Samsun'da iki kardeşin hesabına 16 milyar lira yatıyor polis çevirmesinde silahla yakalanıyor ve16 milyarım var tabi silahım olcak deyince polis şüphelenip yakalıyor bunları.
link
link
16 milyar lira dan kendime sadece 500 milyon TL yi bırakırım diğer parayı muhtaç olan, bedensel engellilere akülü veya tekerlekli sandalye almaya dağıtırdım yardım amacı uğruna 500 milyon TL ile de kendime araba yazlık oturacağım ev bitti o para da banka da kalsın belki bir gün bir işime yarar 😇
yerim çatır çutur :D
alman malı alma
togg alacaksın yerli otomobil ya da bayraktar
aynen üretiyoruz
yat sen uykusuzluk başına vurmuş
Cevap
14Cevap
bankalara sistemde açığınız var bilgimi size satabilirim diye bir avukat aracılığı ile iletişime geçerse krizi fırsata çevirebilir. bilgi saatığı için legal yoldan para kazanmış olur, bankada açığını düzeltmiş olur.
bunlar parayla araba almışlar iq ları 50 yi geçmez
madem araba alıyonuz, silah nedir arkadaş. iq 30 a düştü.
Ben anında soluğu yurt dışında alırdım.
Şimdi "haram paraya dokunmam, hemen müşteri hizmetlerini ararım ya da bankaya gidip durumu düzeltirdim" diyen pollyannalar çıkar 😅😅
16 bin lirayı kast ediyorsanız şaşırmam da gerçek manada 16 milyar liraysa bak o zaman işte "hayatı yaşamak" deyimini gerçekleştirirdim herhalde☺️
1.1 milyar $
Işte o zaman bir çok şeye yeniden başlamanın vakti gelmiş demektir ☺️
Benim hesap kartım çöker lan
Vallahi kart kırılır, kalbi falan varsa kriz geçirir..
Ben zaten heyecandan bayılırım😅
Hesabım 16 milyar lirayı gördü zaten, Suriye’de fabrika işi yaparken yüklü miktarda ödenek almıştım.
ziyaaa
Banka hesap dökümlerini sana atabilirim dostum :)
1.1 milyar $ ediyor sen heralde 16.000₺ anladın paradan 6 sıfır atılalı 20 yıl oldu
Suriye gibi bir yerden bahsediyoruz, çalıştırdığım işçilerin hepsi de Suriye uyruklu oldukları için sıkıntı çekmedim. Türkiye gibi dandik bir fabrika ya da iş yeri yapamıyorsun, adam en pahalısını ve lüksünü istiyor
Bankayı arar yanlış hesap olduğunu söylerim
Haram para bize gelmez aga
Bankanın parası haram zaten harama haram gözüyle bakmaz çatur çutur yurt dışında yerdim o parayı banka milletin hakkına girerken iyide millet bankayı s…ken mi kötü olucak
Beyin daha bunlara uğramamış
Kalp krizi geçirip ölürüm para da bankaya kalır aw
para zaten bankanın
Hesabıma geldiyse bankanın olmuyor aw benim oluyor
Şimdi 16.000.000.000 lira mı yatıyor yoksa
1.070.000.000 dolar mı
bankanın haberi yok polis rasgele şüphelenip savcıyı arıyor
Yav olayı biliyom biliyom sorduğun soru başlığına göre konuştum ben
Benim hesabıma para geçtiyse benimdir para banane başkasının olayından soru başlığı neyse ona göre konuşuyom
oğlum kaçsana amerikaya ne konusuon hala
Başlıkta ne yazmışsın hesbaınıza para yatırılırsa ne yaparsınız yazmışsın bitti bu kadar
Beyin göçünün ilk gerçekleştiği yer
nasıl
16 milyar lira yatsa evden çıkmam. Bunlar gidip kendilerini polise paket etmişler
sendede akıl yok yurtdışına kaçmak varken evde ha
Dur bakalım yakalancaz mi? Ya hava limanın da kontrol de çıkarsa? Kaçak bağlantı lazım oda yok.
bankanın haberi yokki paradan polis şüphelenip inceletiyor parayı
Oo o zaman direk kaç :D
kaçamıon işte parayı buldun mu akıl gider
Yok be. şu an yatsın işten çıkar giderim eve çanta hazırlarım o sıra da bilet alırım.
yarısını sana eft yaparım hemen :D
Oakdar nasıl yatacak banka araştırır kesinn
İade ederim o para bana yaramaz
Vala 500 milyonu yemişler 🤣😂😄
Birazını sana veririm
Borc kapatir güzel bir isyeri acarim
kazanmadığım parayı istemem
Ben çekerim
bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?