Hahahahhh doktorlar baş tacı diye diye başımıza çıkardınız. Fikirleriniz nelerdir peki sizin?
Video:
Video:
Savunanları anlayamadim açıkçası yok elinde rapor mu ne varmış hastanede kalması gereken yok bilmem ne e niye iftira atıyor o zaman adama
Neyi savunuyorlarmış? Alkışlı videoyu mu?
Bilmiyorum ki bizim bilmediğimiz seyler var yanii öyle çok şey yapmamak lazım ustelikte doktorlar gayet baş tacıdır okuması çalışması çok zor İnternette dolaşan seyler ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemiyorum doktor haklı diyenler de var kizarik boynunun fotoğrafını gördüm
Video attım ya seyretsene onu. 1 dakikalık vidyoya aldanıp linçlemişler uzmanı.
Cevap
0Cevap
Bazı insanlar sever yargısız infazı tam tersi olsaydı üşüşürdü buraya asarım keserimciler şimdi kimseden tık yok
O baş tacı diyenlere de böyle doktorlar denk gelir inşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?