlar.
Bir değil iki değil ki bu okullar tımarhane gibi olmuş özellikle o meslek liseleri
Tiktoka girin bakın öğretmenlere kışkırtma, öğretmenlerle dalga geçmek gibi bi ton video var okuldan s. tir edilmeli bu tip öğrenciler
Benim olduğum okulda birisi öğretmene böyle şey yaptığını görmedim. Terbiyeli bir gençlik yok ortada. Z kuşağı diyorlar. Alın kuşak size.
Saygısız bir nesil yetişiyor sanırım..
Ne hasta insanlar var ya
Ögrenciyi kovmak gerek okuldan
Sizin gibi öğrencinin 7 kat sülalesini skeyim
Ahhahahaha kele ne iyi olmuş 😂😂
Yoldan çıktı millet
Herkes sıkıldı be okuldan tadı yok okulun
Aile terbiyesinin önemi bunlar da Yok terbiye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?