Bi arkadasim var ona sormuştum ne kadar aldığını maaş bordrosu mu ne orada 6.5 geliyor görünüyor dedi şok oldum dedim nasıl yaa eline ayda 6.5 mu geçiyor falan sasirdim baya yok elime 15 bin geçiyor minimum dedi anlamadım valla bu olayları ama bi arkadasim daha var atandi o paramedik 8 9 alıyorum dedi yani doktor olan 2 katı maas alıyor bence 3 katı almalı kazanması zor okuması zor çalışması zor
Ben iki taraflı düşünüyorum, sayın cumhurbaşkanına yaptığı açıklamayı yakıştıramadım, bu yönden hekimlerin tepkisi haklı. Maaş konusunda ise hak veremiyorum, çünkü ülkenin genel ekonomik durumu itibariyle her ne kadar kutsal bir meslek de olsa bu ülkede sadece sağlığçı emekçiler yok. Mesela bana göre bir eğitimci bir hekimden daha yüksek meblağda ücret almalı gibi. Velhasıl maaş konusu göreceli bir konu fakat hiç böyle bir gerilime gerek yoktu...